ez kérlek kőszegtől (körzetem) 13km re Ausztriában ez a szerpentin merem mondani hogy nyugat Dunántúl egyik legkedveltebb útszakasza rengeteg technikás kanyar 14 km-en keresztül. De az egész környék tele van ilyesmi jellegű utakkal
Köszönöm a tájékoztatást, nagyjából képben vagyok vele.
Az igazi zselésben az elektrolitot zselésítik géllel. A zselésként ismertek ( AGM) az elterjedtebb, mert a zselés jobban gázosodik, cellái érzékenyek.
A járműiparban uralkodó az ólom-savas akku, a lúgos akkukat máshol használják.
A gondozásmentesség annyira azért ne nyugtasson meg. Az olcsóbb akkukra is ráírják, majd lefóliázzák a kupakokat, hogy ne tudj rátölteni vizet. Nem egy,nem kettőt kellett már vízzel feltöltenem. Szövet, gyapot, stb még csak véletlenül sincs bennük... Még az AGM rendszerűek között is van, amihez után lehet tölteni vizet.
A szulfátosodás gyakorlatilag 13.1-13.2 V-nál a legkisebb, ezért ott tartják a fesz-t a csepptöltők. Valamint akku regenerálót ajánlok még ( akku plusz néven ismert), ami impulzusszerű áramlökéssel akadályozza a szulfátosodást, késlelteti azt, takarítja az ólomlemezeket.
Külföldön a zöldek támogatását "élvezi", mivel hosszabbítja az akkuk élettartamát.
Megnyugtatásul csak annyit mondanék,hogy a zselésbe is sav van benne. :-) És attól lesz zselés,hogy nem látod benne a savat miután beletöltöd. Nem véletlenül nevezik gondozásmentesnek is.
Mert lezárják és kész,nem lehet és nem is szabad rátölteni semmit.
Egy a lényeg,hogy használaton kívül is legyen töltve az akku mert ellenkező esetben beszulfátosodik és zárlathoz vezethet!
További szép napot és motorozást! Na meg ha valaki gurul délután hétvégén szóljon!
Ezek közül a konkrétan a Yuasát ismerem, az tudom, hogy jó. Ezért kérdeztem, hogy van-e jó alternatíva esetleg helyette.
A motorhoz csepptöltőt használok, ami az ideális 13.1-13.2 V között tartja, így a leghosszabb az élettartama
egy van rólam is, ami "jó"
nah de tuti nem gondolja komolyan ezt a 6e ft os árat
nem hiszem el baszki,
egyébként meg igen....kúva drága,tudom
elbújtam egy zöld motor mögé
freepeti
mit szóltok az új fz8 hoz? jön vki hétfőn az euroringre?
Az igazi zselésben az elektrolitot zselésítik géllel. A zselésként ismertek ( AGM) az elterjedtebb, mert a zselés jobban gázosodik, cellái érzékenyek.
A járműiparban uralkodó az ólom-savas akku, a lúgos akkukat máshol használják.
A gondozásmentesség annyira azért ne nyugtasson meg. Az olcsóbb akkukra is ráírják, majd lefóliázzák a kupakokat, hogy ne tudj rátölteni vizet. Nem egy,nem kettőt kellett már vízzel feltöltenem. Szövet, gyapot, stb még csak véletlenül sincs bennük... Még az AGM rendszerűek között is van, amihez után lehet tölteni vizet.
A szulfátosodás gyakorlatilag 13.1-13.2 V-nál a legkisebb, ezért ott tartják a fesz-t a csepptöltők. Valamint akku regenerálót ajánlok még ( akku plusz néven ismert), ami impulzusszerű áramlökéssel akadályozza a szulfátosodást, késlelteti azt, takarítja az ólomlemezeket.
Külföldön a zöldek támogatását "élvezi", mivel hosszabbítja az akkuk élettartamát.
A héten nem leszek itthon,szal jövőhét közepe felé kezdem tisztogatni a masinát.
Mert lezárják és kész,nem lehet és nem is szabad rátölteni semmit.
Egy a lényeg,hogy használaton kívül is legyen töltve az akku mert ellenkező esetben beszulfátosodik és zárlathoz vezethet!
További szép napot és motorozást! Na meg ha valaki gurul délután hétvégén szóljon!
A motorhoz csepptöltőt használok, ami az ideális 13.1-13.2 V között tartja, így a leghosszabb az élettartama