Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a blokk van a mi fézerünkbe kicsit gyengébb de ez az
Természetesen. Érti és szereti a gépét. Jót akart...
Persze hogy nem. ~6-ról esett le ~5-re ami 4,8 és 5,1 között mászkált helyszíntől függően. Az exupot túra előtt állítottuk. Most még lesem a napi fogyasztást itthon, de egyenlőre normális maradt. Persze mi a normális?
nem túra gumi
143,1 104,3 LE kW @ 10000 rpm
106 nm-7500 ford
Hozzá való olajat és mosót is használt?szintén K&N márkát?
nemmondod hogy 3,9 elmegy mert akkor csak 50-nel mész
Az nem egy tartós gumma
szerintem meg nem tudsz motorozni.
Van itt valaki aki tud műszaki dolgokban tanácsot adni? Az exup szeleppel kapcsolatos kérdés már nem aktuális, de nem találom sehol, hogy mennyinek kellene lennie a FZS1000 nyomatékának..

Annyit csak megjegyzésül, hogy az után hogy belőttük a szelepet, zuhant 1 litert a fogyasztás..
Ez a K&N szűrő nyírta ki a Takker haverom SV1000-ét. 9,5 a kompressziója 50000 km-nél. Semmi, csak ennyi...
Ja ha max 100-al járnék 3000-nél mindig elváltva. ......

Nekem a gumi a drága,neked majd a kasznimunka lesz sok.......
Fz6 vs Michelin Pilot road2 6000km hátúl középen...szemmel alig észrevehető a kopás..
Fz6 vs. Michelin Pilot Power: 7440- km (hátúl,középen 0,7-1 mm)
Valóban, hozzátéve, hogy 6000 km-ként mosni kell.

BMC is alternatíva lehet (agomotors.hu) ~ 14.000 HUF
Vegyél Egy jó K&N szűrőt az örök darab
most olvastam, hogy a könyv 40ezrenként írja :O
ez normális dolog ?
most hétvégén néztük az enyémet és tiszta koszos már, de leporoltuk azér... most tartok 17ezernél...
20e kmerenként ha jol tudom
Bocs,nem konkrétan rád gondoltam hanem úgy általánosan az FZ tulajok közül.
hi
légszürőt hány km-enként kell kibaszni a gépből?
hali!

Ha jobban megnézed a képeimet meglátod hogy nekem narancssárga színű motorom van tehát én biztos nem voltam ott
Köszönöm Karu, utánaállítok! Mikor lenne rám 5 perced holnap/holnapután?
1150.