Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

adatlapot töltsétek már ki Uraim!
adatlap
nah, voltam a biztosítóban, 48 órán belül jelentkezik a kárfelmérő, aztán azzal ügyezzük a többit, egyelőre ennyi amit lehetett intzéni. Bejegyezték az esetet, mostmár várok.
Google a barátod:
link1
link2
Kreszrol nekem valami hasonlo remlik :D De erre nem eskudnek meg.
Hogy a legegyszerűbb leellenőrizni, hogy láncfeszítés után egyenesen futnak-e a kerekek? Vízbe menni és nézni a nyomot a száraz úton pl?
Sziasztok!

Ki lehet venni úgy a hátsó kereket, hogy az egyenesfutást nem kell újra állítgatni?

Tamás.
én is abba mentem
Részvétem, és nagyon sajnállak. Sajna engem is "csináltak" már meg hátulról, nem kellemes.
Viszont igen fontos, hogy a biztosítónál az öltözéket is fizettesd ki, amit említett már egy sporttárs. Számla ha kell, lehet szerezni, de van aki külön erre a célra ad el leharcolt ruhákat, amit jó pénzért kifizet a biztosító - nem akarok tippet adni, sem okoskodni. Amit lehet hozzál ki az ügyből mert biztos nem lesz olcsó mulatság.
Üdv!

Szombaton sikeresen lecseréltük a gépben az olajat, olajszűrőt, és a gyertyákat.
A gyertyák még gyáriak voltak benne, szenvedtünk is vele eleget, mire a 1/4 fordulatokkal kihajtottuk, de megvan és ez a lényeg. A motor szívató nélkül is szépen könnyen indul, egyenletesen jár.
Viszont, ami érdekes volt, hogy az egyik gyertya ki volt lazulva elég rendesen. Haverom egyből megnézte a saját vasán, mert neki is pont ugyan ilyen van, és neki is ki volt lazulva 1. Szal néha nézegessétek ti is. :)

Az olajcsere után, ugyan azt tettem bele mint ami benne volt, a mintha a szelepek csattognának, kicsit fel erősödött a hang, betudható ez az új olajnak?
Valamint közlekedve a blokk, mintha jobban melegedne, lehet ez is az olaj miatt? vagy csak a meleg idő miatt érzem melegebbnek?
Mennyi időbe kerül egy szelephézag állítás, és milyen értékekre kell állítani?

THX előre is.

Márkatársnak pedig kitartást a biztosítóval való harchoz, remélem nem KÖBE volt a kocsi vezetője....
Üdv!

A ring nagyon király volt. Láttam sok fazeres kollégát, de nem ismertem senkit, majd legközelebb...
Én a kezdő 2-ben mentem, és a délutáni programban egy kis csúszás volt, és láttam, hogy intik le az előző csapatot, mondom havernak húha iparkodjunk, odatekertem, erre a punci mutatja, hogy menjek, menjek, elindultam, volt 3-4 lassú gép, azokat lenyomtam, de aztán feltűnt, hogy minden kanyarban lapratéve a motorokat előznek lefele.....

1 kör után rájöttem, hogy a haladó 1-ben megyek, az én csoportom előtt......
Fasza, mondom mindegy akkor ezt is megjárom, leintést követően áthajtottam a boxutca büntetésen, és csatlakoztam az én csoportomhoz.... Haverom sírt a röhögéstől, mondtam neki, bemelegítettem a gumikat. Így sikerült 30 percet egyfolytában menni.
Eléggé bekészültem, még mindig álmos vagyok.

Mellesleg nagyon nagyon jó volt. Ha valakit feltartóztattam a haladó 1-es csoportban, azért elnézést kérek.
Valamint meg 1 dolog: Az osszes, nem a motorban keletkezett kart is irasd fel vele, ez az a pont, amit nagyon el szoktak felejteni: Az osszes motoros cuccodban esett karra is ki kell, hogy terjen a biztositas (ha casco-d van az mindenkeppen) valamint a motor szallitasara is, ha van rola szamla!
Ha gondolod hivj.
Othon vagyok a fazerek ujraépitésében.
Lásd Jos 88 motorját.
csiga meg jool mondja legkisebb karcottol kezdve a gumikon át mindent fel kell vetetni a kárszakértővel, érdemes előtte beszélni egy ilyen emberrel aki jártas benne, hogy miket lehet"kijátszani", nem biztos hogy jo az a gazdasági totálkár, lehet másképp több pénzt kapsz, sajnos ilyenkor már nincs mit tenni, minnél több pénzt kicsikarni,,,
hali,

sajnálom én is, engem is ütöttek már el hátulrol,,,,
Ákos meg jól mondja , nekem van hátsó felnim
képek alapjan tuti gazdasági totálkáros lett, a lényeg hogy a vázz ne sérüljön,,,,
megegyezés alapjan kézpénzbe fizessék ki neked, és feléből meg össze épiteni, és még a zsebbe is marad
Hál' Istennek neked nem lett bajod. Ez a lényeg!

A biztosítási kárszakértőnek minden, ismétlem minden hibára, deformálódásra, karcra stb. fel kell hívni a figyelmét, amit esetleg nem vesz észre. Előfordul egy-kettő "hanyag" közöttük.

Nem tudom mennyire vágod a szerelés, hibafelismerés részét a motoron. Ezért a biztosítós elött nézesd meg ( de ne nyúljon hozzá!) szerelővel, elmondja mi, miért, hogyan ment tönkre.

Persze értem ezt a Magyarországi viszonyokra, nem tudom hol történt a baleset.
Sok sikert!
És csak keményen!
nem tudom, mert holnap megyünk bejelenteni a kárt. Aztán majd informállak titeket a részletekről. Asszem megyek aludni, mert állandóan az ideg kapkod! jóéjszakát
Meddig kell a biztosítóra várnod?
Hehe, azt tudom, láttam pár helyen a hirdetését
Freemail pajtásom szerez neked hátsó felnit...ugye?
Meglátjuk mit mond a biztosítós, mert azért figyelembe kell vennem az anyagi részét is most már, ha már így esett. Meg attól függ mennyire van megsérülve...
Azért fel a fejjel...rendbe lehet még hozni.
Sziasztok!

2008-as Fz6 fazer s2-es fejidom + oldalidom érdekelne! Ezüst szinben aki tudna segiteni az kérem dobjon egy E-mail-t! elöre is köszi

E-mail: llacus@totalcar.hu
Köszi szépen amúgy hogy így együtt éreztek velem. Nagyon sajnálom szegény motort, szívemhez nőtt rendesen