Az enyémben (125 R) végig a rezó fala mentén perforált lemez van teljesen körbe ,a henger felfogatástól kezdve a rezó végéig ,ahol a vékony kis cső megy tovább a végdobba . Akkor az is fojtás? Egyébként én már kiszedtem belőle az összeset . DE még nem raktam vissza rá ,remélem jó lesz
Nem tom mennyire látszik a képen ,de a könyök belső falán végig fut egy perforált lemez cső
11 Bar a kompresszióm a robogóban...0,6-os préstérrel.
Lehet a 80-as Dt-nek odabasz. Ezért írtam, hogy meg kell mérni a présteret, és nem kell lemenni 1mm alá.
Köszöntem, hogy elolvastad....és megértetted.
Köszi az ötleteket srácok! Jelenleg hidraulika csővel van összekötve, de ha meghajtom a gépet, akkor rohadt nagy égettgumi szag van. Ini, amit javasolsz az flexi lesz? mert olyan 20centis darab kéne és fontos, hogy hajoljon, mert nem egyenes az a rész.
fogsz hőálló sziloplasztot, és egy darab tűzoltótömlőt
kivágsz olyan széleset amilyen kell vagy hosszabbat kicsivel és olyan hosszút hogy kiteljen belőle legalább 2 tekerésnyi
bekened facán a tömlő szövet mindkét oldalát a ragaccsal, és feltekered valamire ami olyan átmérőjű mint a kipuff előtte olajozd meg hogy lejöjjön)
megvárod míg megszárad és már kész is egy elnyűhetetlen összekötő.
gumi nekem mindig elszakadt.......
sziasztok nem tuttok nekem olyan kipufogo összefogatót ami a dobot és a vég dobot összeköti? amugy gianelli kipufogom van valami hő álló hajlítható csőre go9ndoltam.köszi szépen
mér én mien hangnembe beszéltem? volt ott nagybetü vagy felkiáltójel? Ez írás és nem hangnem... és talán azért nem válaszol senki mert mindenki egy témára van beállítva.... amin képesek vagytok heteket lovagolni : \ De Te legalább elolvastad, ezért kösz....
Vegyél vissza, senki nem beszélt veled ilyen hangnemben. Egyébként látod hogy senki nem írt neked még semmi hasznosat. És nem hiszem hogy a szakértelmük hiányossága miatt...
A zárójelig fasza, mintha én írtam volna, de a többi az sántít. Először is a 4T-ben a szelep nem nyomja vissza a gázt, másrészt a 4T enélkül a szelep nélkül nem működik, de a 2T rezó nélkül igen, sőt alacsonyabb fordulatú és kevésbé teljesítmény-centrikus motoroknál nem is alkalmazzák. Egy szónak is száz a vége: egy vákuumdob belseje üres, bármit találsz benne, az fojtás.
gondolkoztam azon is hogy a fojtás után van 1 10-20centis cső namármost abbol kivágni valamenyíit és akor marad nagyábol halk és azé picit több erő is lesz benne az meg hogy kipufogó után fzuvoka csere hááát nem feltétlenül anyi hogy akkor nem használod ki teljesen a kipuff erejét remélem értitek hogy mondom mert a kipuftol erősebb lesz de ha fuvokát cserélsz az az igazi .
Hát ha halk motort akarsz akkor hagyd viszont ha kiveszed sokkal jobban fog menni.Mivel le van szűkitve a rezó igy nem tölti be azt a szerepet mint aminek szánva van.Hiszen az egyre kitáguló cső vákumot képez és igy szivja ki az elhasználódott gázokat.Igy viszont mivel nem tágul ki fokozatosan és elveszlik ez a hatás.Nem hiába hivják FOLYTÁSNAK
a 20 az nagyon sok sztem, ott már valamiből vágtak le
hajlékony lesz de csak kicsit, szét tuti nem szakad
vízcső nekem elszakadt, valószínűleg nem volt olajálló
Nem tom mennyire látszik a képen ,de a könyök belső falán végig fut egy perforált lemez cső
Lehet a 80-as Dt-nek odabasz. Ezért írtam, hogy meg kell mérni a présteret, és nem kell lemenni 1mm alá.
Köszöntem, hogy elolvastad....és megértetted.
fogsz hőálló sziloplasztot, és egy darab tűzoltótömlőt
kivágsz olyan széleset amilyen kell vagy hosszabbat kicsivel és olyan hosszút hogy kiteljen belőle legalább 2 tekerésnyi
bekened facán a tömlő szövet mindkét oldalát a ragaccsal, és feltekered valamire ami olyan átmérőjű mint a kipuff előtte olajozd meg hogy lejöjjön)
megvárod míg megszárad és már kész is egy elnyűhetetlen összekötő.
gumi nekem mindig elszakadt.......