nah, voltam a biztosítóban, 48 órán belül jelentkezik a kárfelmérő, aztán azzal ügyezzük a többit, egyelőre ennyi amit lehetett intzéni. Bejegyezték az esetet, mostmár várok.
Részvétem, és nagyon sajnállak. Sajna engem is "csináltak" már meg hátulról, nem kellemes.
Viszont igen fontos, hogy a biztosítónál az öltözéket is fizettesd ki, amit említett már egy sporttárs. Számla ha kell, lehet szerezni, de van aki külön erre a célra ad el leharcolt ruhákat, amit jó pénzért kifizet a biztosító - nem akarok tippet adni, sem okoskodni. Amit lehet hozzál ki az ügyből mert biztos nem lesz olcsó mulatság.
Szombaton sikeresen lecseréltük a gépben az olajat, olajszűrőt, és a gyertyákat.
A gyertyák még gyáriak voltak benne, szenvedtünk is vele eleget, mire a 1/4 fordulatokkal kihajtottuk, de megvan és ez a lényeg. A motor szívató nélkül is szépen könnyen indul, egyenletesen jár.
Viszont, ami érdekes volt, hogy az egyik gyertya ki volt lazulva elég rendesen. Haverom egyből megnézte a saját vasán, mert neki is pont ugyan ilyen van, és neki is ki volt lazulva 1. Szal néha nézegessétek ti is. :)
Az olajcsere után, ugyan azt tettem bele mint ami benne volt, a mintha a szelepek csattognának, kicsit fel erősödött a hang, betudható ez az új olajnak?
Valamint közlekedve a blokk, mintha jobban melegedne, lehet ez is az olaj miatt? vagy csak a meleg idő miatt érzem melegebbnek?
Mennyi időbe kerül egy szelephézag állítás, és milyen értékekre kell állítani?
THX előre is.
Márkatársnak pedig kitartást a biztosítóval való harchoz, remélem nem KÖBE volt a kocsi vezetője....
A ring nagyon király volt. Láttam sok fazeres kollégát, de nem ismertem senkit, majd legközelebb...
Én a kezdő 2-ben mentem, és a délutáni programban egy kis csúszás volt, és láttam, hogy intik le az előző csapatot, mondom havernak húha iparkodjunk, odatekertem, erre a punci mutatja, hogy menjek, menjek, elindultam, volt 3-4 lassú gép, azokat lenyomtam, de aztán feltűnt, hogy minden kanyarban lapratéve a motorokat előznek lefele.....
1 kör után rájöttem, hogy a haladó 1-ben megyek, az én csoportom előtt......
Fasza, mondom mindegy akkor ezt is megjárom, leintést követően áthajtottam a boxutca büntetésen, és csatlakoztam az én csoportomhoz.... Haverom sírt a röhögéstől, mondtam neki, bemelegítettem a gumikat. Így sikerült 30 percet egyfolytában menni.
Eléggé bekészültem, még mindig álmos vagyok.
Mellesleg nagyon nagyon jó volt. Ha valakit feltartóztattam a haladó 1-es csoportban, azért elnézést kérek.
Valamint meg 1 dolog: Az osszes, nem a motorban keletkezett kart is irasd fel vele, ez az a pont, amit nagyon el szoktak felejteni: Az osszes motoros cuccodban esett karra is ki kell, hogy terjen a biztositas (ha casco-d van az mindenkeppen) valamint a motor szallitasara is, ha van rola szamla!
csiga meg jool mondja legkisebb karcottol kezdve a gumikon át mindent fel kell vetetni a kárszakértővel, érdemes előtte beszélni egy ilyen emberrel aki jártas benne, hogy miket lehet"kijátszani", nem biztos hogy jo az a gazdasági totálkár, lehet másképp több pénzt kapsz, sajnos ilyenkor már nincs mit tenni, minnél több pénzt kicsikarni,,,
sajnálom én is, engem is ütöttek már el hátulrol,,,,
Ákos meg jól mondja , nekem van hátsó felnim
képek alapjan tuti gazdasági totálkáros lett, a lényeg hogy a vázz ne sérüljön,,,,
megegyezés alapjan kézpénzbe fizessék ki neked, és feléből meg össze épiteni, és még a zsebbe is marad
A biztosítási kárszakértőnek minden, ismétlem minden hibára, deformálódásra, karcra stb. fel kell hívni a figyelmét, amit esetleg nem vesz észre. Előfordul egy-kettő "hanyag" közöttük.
Nem tudom mennyire vágod a szerelés, hibafelismerés részét a motoron. Ezért a biztosítós elött nézesd meg ( de ne nyúljon hozzá!) szerelővel, elmondja mi, miért, hogyan ment tönkre.
