Köszönöm!
és ami alatta van 10es vagy mittomén hányas anyás csavar ahhoz nem kell hozzányúlni?
Akkor elég ha egyet egyet tekerek mind2 oldalon és meglátom milyen?
Hátul meg ráhúzok 2-t mondjuk.
Köszönöm!
Rugó előfeszítés, balra keményít, jobbra puhít.
Jobb oldali villa tetején lévő csavar: húzófokozati csillapítás, balra keményít, jobbra puhít.
Bal oldali villa tetején lévő csavar: nyomófokozati csillapítás, balra keményít, jobbra puhít.
Hátsó központi rugós tag: rugó előfeszítés 7 fokozatba, húzófokozati csillapítás 18 fokozatba állítható.
Jobbra tekerve keményítesz, balra tekerve puhítasz.
Hmmm... Yamaha szakszervíz... Bár erről a Yamaha nem tehet. Ott is csak "Török vendégmunkásokat" alkalmaznak. Vagy magad csináld, vagy vidd hozzáértő lecsekkolt szerelőhöz. Mindíg szoptam velük ha valaminek nem mertem nekiállni és bevittem, aztán csinálhattam magam. El is vették tőlük a képviseleti jogot. Amúgy meg úgy beszélnek a vevővel mint a kapcával. Ez a Székesfehérvári kereskedés volt, de a Várpalotai se egy gyönyör. Képes volt azt mondani a helyi "tök", hogy ha elesel az aluvázas motorral, akkor vegyél újat...és a régi meg kuka.. Nem mintha esni akarnék, de az aluvázat hihetetlenül nehéz szépen rendbetenni, a csővázzal szemben.
No raktam mosőolajat a gépbe 3-4 ekm-re Castrol 10W-40 feles. Az egész csere megvolt 7500-ból! szűrővel. Szaporán cserézem most amíg ki nem tisztul. (Ez az Krisztián? Nagyon jó olaj! Persze az én "leharcolt" gépembe pont elmegy)
Hidd el, az eleje egyáltalán nem állítható az FZ6-nak!
alapból progresszív rugó van benne, de a wilbersé/öhlinsé sűrűbb tekercselésű.
Ha régen volt cserélve az olaj benne feltud puhulni nagyon, érdemes lehet azzal is mókolni, de annyira azért nem lesz számottevő különbség (nem versenypályán).
Üdv:Jim-X