A Quasimoto-ban és a Karasna-ban is van Titax fék- és kuplungkar. Az majdnem így néz ki. Itt a katalógusuk. Van FZ6-hoz is (a Quasimoto oldalán csak R6-R1-et írnak...).
Pár napja rendeltem magamnak ilyeneket.Jövő hét vége fele ide is érnek remélem.Kíváncsi leszek a minőségre.Volt hogy kellemesen csalódtam mikor lábtartó párt vettem kínából.Meglepően minőségesen van kimarva és egyenlőre nem is tört el,pedig haver csúszott is a géppel mióta fent van neki.
Remélem a fék és kuplungkar is jól fog szolgálni.
Kesebb mint fele áron a német piacon kaphatóknak.
Üdvózlünk mindenkit Erdélyből! Új családtag befogadva! 4,9-es fogyasztást volt képes produkálni, és azt 110-tempó mellett. Vannak csodaszáp, csoda jó utak, de van Balkán is bőven!
én ilyet nem mondtam, de nézd már meg kicsit jobban azt a belinkelt motort, 6 vagy hány ezer km er van benne, és másik gumi van rajta,
amikor se a bt se a dunlop gyári gumi nem kopik el normál esetben,,,,
akkor, a tankon hiányzik a matrica, blokk tartó csavar fekete,,,,
ezek szerint ez tuti egy hibátlan ,törésmentes motor lehet,,, szerinted,,,
Nekem is dettó ilyen.Simán fordul a kormány de ha meg fogom a kormányt és a teló szárral ellentétes irányban mozgatom akkor nekem is meg van ez a 2-3mm. 9900km van benne szóval majd 10000-es szerviznél valószínűleg meg nézetem én is.
Lehet hogy hülyeséget írok de próbálj a csavaron húzni egy kicsit.Ha utánna nem fog lötyögni és a kormány is folyékonyan fordul jobbra-ballra akkor egy darabig még használhatod de természetesen az új csapágy egyenlő a tökéletessel.
ha már kormánycsapágynál tartunk.....
nálam most olyan stádiumban van, hogy középsztenderre állítva az elejét megemelve.. ha megmozgatom a villaszárakat akkor olyan 2-3 milimétert kottyanik.
ebben az állapotban teljesen kuka a csapágy, vagy meg lehet valahogy javítani ? Karu, vagy valaki aki "olyan mint a Karu" segíthetne. :)
köszönöm.
Kézikönyvem kihagyja hogy teljesen száraz motor esetében 3.7L kell bele.
Csak az olajszűrő cserével írja hogy 3L megy bele.