05-ös ha rendbe van és nincs benne 30ezer akkor reális az ár szerintem.aki nincs megszorulva az kitartja az árat,de lehet árulja két szezont és utána enged 200-at,ha pont akkor akarsz venni motort akkor tevagy a szerencsés,nemkell alkudni.
de ha ne add fel alkudj nyugodtan
oszinten szolva, itt kint 2000GBP (nem euro, ez kb 2400-2500euro) alatt nem is nagyon adjak oda az ezrest. ki lehet ugyan fogni, de abban van mile boooven (lasd az enyemben...es az enyem meg nem is sok a maga 40e mile-javal :S Boven nem karcmentesek...minthogy itt le sem szarjak a motort az emberek...persze karban van tartva, szerviz nem gond, beviszok, meg kihozzak...es fizetnek mint a katonatiszt, de hogy horzsolas van rajta, vagy csavarok hianyoznak, ez-az eltort...oket nem erdekli.
Megjegyzem, nem is foglalkoznak az ora tekergetessel...meg a koltsegekkel sem. 2000alatt itt nem tetel a motor (sajnos nem nekem :S) Nem ismerem a mostani viszonyokat otthon, de mikor filoztam, hogy megvegyem itt vagy mikor hazamentem otthon, a vegen arra jutottam, hogy meg mindig olcsobban kijovok ha innen viszem...hogy kicsit tobb kilometer van benne? Ez van...bizom benne, nem olyan sok az :D
pandris !
Rájöttem mi is csörög a vason...
6-7 ezres fordulatnál a blokk olyan frekvencián szól amitől a kuplungkar berezonál és elkezd csörögni fém a fémen...
basszus én már mindenre gondoltam aztán tessék.. ilyen egyszerű ott volt a szemem elött... na mind1... de szerintem nálad is ez van.
Ha valaki másnál is fordúlt már ilyen elő, akkor tanácsokat szívesen várok mivel is lehet orvosolni a hibát.
Az ülés alatt vannak lengő dugó pontok. Van egy 3 polusu. A többiek index, farfény, fék. Azon van Állandó+, Gyujtás+, Test. Ha nem veszel le sok áramot akkor elég.
Azt számolgattam, hogy ha Olaszból vagy Angliából hozok, az is 2000~2500 € + 100 eFt az út stb. A magyarokat órázzák mind. (szinte) Amit nem az meg méregdrága. Ennek a beszerzési árát is láttam €, az olasz olajcsereét is km-el. 67 éves tulaja volt, szép állapot , itt volt 20 km-re, ismertem a behozóját, és fekete. Volt egy olcsóbb Miskolcon... piros. 2001, 30 ekm. Nem tuti.
Amire eredetileg hajtottam azt a bank nem adta (kép '01-30ekm-720eFt), és kellett volna gumira, láncra költeni... (~100 eFt) Az XJ-m elvitték. No motor, 1 hét mulva erdély.. Magyarázzam? Ez volt a cél gép. Amúgy nagyon pöpec. Most újra tanulok "járni" Csak most valahogy a "mankó" sokkal szupibb. Jó gumi, lánc, karctalan.(szinte) Szóval ez lett azt kész.
Mondjuk van aki kitartja az árát..A múltkor hívtam egy srácot aki 1,3-ért hirdetett egy 2005-ös fzs 1000-et.Ő kerek perec megmondta,hogy nem enged az árból egy forintot sem.A yamaha hungáriánál dolgozott,úgy vette a motort rendszeresen lett szervizelve meg ilyenek..Mondjuk így nehéz is lesz eladni bármit is de hát ő tudja..
mondjuk lehet,mert a mai világban eladni vmit jóáron nagyon nehéz.
szerintem nemvette drágán ,valahol ottvan az ára.
azért mert hirdetnek 1,4-1-6 ért is motort odaviszel 1,2 és lehethogy odadják,ha nem mész megnézni másikat mert most van kínálat bőven
Mondom sorjában: Éve: 2003. km.: 39900 (szerintem hiteles, inkább előre mint vissza) Extra rajta? hmm... hát én.. a rugó szerintem gyári, de még nem vágom. Ára? 770 + reg díj 140 kb. Most hiányos még, a kapaszkodókat hozzák, ezért 50-et nem fizettem ki. Lesz rajta PMR, INtercom, GPS, stb.... majd talán holnap. Na mentem a Race Caféba először NAGY motorral!
Tudtátok, hogy 3 féle első kerék csapággyal szerelték? Naná hogy nekem a leg ritkább, és drágább jutott! NSK 60/22 2rs 44x22x12 a mérete. A szimeringet el se mesélem és persze hogy hangja van, és nanná, hogy majd meg hülyülök tőle, és pont most kell Erdélybe mennem!
de ha ne add fel alkudj nyugodtan
Megjegyzem, nem is foglalkoznak az ora tekergetessel...meg a koltsegekkel sem. 2000alatt itt nem tetel a motor (sajnos nem nekem :S) Nem ismerem a mostani viszonyokat otthon, de mikor filoztam, hogy megvegyem itt vagy mikor hazamentem otthon, a vegen arra jutottam, hogy meg mindig olcsobban kijovok ha innen viszem...hogy kicsit tobb kilometer van benne? Ez van...bizom benne, nem olyan sok az :D
http://sportmotor.hu/motoros_k...
pandris !
Rájöttem mi is csörög a vason...
6-7 ezres fordulatnál a blokk olyan frekvencián szól amitől a kuplungkar berezonál és elkezd csörögni fém a fémen...
basszus én már mindenre gondoltam aztán tessék.. ilyen egyszerű ott volt a szemem elött... na mind1... de szerintem nálad is ez van.
Ha valaki másnál is fordúlt már ilyen elő, akkor tanácsokat szívesen várok mivel is lehet orvosolni a hibát.
Amire eredetileg hajtottam azt a bank nem adta (kép '01-30ekm-720eFt), és kellett volna gumira, láncra költeni... (~100 eFt) Az XJ-m elvitték. No motor, 1 hét mulva erdély.. Magyarázzam? Ez volt a cél gép. Amúgy nagyon pöpec. Most újra tanulok "járni" Csak most valahogy a "mankó" sokkal szupibb. Jó gumi, lánc, karctalan.(szinte) Szóval ez lett azt kész.
Valaki kötött már be szivargyújtót FZ6 ra? Nem akarom direktbe aksira kötni. tudtok esetleg valami megoldást?
mennyi km-t mentetek?
szerintem nemvette drágán ,valahol ottvan az ára.
azért mert hirdetnek 1,4-1-6 ért is motort odaviszel 1,2 és lehethogy odadják,ha nem mész megnézni másikat mert most van kínálat bőven
tudod ez már azért egy rendes ménes
üdv a fedélzeten
tudhatunk a gépről többet
évjárat?
extrák ?
km?
mondjuk a hátsó rugó minő gyártmány ?
ja és mi be került?
má csak miheztartás végett .