Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ház hallod akkor úgy lenne tényleg a jó ha tényleg éredekel ha eljönnél és úgy vinnéd ell mert ez nekem még felnin van:) de mégis ha megtudnád mondani hogy ha jössz és hogy mikor leveném a felniről:)
dehogynem sok
az első nekem 21-es :(
ez is elképzelhető, de nem mindíg!
nem dt-s de azé leírom:
a mi kocsinkban /Nissan Patrol 1992/ pl a fékrásegítő vákuum szivattyúja a generáttorra megy rá. a generátor hátuljából egy bordás tengely jön ki és erre csúszik rá a szivattyú belselye. ugyan abban az évjáratban, ugyan ahhoz a motortípushoz, ugyan ahhoz az utóhoz ! 3 ! féle vákumm szivattyút lehet találni ,mind különböző méretű, osztású bordásatengelyhez.
szóval ilyenek ezek a japik...
azért változtatnak mindent hogy a régit ne tudd használni és vegyél inkább újat
köszi szépen ez egy igazán jó kép:) számomra minden kiderült belőle egy iylen kép lenne jó az én gépemben levőről csak még gépkönyvet se találok hozzá
felmerült bennem az a kérdés: az lc2 nek mivel más a hőgombája ,hőmérője mint az elődjének ,ezért feltehetően azért váétoztatták meg mert az úgy szarabb volt. vajon van valami pozitívuma ennek a változtatásnak amit a felhasználó észrevehet?/tutira nincs/ ellenben csak szívhatsz amikor valamit be akarsz hozzá szerezni....nemhogy ugyan az lenne és legalább így az életünk is egyszerűbb lenne. na ez az egy dolog amit utálok a japán mocikban-autókban.
itt egy grafikon amiből én vettem az adatokat, bár szerintem a tied nem kompatibilis ezzel, de valamit hátha segít. egyébként ez a 1 év alatt 48 dolog változik típuson belül dolog nem csak yamahás sajátosság hanem igaz az összes japcsi műre. ezeknek a b*uzi japánoknak szerintem ez volt anno a perverziójuk.
nincs kedvem ezért elmászni szhelyre motoros boltba! vhogyan netről lenne jó megoldani....de nem nagyon találok:/ meg ami van is drága...nem gondoltam vna, hogy ennyiért mennek ezek
Hát én is úgy gondoltam, hogy vagy rövidzárlatot, vagy szakadást kéne, hogy mérj. De ha másik gombával jó, akkor nincs mit méregetni.
nagy valószínűséggel ez a rossz! sztem! ha gyújtás adok rá egyből maxon van ahőfok és világít a LED! ha lehúzom a vezetékek akk a legalsó szinten van a hőfok jelző és villog a LED! rádugtam egy másik gombát és melegítettem.... szépen ment fel a hőfok jelző és ki is villant! szal a rendszer jó! csak ez a szar nem szakadás vizsgáló nem csippant.... asszem 1,4k vagy 1,8k Ohm-ot mértem ellenállásnak! többit is lemártem azok mind olyan 400 Ohm körül vtak asszem! de így h melegítettem vna..úgy nem mértem rá!
De ha elmondod hogyan kéne kimérni akk megcsinálom!
És azt kimérted már, hogy ez a rossz?
amúgy iylenről lenne szó
nem tudom hogyan van, ebbe japán cucc alig van! a motor is minarelli...lehet aprillás fórumba is meg kéne kérdeznem havernál van egy csomó robogó cucc de egyikkel se egyezett szal jah
Hát igen én is szeretnék venni előre egy pályagumit egy hasonlót ami hátúl van bridgestone és olyan 20000ft-ba kerűl padlót fogtam amikor megtudtam:) most van egy lc2-es-re egy full cross baumit cross gumim meg hátra egy michelin gumim azt adnám ell vagy cserélném előre egy 19 colos pályagumira csak még eddig nincs jelentkező.
nekem van itthon több fajta is, de mindegyiknek más a menetemelkedése! köz csavart tudnék csináltatni, de nem tudom autó szerelő ismerős azt mondta meg se próbáljam más vminek a gombáját belerakni.... az ntc érték miatt ahogy mondtad te is!
Így van. Még az LC1-el sem egyezik, hiába azonos a menetük. Én is kerestem annak idején, de nem találtam megfelelőt. F@sznak variált vele a Yamaha ennyit? Ja, és ebből következik, hogy ha valaki műszert cserél, akkor azt is csak azonos tipusból lehet.
10-15 ezer nem sok 2 új gumiért. A komoly gumik 30nál kezdődnek... Én is most fogok venni terepgumit párban és 30 alatt nem lehet megúszni ha Continental, Michelin vagy hasonló kategóriákban gondolkozol.
ez a hőgimba elég problémás dolog, legalább is a 80 lc2 nél. próbáltam én is szerezni, nem nagyon sikerült csak lyan 12000ért lett volna. elmentem autóbontóba és kiedrült, hogy pl a Suzikinak, mazdának, meg a többi sima japán kocsinak is ilyen a hőgombája. Az ellenállás értéke a kérdéses. mert nekem van egy leírásom az enyimhez és ott megadták az hőmérséklet-ellenállás értékeket. kipróbáltam és a suzukijé úgy tűnik használható lesz. azért csak úgy tűnik mert még csak a tűzhelyen egy fazék vízben teszteltem hűmérővel meg multiméterrel. szerintem érdemes így próbálkozni
sok sikert!
Sziasztok!

Esetleg valakinek nincs hőgombája? Eladó? minarelli blokkos Yamaha-ba kéne! M14-es a menet és 1,25 a menet emelkedése! Ha valakinek lene pls szóljon
Köszi
De figyelj itt az msn címem vegyél fel és ot jobban tudunk beszélni mert nemtudom hogy mikor vagy fent a forumon msn-en rámírsz és beszélünk thom13@citromail.hu
És milyen pályagumid van elől mert nekem meg az kellene mert hátra van 2-ő de előre meg egy sincs meg hány colos mert ha 19 akkor jólenne nekem ha elcserélnénk ha olyan az állapota és tudnál akkor küldenél róla képet megnézném és még megbeszélném apámmal ha elcserélnéd Írj!
nincsen kálminak
Nekem csak valami krosszmintás első-hátsó gumi kéne, pályagumi van elöl, a hátsó meg lekopott már és terepen elég oroszrulett menni vele :) újjat nézegette, de nem akarok 10-15 ezret kiadni 2 gumiér.
de van! szerencsére rajta a mocin