Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jóvan bazzeg sok volt a cuba libre, én meg olyankor okoskodok...

Üdv:Jim-X
Na ezt kérdem én is, milyen gyerkőc?
Milyen gyerkőcre gondolsz?
tudom ombre
de a gyerkőcnek van egy fazere, de se kép se hang nincs róla
Nem fazer hanem service manualt linkelt be.
nem látok egy képet se a fazeről
Az a rugó előfeszítés. (ugye kék) Ha betekered keményebb, ha ki akkor puhább a rugózás) Betekered, és 18 klikk vissza a normál állapot.
32 oldalon van egy kép ahol 8rovátkát látok de csak a csavarhúzós végűt kell állítani?
Bementem egy olajos boltba, ahol csak lehúzást nem árulnak. Igaz régóta oda járok. No meg fel tudom mérni, hogy minek mi az értéke. (nem az ára)

Apropó! Van 2db 60/22 Koyo elsőkerék csapágyam. Ha valaki megszorulna. Vigyázat 3 féle első csapággyal szerel a Japó, hogy fulladna meg!(FZS 1000).
Wowww!

Köszönöm!
és ami alatta van 10es vagy mittomén hányas anyás csavar ahhoz nem kell hozzányúlni?
Akkor elég ha egyet egyet tekerek mind2 oldalon és meglátom milyen?
Hátul meg ráhúzok 2-t mondjuk.
Köszönöm!
Hol tudtál ennyiért olajat venni szűrővel?
Mert én 9000Ft fizettem olajcserével együtt szűrővel.
"húzófokozati csillapítás 18 fokozatba állítható" --- JAVÍTÁS --- 12 fokozatba. 8-as a standard.
Owners Manual

32-33-34-35. oldal.

Rugó előfeszítés, balra keményít, jobbra puhít.
Jobb oldali villa tetején lévő csavar: húzófokozati csillapítás, balra keményít, jobbra puhít.
Bal oldali villa tetején lévő csavar: nyomófokozati csillapítás, balra keményít, jobbra puhít.

Hátsó központi rugós tag: rugó előfeszítés 7 fokozatba, húzófokozati csillapítás 18 fokozatba állítható.
Jobbra tekerve keményítesz, balra tekerve puhítasz.
Hmmm... Yamaha szakszervíz... Bár erről a Yamaha nem tehet. Ott is csak "Török vendégmunkásokat" alkalmaznak. Vagy magad csináld, vagy vidd hozzáértő lecsekkolt szerelőhöz. Mindíg szoptam velük ha valaminek nem mertem nekiállni és bevittem, aztán csinálhattam magam. El is vették tőlük a képviseleti jogot. Amúgy meg úgy beszélnek a vevővel mint a kapcával. Ez a Székesfehérvári kereskedés volt, de a Várpalotai se egy gyönyör. Képes volt azt mondani a helyi "tök", hogy ha elesel az aluvázas motorral, akkor vegyél újat...és a régi meg kuka.. Nem mintha esni akarnék, de az aluvázat hihetetlenül nehéz szépen rendbetenni, a csővázzal szemben.

No raktam mosőolajat a gépbe 3-4 ekm-re Castrol 10W-40 feles. Az egész csere megvolt 7500-ból! szűrővel. Szaporán cserézem most amíg ki nem tisztul. (Ez az Krisztián? Nagyon jó olaj! Persze az én "leharcolt" gépembe pont elmegy)
LOL!

Milyen évjárat? Mindjárt linkelek valamit.
Alszol ?

Várom a válaszod!
NA petee helyesbített! Köszönöm!
Jaaa, nem is egy motorról beszélünk.
Fz1 esem van. :)
Azért nem értettelek,hogy miért nem állítható az első rugózás.
jim és grZack,
fz1 ről beszélünk nem fz6 ról
Hidd el, az eleje egyáltalán nem állítható az FZ6-nak!

alapból progresszív rugó van benne, de a wilbersé/öhlinsé sűrűbb tekercselésű.

Ha régen volt cserélve az olaj benne feltud puhulni nagyon, érdemes lehet azzal is mókolni, de annyira azért nem lesz számottevő különbség (nem versenypályán).
AZ eleje abszolút nem állítható? Ezt erősen kétlem nagyon nagyon pár hozzászólással lejeb beszéltek róla csak nem találom.

Jók ezek a progresszív rugók de hát most azért nem akarok kiadni pénzt. Inkább megyek lassabban.
Azzal tudod szét meg összeszerelni a villát. (rugó és olajcsere céljából)
az elsőn mik azok a csavarok?
Biztos lehet allítani.
Korábban kelek, jön a kabim neked
na majd meglátjuk mennyire leszel ébren, amikor beugrok érted.

Szép éjt.