Persze értem ezt a Magyarországi viszonyokra, nem tudom hol történt a baleset.
nem tudom, mert holnap megyünk bejelenteni a kárt. Aztán majd informállak titeket a részletekről. Asszem megyek aludni, mert állandóan az ideg kapkod! jóéjszakát
Meglátjuk mit mond a biztosítós, mert azért figyelembe kell vennem az anyagi részét is most már, ha már így esett. Meg attól függ mennyire van megsérülve...
link1
link2
Ki lehet venni úgy a hátsó kereket, hogy az egyenesfutást nem kell újra állítgatni?
Tamás.
Viszont igen fontos, hogy a biztosítónál az öltözéket is fizettesd ki, amit említett már egy sporttárs. Számla ha kell, lehet szerezni, de van aki külön erre a célra ad el leharcolt ruhákat, amit jó pénzért kifizet a biztosító - nem akarok tippet adni, sem okoskodni. Amit lehet hozzál ki az ügyből mert biztos nem lesz olcsó mulatság.
Szombaton sikeresen lecseréltük a gépben az olajat, olajszűrőt, és a gyertyákat.
A gyertyák még gyáriak voltak benne, szenvedtünk is vele eleget, mire a 1/4 fordulatokkal kihajtottuk, de megvan és ez a lényeg. A motor szívató nélkül is szépen könnyen indul, egyenletesen jár.
Viszont, ami érdekes volt, hogy az egyik gyertya ki volt lazulva elég rendesen. Haverom egyből megnézte a saját vasán, mert neki is pont ugyan ilyen van, és neki is ki volt lazulva 1. Szal néha nézegessétek ti is. :)
Az olajcsere után, ugyan azt tettem bele mint ami benne volt, a mintha a szelepek csattognának, kicsit fel erősödött a hang, betudható ez az új olajnak?
Valamint közlekedve a blokk, mintha jobban melegedne, lehet ez is az olaj miatt? vagy csak a meleg idő miatt érzem melegebbnek?
Mennyi időbe kerül egy szelephézag állítás, és milyen értékekre kell állítani?
THX előre is.
Márkatársnak pedig kitartást a biztosítóval való harchoz, remélem nem KÖBE volt a kocsi vezetője....
A ring nagyon király volt. Láttam sok fazeres kollégát, de nem ismertem senkit, majd legközelebb...
Én a kezdő 2-ben mentem, és a délutáni programban egy kis csúszás volt, és láttam, hogy intik le az előző csapatot, mondom havernak húha iparkodjunk, odatekertem, erre a punci mutatja, hogy menjek, menjek, elindultam, volt 3-4 lassú gép, azokat lenyomtam, de aztán feltűnt, hogy minden kanyarban lapratéve a motorokat előznek lefele.....
1 kör után rájöttem, hogy a haladó 1-ben megyek, az én csoportom előtt......
Fasza, mondom mindegy akkor ezt is megjárom, leintést követően áthajtottam a boxutca büntetésen, és csatlakoztam az én csoportomhoz.... Haverom sírt a röhögéstől, mondtam neki, bemelegítettem a gumikat. Így sikerült 30 percet egyfolytában menni.
Eléggé bekészültem, még mindig álmos vagyok.
Mellesleg nagyon nagyon jó volt. Ha valakit feltartóztattam a haladó 1-es csoportban, azért elnézést kérek.
Othon vagyok a fazerek ujraépitésében.
Lásd Jos 88 motorját.
sajnálom én is, engem is ütöttek már el hátulrol,,,,
Ákos meg jól mondja , nekem van hátsó felnim
képek alapjan tuti gazdasági totálkáros lett, a lényeg hogy a vázz ne sérüljön,,,,
megegyezés alapjan kézpénzbe fizessék ki neked, és feléből meg össze épiteni, és még a zsebbe is marad
A biztosítási kárszakértőnek minden, ismétlem minden hibára, deformálódásra, karcra stb. fel kell hívni a figyelmét, amit esetleg nem vesz észre. Előfordul egy-kettő "hanyag" közöttük.
Nem tudom mennyire vágod a szerelés, hibafelismerés részét a motoron. Ezért a biztosítós elött nézesd meg ( de ne nyúljon hozzá!) szerelővel, elmondja mi, miért, hogyan ment tönkre.
Persze értem ezt a Magyarországi viszonyokra, nem tudom hol történt a baleset.
És csak keményen!
2008-as Fz6 fazer s2-es fejidom + oldalidom érdekelne! Ezüst szinben aki tudna segiteni az kérem dobjon egy E-mail-t! elöre is köszi
E-mail: llacus@totalcar.hu