Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pinkmotors és kb 4000+posta (kb 1200 )
sziasztok!



DT80LC2 dugattyúszettet kéne vennem..



tud vki segiteni, hogy hol érdemes venni/milyet/mennyibe kerül?





kösz

P.
nálunk már van elég jól, holnap kiis megyek csapatni egyet.tesómat fogom húzni szánkóvak:D már ma is megcsináltuk volna scak délután nemvolt olyan nagy:D
akkor melyik 80-as verzióban van 3? mert tuti van ilyen ,mivel amikor vettem hozzá mindíg ezt kérdezték: 3 vagy 5 lamellás?
Nálatok már van hó?Itt még nincsen de remélem lesz és megyek húzatom a haverokat a DT-vel meg megyünk versenyezni a jégre.Az a baj hogy ezzel már nemigazán lehet jégen csapatni mert még a Simsonnal teljesen jó volt mert a lábtartó megfogott de ennél már elég magasan van a súlypont
tudtommal 3 lamellás
az lc1 kuplung a kevesebb lamellás
Nekem az lenne a jó ha megegyezne a váltótengely mert a 125ösbe el van hajolva és ha a 80sé jó lenne bele akk nagyon baba lenne :D szted egyforma hosszúságú a 2ő mert mert sztem nem?!
esetleg a berugó tengely nem egyezik meg? mert nekm a berugó szarakszik
leveszed/kiveszed az olajbeöntönél a kupakot és belevilágitasz zseblámpával ha jól emlékszem lehet látni reméem tudtam segíten
Sziasztok lenne egy olyan kérdésem h a 80as és a 125ös váltótengelye megegyezik?hosszra gondoltam meg egy "alakra" is.. ?!
Sziasztok!Valaki segítsen ha tud, legyen olyan kedves!Van egy 30W-s blokkom, azt szeretném kérdezni hogy ebben hány darab kuplung lamella van?4darab vagy 5?
Hát akkor nem csoda, mert én 45%ban terepen használom, és küdve hála a hóónak De azért ez durva hogy 10 et eszik terepen.
ha küldöd neki megeheti
nekem közúton 3,5-4,5l eszegetett
terepen saralgatva közel járt a 10hez
szerintem elképzelhető ,ezek néha igen ireális fogyaszást tudnak produkálni. hallottam már 17 litert fogyasztó 70-es robogóról...
És az hogyha a különolajzó helyére rá van huzva egy cső és abba bele van dugva egy csavar és kb 10 % ba nem zár el légmentesen, hogy azmiatt egyen sokat?
Az lehetséges, hogyha küdöm a DT-t megeszi a 8-at?
igen, azért gondoltam rá mert sokon nincsen
nem javaslom,hogy ezek a gumiharmónikák nélkül használd! nagyon fontos hogy rajta legyen! 1. védi a króm felületet, mert ha odapattan egy kavics ,az megüti a krómot ,és berugózáskor az a kis ütés szépen megreggelizi a telószimeringet. 2. ha egy picit is ,de bizonyára olajos az a 10 centi becsúszó szárból ami mindíg bebújik a telóba, az az olaj összeszedi a port-homokot. ez szintén kinyírja a szimeringet, és a krómozást. ezek után beraksz egy új szimeringet, de a króm már szar és az megint megeszi a szimeringet... ás állíndóan tiszta olaj lesz a piaripa eleje. /bár sok mocin nincs ilyen, de szerintem tényleg ne használd így/
hát...
Szerintetek ha leszedem a gumiharmónikát a telóról az gáz? Véd az ott valamit?
na lehet hogy megvan a nempörgés oka:
ma visszatettem a gianelli dobot, és csodák csodája: azzal még szarabbul pörgött
leszedtem a tankot, gondoltam körülnézek tüzetesebben is, hátha valami dugulás van, vagy mi, nem találtam semmit. Nem is tudom miért de beindítottam tank nélkül, és kis idő mulva gyönyörűen megpörögte a 10e-t. Innentől gyanús hogy az úszószint esetleg baromi magas, de kipróbálni nem tudtam mert rámsötétedett, talán majd jövő hétvégén.
Egy egész gixert? Ccc! nekem meg 3 évig tartott mire összeraktam egy DRZ-t, mert a müzlisdobozban mindig csak egy alkatrész volt hozzá! Kihullot minden fogam annyi müzlit kellett zabálnom!
*féktárcsára