Hali!
Egy idő után úgysem figyeli-számolja szerintem senki olyan alaposan. Tudom, hogy 260-300 km fér bele egy tankolásba, úgy, hogy ne kelljen tolni a következő kútig és kész. Az elmúlt 71000km alatt mindig ugyanannyit evett alattam, de ilyen 3,8-akat sosem tapasztaltam. Stabil 5-öt kajál és kész. Bár az is igaz, hogy én nem vitrines motornak vettem, ha már rajta ülök, kihasználom. A hétköznapokban sem 4000-nél váltom el, mert akkor járnék inkább a Pannóniámmal... Kétszemély, cuccolva Dubrovnik oda-vissza 5,7 volt. És inkább egyen 6 litert, minthogy ne halljam azt a bizsergető hangot 8000 felett...
holnap lesz egy kisebb túra a balaton déli partján, és valahol még somogyban...
valakinek nincs kedve jönni ?
Találkozó: Balatonföldvár, Mol benzinkút, 9:00
Kímélve vezetem.120-130km a max Két személlyel az enyém is 5.2-öt eszik, Viszont a Zack beirta a 3.8 -at ..nekem is volt annyi , szinte hihetetlen, és mégis !
FZ1-N-el Erdélyi túra, max. 180-ig kis vadulással 6 liter, 130-ig normálisan 5,5 liter... Budapest meg 7-8 liter...
Egy 600-as Transalp is jött velünk, hááát nagyjából ugyanennyit ivott, csak épp motorozni volt szar vele:)
2000km-t mentem eddig a gépemmel, ebben benne van az ismerkedés is, meg az a felfedezés is hogy "hűdenagyongyorsul ". Városban átlagos használat mellett max~8000ig huzatva (ha kell), autópálya 130-150 kizárólag 2személlyel+csomagokkal, 5,54liter/100km. ebben benne van az is hogy legutóbb kb 30km-t mentünk autópályán 2szem.+megpakolva 5.ben ~140tempóval ...pancser motoros
Hát azthiszem van mit faragni! Stílus, műszaki stb. Nem hiszek abban a megállapításban, hogy nagyobb ccm=arányosan több fogyasztás! Azzal tisztában vagyok, hogy több lóhoz több takarmány köll, de ha a ménes fele alszik minek etetni? Szóval néha összejön, máskor nem történik semmi mínuszolás, hiába bütykölöm.. A csuklómat meg edzeni kell, vagy gipszelni mivel a láncot is meg a gumit is eszi a durvulás. Ráadásul tanuló vagyok a vason még erősen.
Az elmúlt 5000 km nagy átlaga 4.5 liter.
Az abszolút minimum az 3.8 l/100km volt!
Az abszolút maximumom 5.5 l/100km.
a 3,8at nem akartam elhinni (számolási baki?hmm...) De mostanság 4.3-al járkálok. Hozzátenném, 33 km a munkahelyem oda, ezt reggel 5-kor 100 km/h-ról ritkán kell eltérnem 0 forgalom mellett. Hazafelé - amíg átjutok a városon - pici dugók, majd az utolsó 18 km lazább menet sok előzéssel.
Két személlyel, hosszú táv kb 100-120-as országúti tempó: 4.5-5 liter. Imádom ezt a (naked) motort!
Nálam 80-90-es "papás" temponál 4.7 ( még két személlyel is), 120-130-as tempo, kb 6.000-nél elváltva 5.2. Kíváncsiságból mértem kakucson és kecsoringen is ( csak kanyargok, nem cibálom neki) 3-ik, 4-ik fokozatban 6-7 ezres fordulatra ( nem nyelezem) 5.6-5.7 L.
Túrákon ( két személy+doboz) mindig 5.1-5.2 között.
Karbis Fazere van cimbinek, szinte decire ugyanannyit fogyaszt...
Hogy jársz vele? Mennyire kíméled? Nekem a Divim evett ennyit 61 pacival! Mindenesetre kezdem talán érezni, hogyan kell használni, meg amióta kitisztítottam a légszűrőt mintha a fogyasztás is esett volna.
A sok kormánycsapágyazás miatt szétaprítottam az elejét, de felesleges volt. Szerintem az elődöm nem használta esőben, és bontva se volt soha. Jelentem bőséges zsír van benne, és semmi hiba, pedig már 43 ekm van benne, azt semmit sem tettek vele.
Egy idő után úgysem figyeli-számolja szerintem senki olyan alaposan. Tudom, hogy 260-300 km fér bele egy tankolásba, úgy, hogy ne kelljen tolni a következő kútig és kész. Az elmúlt 71000km alatt mindig ugyanannyit evett alattam, de ilyen 3,8-akat sosem tapasztaltam. Stabil 5-öt kajál és kész. Bár az is igaz, hogy én nem vitrines motornak vettem, ha már rajta ülök, kihasználom. A hétköznapokban sem 4000-nél váltom el, mert akkor járnék inkább a Pannóniámmal... Kétszemély, cuccolva Dubrovnik oda-vissza 5,7 volt. És inkább egyen 6 litert, minthogy ne halljam azt a bizsergető hangot 8000 felett...
http://youtu.be/Ell4hvqDpNA
valakinek nincs kedve jönni ?
Találkozó: Balatonföldvár, Mol benzinkút, 9:00
haza fele menet találkoztam igazi alföldi motorosokkal
egyenesben 180km/h, kanyarba meg gyökkettővel poroszkálnak
Egy 600-as Transalp is jött velünk, hááát nagyjából ugyanennyit ivott, csak épp motorozni volt szar vele:)
Motor: Etz 250 De lux
Az elmúlt 5000 km nagy átlaga 4.5 liter.
Az abszolút minimum az 3.8 l/100km volt!
Az abszolút maximumom 5.5 l/100km.
a 3,8at nem akartam elhinni (számolási baki?hmm...) De mostanság 4.3-al járkálok. Hozzátenném, 33 km a munkahelyem oda, ezt reggel 5-kor 100 km/h-ról ritkán kell eltérnem 0 forgalom mellett. Hazafelé - amíg átjutok a városon - pici dugók, majd az utolsó 18 km lazább menet sok előzéssel.
Két személlyel, hosszú táv kb 100-120-as országúti tempó: 4.5-5 liter. Imádom ezt a (naked) motort!
Túrákon ( két személy+doboz) mindig 5.1-5.2 között.
Karbis Fazere van cimbinek, szinte decire ugyanannyit fogyaszt...
A sok kormánycsapágyazás miatt szétaprítottam az elejét, de felesleges volt. Szerintem az elődöm nem használta esőben, és bontva se volt soha. Jelentem bőséges zsír van benne, és semmi hiba, pedig már 43 ekm van benne, azt semmit sem tettek vele.