Ha beleugathatok, próbáld ki az új Z1000-et.
Na az odabasz! Csak a műszerfala csúnya, mint állat!
Ha most vennék motort, akkor nem lenne nehéz a döntés, főleg, hogy egy fél gurigával olcsóbb, mint az FZ1.
Bár most olvastam valahol, hogy a Kawa most hívott vissza egy csomót valami fékhiba miatt.
Ugyhogy lehet egy évet várni kell vele...
nekem KELL! Mikor hívhatlak a részletekkel kapcsolatba? Lenne egy kis munka is a gépemmel (fényezés + LED-es lámpák felrakása/kicserélése + rendszámtartó).
Aki a futóművét nem szereti a Fazernak ott előbb el kell azon is gondolkodni milyen gumit tesz fel rá,nagyon nem mindegy.Nekem PilotSport volt rajta és nekem sem tetszett a kanyarokban,bizonytalan érzésem volt,én is a futóműre gyanakodtam mivel ezt olvastam róla.Aztán vettem rá egy Dunlop Sportmax D218at és olyan lett a kanyarokban mint amit odaragasztottak,úgy lehetett dönteni olyan stabil lett tőle amit a PilotSporttal egyszerűen megközelíteni sem tudottam.Egy jó gumiválasztás ennyit számít,most Metzeller vágott slick van fent,de ez sem olyan jó mint a Dunlop volt,úgy hogy legközelebb megint azt veszek rá.
kösz a rövid összefoglalót,
z750ennell mentem már, probáltam 1-2őt , narancsban elég dögösen néz ki tetszett is , jol ment, de használtban nem találtam megfelelőt, ez még az a évjárat volt ami neked volt
később probáltam az egyel ujabb modelt, de az már nem tetszer, kényelemre, ülése ill kormánya sem, bár ezeken biztos lehet javitani,
sv 650en mentem, fazer azért keményebb motor, jobb, 1000ről tapasztalatom nincs, de mondtak hogy a futóműve nem igazi,
1000es tuono meg egy olyan motor amit szivesen kipróbálnék, csak eddig a dunakeszi aprillia nem adott esélyt,lehetőséget,,,hogy kapnák be,,,
Hayabusa azért jó mert 200fölött is ugyanúgy megy mint alatta,én még egy fojtatlan verziót próbáltam ki,aminek a vége 320körül van.
0-ról sebességeket kihúzatva iszonyatos mit megy,ahogy tol az brutális,2ben 200nál tilt,3ban 7000fölött még elkapar a kerék.De egy olyan embernek mint én aki 100-200között használja a gépet legtöbbet és nyomatékból előz 6ban nem hoz nagy előrelépést ha a Busával is ugyan úgy közlekedik abban a tartományban.Mellette az 1000km alatt 1dl olaj fogyasztás nagyon zavaró,hangos blokk és gyenge fékek,kényelmetlen testtartás a Fazerhez képest.Összességében nem cserélnem el a Yamahát rá,ez egy jobb motor,legalábbis számomra.
Volt nekem is szerencsém SV1000tesztelni,menetdinamikára Fazer durvább,alulról is tol,mindenhol tol.
Tegnap voltam kipróbálni egy Hayabusát,és azt kell mondjam nyomatékból 120ról 6.ban nem éreztem erősebbnek mint a Fazert.
A kawa z750 egy kompakt kis motor volt..nagyon jó,nagyon szép de kényelmesnek azért nem mondható..van egy furcsa rezonanciája ami egy idő után roppant kellemetlennek hat..ez érződik a lábtartón és egy idő után a markolaton is..az ülés meg egy az egyben a kawa zx sorozat kínpadja lett..nem egy királyi fotel az biztos
Az sv már jóval kényelmesebb volt..mélyről toló nyomatékos motorral..ez viszont városba nem igazán alkalmas mivel a csuklója elég hamar elfárad az embernek a sok váltogatás miatt..
kényelem és a szélvédelem viszont tényleg jó az sv-n..
Az aprilia szintén egy más kategória..kényelmes is és az egyenes kormány miatt városba meg sem érzed ha kavarni kell vele..Viszont nem tol annyira lentről,érdekes,hogy lent egy kicsit gyengébbnek éreztem mint az sv-t.Persze ennek is megvan a magyarázata:mivel a motor egy az egyben az rsv motorja ezért forgatni kell jobban mint az sv-t.Lemértük a teljesítményét és ha lehet hinni a padnak akkor 131,6-ot mértünk keréken..Elég jó a menetdinamikája is..hátránya viszont,hogy pakolásnál speckó tanktáska kell rá mert műanyag a tank..Az ember azon imádkozik miközben használja a motort,hogy nehogy valami alkatrész kelljen hozzá mert ha azt meg kell rendelni akkor várhat az ember a macskazabálókra..viva la olasz munkamorál..
Mindegyik egy kicsit más volt mint a többi..Mindegyiket szerettem valamiért de mindegyikben volt is valami amit mondjuk rossz tulajdonságnak neveznék.. Melyik motorra vagy kíváncsi?
Szevasztok!
Eladó egy mastek ovál kipufogó karcmentes állapotban.Egy fzs1000-en volt de másmire is jó lehet.
Alul szolidan durrog és morog de felül sincs ormótlan nagy hangja.Szerintem az épp kellemes kategória.
Irányára 45eft de természetesen ez alkuképes egy kicsit
Akit érdekel keressen:balu88@mailbox.hu illetve 30/9089573.
Köszi szépen,akkor így teszek,meg még a Castrol 20W-50et ajánlották hozzá,csendes a blokk tőle és nem eszi az olajat azzal sem.
Az árakat akarom megnézni mi mennyibe kerül.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet.
Na az odabasz! Csak a műszerfala csúnya, mint állat!
Ha most vennék motort, akkor nem lenne nehéz a döntés, főleg, hogy egy fél gurigával olcsóbb, mint az FZ1.
Bár most olvastam valahol, hogy a Kawa most hívott vissza egy csomót valami fékhiba miatt.
Ugyhogy lehet egy évet várni kell vele...