Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te beteg vagy... szarra rohogtem magam!
Köszi Karu. Akkor valahonnan szerválnom kell valami hasonló vastagságú csövet. Esetleg meg tudnád mondani, hogy mekkora átmérőjű, és milyen vastagságú?
Én a könyök mögötti vízcsövet is le szoktam mosni, hiába nem nagyon látszik. ( 1. kép) Zavarna rajta az a több hónapos koszréteg. A generátor fedélhez meg hozzáférni könnyen, ott sem tűrném meg azt a sok bogarat. ( 3. kép) Majd hétfőn megmutatom, mire gondoltam, ha nem értenéd. Ezekre a dolgokra odafigyelhetnél jobban!
Én a helyedben lefestettem volna, így eléggé kókányul néz ki a motorodon. Nekem nem tetszik.
Hello
Ez a bukókeret konkrétan FZ6-ra van legyártva?Egész jó pontokon nyeli el az ütést.Beszereznék talán én is ilyet.
Igen Givi volt az átalakitott cső.
Az előre néző csöveket kb 2cm rel meg kell majd toldanod.
Szia Karu. Azt szeretném kérdezni, hogy a bukócső átalakításakor azon az egy helyen kellet csak bontanod, és alakítani vagy kellett máshol is, netán van amire külön is oda kell még figyelni? Te Givi csövet alakítottál át? Köszi
Idióta:)))))
http://www.onroad.hu/cikk/kiprobaltuk-zaporozsec-blokkos-magyar-motort.
html
nincs valakinek jegye a hétvégi MAMS Stuntriding Nyílt Magyar Bajnokságra?
Most már tudom, hogy a Tátrából hová tűnt az a sok fa...
Page csak keményen!
Neked minek? Veled el sem indulna.
Viszont a kiskocsival a nagybátyád tologathat, te meg berregsz hozzá
Nekem volt egy,pár éve a töketlen nagybátyám meg kis kocsit csinált belőle
Akkor álmodozz tovább
áá nekem csak vadi uj kell

Én tudok egyet ha kell...a km órát visszahajtom neked. [
Meg is látszik rajtad
jut eszembe valamelyik éjszaka azt álmodtam, hogy volt egy vadi uj babettám
én akkor a sztrapacskára figyeltem csak
Most úgy csinálsz mint aki nem volt még nálunk
mi vagy te favágó
"Az kizárt dolog mert nem tudom"
Nem,mire gondolsz?


Egyébként a képen csak a töredéke látható (a fának)