Úgy felpofoznék most egy japánt! Gondos gazdaként levettem a h.sárvédőt,évek olaj mocskát letakarítani,ritig le kell törnöm a középső sárvédő tüskét addig birizgálom,mert tul egyszerü lett volna oda is csavart tenni.
De a user manuál 26 kattanást is nekem meg 30 at kattan a rohadt elől meg az is oda van irva hjogy arányában térjek al nem egyszerű mert ugye 26 kattanás a lágy 15 a közepe egy a kemyén a másik oldal meg 16 a lágy 5 a közepe 1 a kemény mert ugye nem egyforma a két oldal elől a számok nem pontosan ennyik ez most csak ahogy eszembe jutott a hátúja is többet kattanik mint amennyit ír hozzá a könyv.
no igen ezt az összhangot nem találtam még meg mert ha feszítek a rugón is meg a csiullaápításon is akkor mintha sok lenne de ha nem csinálok semmt vele hanem gyárira állatom ugy sem jó de mindegy majd előbb utóbb csak sikerül
nincs itt semmi probléma
állítsd gyári értékre mindent,majd próbáld ki milyen,majd állíts rajta egy dolgot amit a legrosszabnak érzel,próbáld ki milyen,és ha még nemjó állts tovább.
mindig írd fel egy papírra mit állítottál és merre mennyit,és mit tapasztaltál.
tudom nemegyszerű de türelmesen belehet szépen állítani a te igényeidnek megfelelően.
"kicsit lágyabbra a teló sebesség és kicsit feszesebbre a rugó elő feszítés "
na szerintem pont ez a probléma mert ha feszíted a rugót akkor vele feszítsd a csillapítást is mert attól pattog
Szöszi
Egyébként meg...az én módszerem jobb
jól értem
Ja és eladó a motorom most már!
állítsd gyári értékre mindent,majd próbáld ki milyen,majd állíts rajta egy dolgot amit a legrosszabnak érzel,próbáld ki milyen,és ha még nemjó állts tovább.
mindig írd fel egy papírra mit állítottál és merre mennyit,és mit tapasztaltál.
tudom nemegyszerű de türelmesen belehet szépen állítani a te igényeidnek megfelelően.
na szerintem pont ez a probléma mert ha feszíted a rugót akkor vele feszítsd a csillapítást is mert attól pattog