Más sztori: Haver kisért egy gyereket motort nézni(nem ismerem), meglát szalonban egy fz6-n-t (szerintem a 78 lovast,nem biztos) nézegeti (2.078.000.- van kitéve) Nagyon bejön neki. A eladó-látom nagyon tetszik,várj egy kicsit-elmegy hátra-visszajön: 1.600.000.-ért elviheted! A gyerek azt se kérdezte engednek-e.(gondolom + forg hely-folytás kivétel majd)
Azzal rendben volnánk, hogy van róla rajz, mit kell csinálni. Nekem meg is van, letöltöttem, tároltam, csak az a gondom, hogy azt nem hallottam működni, milyen is lett.
ÁÁÁÁ tulvariálod,vegyél egy gyári dobot,vidd el egy kipushoz,itt nyissa meg itt vágja ki osz jónapot!
Egyszer belinkelt valaki metszetet- bemegy a két vékony cső-keresztbe lemez a lemeztöl átmegy két másik csővel egy másik lemezbe abbol kimegy a két végcső-ha jól emlékszem. Ha a középső kamrábol kivágjátok a két csövet szerintem már az is elég.
Most is fenn van a hirdetés itt az aprón, a kipufogók között, ha FZ6-ra rákeresel, kidobja.
Válaszolt is nekem, - már jó régen - hogy már nincs, de a hirdetés most is fenn van.
Ha csak a külseje lett volna meg, pont jó lett volna...
Amúgy nem értem, miért kell elvinni 35 e ért a gyári dobot,kivágatni,veszel ahogy fpeti mondja,kivágjátok hegesztős spannal,ha egy kamrát kiiktattok a 3 bol máris jobb hangja van. Pitipénzért.Szerintem.
Van aki azt tartja kell a gyári folytás a motornak,hát én nem tudom,nekem lomhábnak tünik.
Értem én,de holnap kpm (4360 ft) feldobom és mehet a jövet! Én nem bántanám. Ha belegondolsz veszel egy jó dobot(új) 100 körül ,eladásnál leveszed. Eladod 60-70-ért volt egy jó dobod,vagy csináltatsz szakikkal,pár kérdés motoros körökben és megvan a szaki.
Egyenlőre nem is szabattam szét, csak a 100.000 Ft nekem picit sok egy kipufogóért. Láttam 15.000-ért gyári dobot, de elvitték már sajnos.
Keresem a számomra elfogadható megoldást.
Nem tudom,így vettem,ha belenézek olyan cső megy végig mint a toldó-összekötő cső,(44 mm), tettem bele szűkitőt 26 mm,(csavar alul,kivehető bármikor)mert nagyon tolakodó volt a hangja magas fordulaton,most pont jó.
Mintha lomhább lenne( bár lehet a hanghatás),mindenki nyugodtan sávot vált mikor mellette járok, és egyáltalán nincs olyan filingje mint hangosabban! Nem tom megfogalmazni. Fura.
Ez nekem is a problémám, és számomra legolcsóbb és legszimpatikusabb a PRC kipufogó-technika. ( Kiskunlacháza, magyar vállalkozó)
A gyári dobot kell odavinni, azt vágják szét, kikapják belőle a belét, majd kettő darab perforált cső kerül bele a gyapot meg valami 1200 C fokig hőállő textilszerű fehér anyag. Kettő nap alatt van kész, 35.000 magyar forint. (Ha teljesen újat csináltatsz, akkor min. 70 pénz.)
Oliver600-nak is ők csinálták kettő éve.
Levélváltásunk volt Oliver600-al, szerinte picit jobban megy a PRC-s dobbal, valamint 1-2 decivel többet fogyaszt.
Ha rákeresel Oliver600-ra, van fenn video a motorhangjáról.
Nem hivalkodó, kellemesen mély tónusú. Ha tudnék szerezni olcsón gyári dobot, már vinném is a PRC-hez... ( Ha nem lesz, kénytelen leszek a motoron lévőt átalakíttatni)
A katalizátort Oliver600 nem ütötte ki, hogy némi fojtás maradjon a szelepkiégést meggátolva. ( Ez a szelepkiégés dolog szakmai vitát kelthet, nem foglalok állást, írjon róla az, aki ért hozzá.)
Hali,holnap műszakis a bringa,ma gyári dobbal jampiskodtam! Háááát,arra bíztatok mindenkit aki gyári dobbal jár,akárhogy,de szerezzen be valami hangos dobot! Mintha nem úgyanaz a moci lenne! Nagyon gáz!
Egyszer belinkelt valaki metszetet- bemegy a két vékony cső-keresztbe lemez a lemeztöl átmegy két másik csővel egy másik lemezbe abbol kimegy a két végcső-ha jól emlékszem. Ha a középső kamrábol kivágjátok a két csövet szerintem már az is elég.
Válaszolt is nekem, - már jó régen - hogy már nincs, de a hirdetés most is fenn van.
Ha csak a külseje lett volna meg, pont jó lett volna...
Azért a keresést még nem adtam fel...
Van aki azt tartja kell a gyári folytás a motornak,hát én nem tudom,nekem lomhábnak tünik.
Keresem a számomra elfogadható megoldást.
Van értelme 35 ért szétszabdalni(E-betü gondolom) a gyári 220-ezres dobot? 40-50 ért heggesztő szakik csinálnak szerintem.
A gyári dobot kell odavinni, azt vágják szét, kikapják belőle a belét, majd kettő darab perforált cső kerül bele a gyapot meg valami 1200 C fokig hőállő textilszerű fehér anyag. Kettő nap alatt van kész, 35.000 magyar forint. (Ha teljesen újat csináltatsz, akkor min. 70 pénz.)
Oliver600-nak is ők csinálták kettő éve.
Levélváltásunk volt Oliver600-al, szerinte picit jobban megy a PRC-s dobbal, valamint 1-2 decivel többet fogyaszt.
Ha rákeresel Oliver600-ra, van fenn video a motorhangjáról.
Nem hivalkodó, kellemesen mély tónusú. Ha tudnék szerezni olcsón gyári dobot, már vinném is a PRC-hez... ( Ha nem lesz, kénytelen leszek a motoron lévőt átalakíttatni)
A katalizátort Oliver600 nem ütötte ki, hogy némi fojtás maradjon a szelepkiégést meggátolva. ( Ez a szelepkiégés dolog szakmai vitát kelthet, nem foglalok állást, írjon róla az, aki ért hozzá.)
sokáig tart majd
Viszont,eddig is túraüzemmódban motoroztál...szóval no panic!
de van olyan jo mint a tied,
túra motoros leszek