Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ne nézzé már hülyének.... ha azt mondom hogy a rezoból akkor az a rezóból esett ki és nem a hangtompítóból....
Na igen, ez van benne a nehezebben. De érdekes mód nekem ezzel pont az a baj, hogy jobban kell forgatni, és pont a nyomaték tűnik el. 5-6 ezer közt teljesen lomha, se nyomaték, se erő, 7-8 közt húz egy jókorát és kész. Az üressel viszont, amiből ez tuti, hogy hiányzik, 5 ezertől teljesen jól megy, sokkal nyomatékosabb, kezesebb, ezzel 5-6ik kisfordulaton felmegyek ott, ahol a "kibelezetlent" nyígatni kell 4-es telin például. Szóval érdekes mód teljesen ellentétesek a tapasztalatok, mint írják itt sokan. DE nem felejteném, el, hogy ebben a kibelezettben még van valami alul, ami a képen már nem látszik, mert ott kotyog benne valami! Szóval tuti nem teljsen üres, lent valami van még! És továbbra is mondom, hogy én semmi vágás-hegesztés nyomot nem látok (bár lehet nagyon igényesen csinálták, gittelték, festették), szóval lehet gyári. Ezért nemtom, hogy hányféle létezhetett ezekből....meg, hogy a 50-80-125 más-e. Mert én ezzel az üressel(legalábbis ez a képen látható cső nincs benne) vettem a 80-ast, és ezzel is a legjobb. viszont vettem hozzá egy bontottat, és abban benne van ez a fenti cső. De lehet az nem is 80-asé.....
Ha kivágjátok azt a fojtást, szerintem el fog veszni ez a jó kis nyomatékosság a mociból, és szerintem sokkal jobban kell majd pörgetni ,hogy valami történjen, de persze valószínűleg a végsebesség följebb fog menni./bár szerintem elég egy ilyen felépítésnek az a 85-90/. Én nem tenném, mivel valószínűleg az étvágya is rendesen meg fog nőni.
no fasza gonddoltam hogy ez lesz csomoan írják hogy szedd ki meg azt is hogy ne ha 4t lenne már szétcibáltam volna az egészet és kapot volna 1 dobot a végére
azérrt abba gondoljon bele mindenki hogy a gyárban nem csak az a lényeg hogy te zúzhass 100-el a fák közöt hanem az hogy halk legyen viszonylag erős szép meg mit tom én nekünk mi is a fontos?az hogy menyen és hogy nézzen ki valahogy a hanghatás anyira nem érdekel minket a legjobb lesz hogy ha majd vége lesz a bírósági ügyemnek a mocival akkor szétvágom és kiszedem megnézem úgy utánna visza bele ha szar és ha majd megcsinálom írok véleményt addig mndenki azt csinál ami t akar:D mert én sajna még nem tok motorozni a dt-vel
Jó persellyel és 500km-es prox dugóval mennyinek kellene lennie a kompressziónak?
Valaki power elektronika IC kapcsán nem tud segiteni?
Amikor a kipufogógáz, és egy kevés friss keverék is eljutott hozzá, szűkülő jellegéből adódóan az egész folyamat megtorpan, és így egy ellentétes nyomáshullám indul el, ami a friss keverék egy részét visszanyomja az égéstérbe, ezáltal jobban feltöltve azt, és akadályozza ezzel a hengerbe került friss keverék kipufogóba áramlását (hasonlóan, mint a 4 ütemű motorok kipufogószelepének zárásánál történik).
Nekem mindegy növeld meg a kompressziót a gyárinál és akkor pörgesd a gépet 1-2 évig meglátod mi lesz....
persze hogy az!
Hali
Na most fojtás vagy nem fojtás?!?mert nekem is benne van tuti.mert amikor kiégettem,megráztam és kopogott benne.Valaki kiszedte már belőle?mert én már gondolkodtam rajta.és ha ki is veszem akkor gondolom nagyobb fúvóka és magasabb benzinszint nem?
Sziasztok!
Én most vettem egy 2004-es 125DTR-t. A powerrel volna egy problémám. Ellenőrzéskor a furátnál áll meg a tárcsa,de ha jár a motor nem nyit ki odáig.Tudna ez ügyben valaki segíteni?
Előre is köszi!
Ez egy folytás! Kivágni de azonnal!
Utána nagyobb fővuvi a karbiba, és hangolás...majd segítek a hangolásban...
Én is levettem 6 Bar-ra a kompressziót, hogy sokkal tovább tartson.... . Gondolkodj, mielőtt leírsz valamit...
Nem jól mérted!
Gyertya ki, és egy 2mm vastag forrasztóónt bedugsz a hengerfalig oldalt, a felömlőknél. Ha kézzel óvatosan rárugsz a berúgókarra, a dugattyú a hengerfejnek nyomja az ónt. Mivel összenyomta, így tolómérővel megmérheted a présteret.
( Kíváncsi vagyok mekkora a gyári préstér!)
1 mm alá ne menj, és akkor nem lesz rövid életű a motorod!
Várom a mérést...
Ezt hol hallottad? Inkább ne terjessz ilyeneket. A rezo elősegíti az öblítést, de a vezérlést nem ez, hanem a dugó végzi.
Én nem berhelném szét a rezót csak úgy sitty-sutty többet árthat mint használhat. Tudni illik a 2T-nél a rezonátor helyettesíti a szelepeket.
Szerintem az azért van beépítve a dob belsejébe(konfuzor) mert ha magából a dobból alakították volna ki hülyén néznek ki. Így design-osab
Hali!
én szalonban rendeltem pár ezer volt. Gyárilag be van olajozva.
Leszedethetsz de mivel megnöveed a kompresziot úgy nagyobb igényebételnek lesz kitéve hamarább fog kopni minden.
ez az konfúzor! na ezt nem értem hogy szépen megalkották ez a táguló -szűkülő dobot, és akkor a lényeges részébe beleteszik azt a valamit. hát így fölösleges volt ilyen dobot ráalkotniuk. bár nekem semmi bajom nincs az erejével bőven jó amit tud, mivel ez csak egy 80-as ,nem kell tőle csodát várni.
A szűkülő rész a konfúzor, ott torpan meg a gáz, hogy ne szívja ki a hengerből a benzin-levegő keveréket. Bármi is az benne a képen, csak fojthatja, már csak azért is, mert áramlási szempontból egy marha nagy akadály.
nem
tök jó ,hogy feltetted ezt a képet, így már látom a belét

már csak azt nem értem, hogy ez mitől rezonátor ,mivel /az eddigi ismereteim szerint/ ezzel a tölcsérrel pont a lényegét iktatják ki. vagy nem?
azt hiszem a szűkülő rész /talán konkúzor vagy mi/ "veri vissza" a hullámokat egy illyen kópos dobban, na de ezek meg oda rakták az a tölcsért. hát akkor hogy van ez?
akor most megéri kiszedni azt a szart vagy sem mert nekem is tutkó benne van mert dögnehéz a rezó
no szavazzunk aki igennel az írjon igent aki nemmel írjon nemet
és ha lehet kéne még 1 kis tapasztalat is
Nekem ( és szerintem másnak se ) tiszta a kérdésed. Itt van egy kép http://kettenmax.de/popup_imag...
A képen látható komplett DT50 kipuff. A bal oldalán a Gianelli feliratú dob a hangtompító, ennek csak a hangban van szerepe. A jobb oldalán a hegesztett "hurka" maga a rezonátor. Ha a hangtompító dobból kiégett/kiesett a cucc, akkor otthoni megoldás hogy kitömöd gyapottal.
pedig az egy nagy fojtás.