Biztos ezerszer el lett már ismételve de azért örülnék ha valaki ezeregyszer is válaszolna rá:
Hol tudnék fzs1000-hez magyar nyelvű használati útmutatót szerezni?Nekem csak angol nyelvű van meg és szivesen átolvasgatnám..
Köszönöm a segítséget előre is!
Balu
Köszönöm a gyors választ! Megnyugtatott. Az owners manual, s a service manual is a 1250-1350-et írja, de hiszek a felhasználóknak :D
Még néhány kérdés: Olaj üzemi hőmérséklete? Nálam "átlagos" használat mellett 79-80 Celsius fok, meghajtva felmegy 85-90-ig is...
Jelenség: Kicsit rosszabb minőségű úton 130 körül mintha picit szitálna a kormány, ezt autópályán (rendes úton) nem érzem (jegyzem ekkor éppen az 5500 - 7000-es fordulatszám tartományba van, amikor amúgy is rezeg az egész kétkerekű). Gyanakszom, hogy sikerült 13.000 km alatt elpusztítani/megsebesíteni a kormánycsapágyakat... Folyás a nyakon nem látható. Nektek mi a tapasztalaitok?
Kérdés: Érdemes megkérni egy hozzáértőt, hogy szedje szét, zsírozza meg a csapágyakat? Kicsit megrémített, amit tegnap hallottam egy szerelőtől: Miszerint kb 4-6 óra szakszerűen szétszedni, megzsírozni, visszarakni. Munkadíjjba ez az összeg majdnem annyi, mintha megvenném az új szettet és kicseréltetném egy szakszervízbe.
Elnézést, ha hosszú voltam, de most fedezem fel a fórum adta lehetőségeket (habár már egy ideje olvaslak Titeket).
Szép az új Z1000az tuti,meg a régebbi szériákhoz képest sokkal ütősebb,igaz itt már 1049cm3 beszélünk.Fene tudja,számomra nem kellene ilyen drága motor,majd 4-5év múlva használtban.
Melyiketek volt tegnap a Cseszneki parkolóban?Kék meg egy fekete vagy szürke FZ parkolt mögöttem.
Már láttam ezt az r1 videót nagyon durva, milyen helyeken és mennyit ment az r1-el.....
Mikor kerülünk egy kellemeset?
Szegény R1
http://youtu.be/X0maT3gd8qE
Biztos ezerszer el lett már ismételve de azért örülnék ha valaki ezeregyszer is válaszolna rá:
Hol tudnék fzs1000-hez magyar nyelvű használati útmutatót szerezni?Nekem csak angol nyelvű van meg és szivesen átolvasgatnám..
Köszönöm a segítséget előre is!
Balu
kormánycsapágygondokkal meg fordulja Karuhoz,
Még néhány kérdés: Olaj üzemi hőmérséklete? Nálam "átlagos" használat mellett 79-80 Celsius fok, meghajtva felmegy 85-90-ig is...
Jelenség: Kicsit rosszabb minőségű úton 130 körül mintha picit szitálna a kormány, ezt autópályán (rendes úton) nem érzem (jegyzem ekkor éppen az 5500 - 7000-es fordulatszám tartományba van, amikor amúgy is rezeg az egész kétkerekű). Gyanakszom, hogy sikerült 13.000 km alatt elpusztítani/megsebesíteni a kormánycsapágyakat... Folyás a nyakon nem látható. Nektek mi a tapasztalaitok?
Kérdés: Érdemes megkérni egy hozzáértőt, hogy szedje szét, zsírozza meg a csapágyakat? Kicsit megrémített, amit tegnap hallottam egy szerelőtől: Miszerint kb 4-6 óra szakszerűen szétszedni, megzsírozni, visszarakni. Munkadíjjba ez az összeg majdnem annyi, mintha megvenném az új szettet és kicseréltetném egy szakszervízbe.
Elnézést, ha hosszú voltam, de most fedezem fel a fórum adta lehetőségeket (habár már egy ideje olvaslak Titeket).
--- Mennyi a 2004-től gyártott FZ6 alapjárati fordulatszáma?
válasz 1) 1250-1350
válasz 2) 980-1080
Köszönöm a válaszaitokat.
Töltsek adatlapot, vagy hiszel nekem?
Szóval visszakanyarodva az eredeti kérdésre: Mikor hívhatlak?
Mert már javitottam.
Az a jó motor ami sok kilométert bir kevés hibával.
Ismeretlenekkel nem foglalkozom
Ennyi.