Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a linket.
Kézikönyvem kihagyja hogy teljesen száraz motor esetében 3.7L kell bele.
Csak az olajszűrő cserével írja hogy 3L megy bele.
Ejjjjjj, az a kicsi billentyűzet..
Hát az olajat max. az tudja, akinek olxan gépe van...
Vagy a kézikönyv.
Tudna nekem valaki jó olajat ajánlani 2003 FZS1000be?
Én eddig ezeket néztem:
Motul 10W-40
Carstrol 20W-50
Mennyi megy bele belőle a mociba?

És tudtok olyan boltot ahol után gyártott tűt lehet venni a karbihoz?
http://cgi.ebay.de/Bremshebel-...

ez pedig több mint a dupláját éri az ára alapján.Ilyen drága karokat már használtam és ezek is eltörnek
Köszönöm a válaszokat (Akos, freePeti, bibe)!
A Quasimoto-ban és a Karasna-ban is van Titax fék- és kuplungkar. Az majdnem így néz ki.
Itt a katalógusuk. Van FZ6-hoz is (a Quasimoto oldalán csak R6-R1-et írnak...).
ön meg màr a pics. dra verek ha nem irsz egy rohadt emailt.
Pár napja rendeltem magamnak ilyeneket.Jövő hét vége fele ide is érnek remélem.Kíváncsi leszek a minőségre.Volt hogy kellemesen csalódtam mikor lábtartó párt vettem kínából.Meglepően minőségesen van kimarva és egyenlőre nem is tört el,pedig haver csúszott is a géppel mióta fent van neki.
Remélem a fék és kuplungkar is jól fog szolgálni.
Kesebb mint fele áron a német piacon kaphatóknak.
Rendeld meg e-bay-ról.
humorzsák , irány festeni
a gatyád rámegy ha ilyet akarsz venni Mo.on, és minőségit,,,
nem meglepő
Köszi Karu, akkor majd Nálad zavarok, ha aktuális lesz.
"köcsi"
Üdvózlünk mindenkit Erdélyből! Új családtag befogadva! 4,9-es fogyasztást volt képes produkálni, és azt 110-tempó mellett. Vannak csodaszáp, csoda jó utak, de van Balkán is bőven!
Én tizezerért tudok ilyet eladót.
Köcsi fiu.
Sziasztok,

áruljátok már el nekem, hogy kishazánkban ilyen cuccot hol lehet kapni és mipénzért!

http://members.shaw.ca/fazed/p...

Köszönöm
könyökök meg szarrá vannak lilulva, amikor nekem h ring után se nátek igy ki,,, pfffff
én ilyet nem mondtam, de nézd már meg kicsit jobban azt a belinkelt motort, 6 vagy hány ezer km er van benne, és másik gumi van rajta,
amikor se a bt se a dunlop gyári gumi nem kopik el normál esetben,,,,
akkor, a tankon hiányzik a matrica, blokk tartó csavar fekete,,,,
ezek szerint ez tuti egy hibátlan ,törésmentes motor lehet,,, szerinted,,,
A kormány csapágy miden motor gyenge pontja.
Ha nincs megfelelően kenve és beállitva feszesre könnyen kiverődik.
Utána már csak a csere a megoldás.
a csavar megfeszítése tényleg aranyat ér..
Nekem Karu mester húzta meg, és állította be, és baromi jó lett
Nekem is dettó ilyen.Simán fordul a kormány de ha meg fogom a kormányt és a teló szárral ellentétes irányban mozgatom akkor nekem is meg van ez a 2-3mm. 9900km van benne szóval majd 10000-es szerviznél valószínűleg meg nézetem én is.
Lehet hogy hülyeséget írok de próbálj a csavaron húzni egy kicsit.Ha utánna nem fog lötyögni és a kormány is folyékonyan fordul jobbra-ballra akkor egy darabig még használhatod de természetesen az új csapágy egyenlő a tökéletessel.
ha már kormánycsapágynál tartunk.....
nálam most olyan stádiumban van, hogy középsztenderre állítva az elejét megemelve.. ha megmozgatom a villaszárakat akkor olyan 2-3 milimétert kottyanik.
ebben az állapotban teljesen kuka a csapágy, vagy meg lehet valahogy javítani ? Karu, vagy valaki aki "olyan mint a Karu" segíthetne. :)
köszönöm.