Hamár kipu akkor megint feltenném a kérdésemet(hátha most kapok rá választ) DT50R 2004-es és kiesett a rezobol a "hangtompító" mi a teendő ilyenkor? Fúvóka csere ?
én is iesmi cipőbe járok mint te mert nekem is a 80-as lc2-ömön szét van rohadva csak én azon gondolkodom hogy veszek 1 gianellit használtba vagy kipufogossal csináltatok 1 kis könyörészt rá vagy még az on is agyalok hogy új rzt hegesztetni csak ne tudom az árakat ha valaki tudja vagy hallot már hogy menyiért csinálják/ták akármire az megírhatná hogy azé tudjak hasonlítani elöre is köszönöm:)
Sztem sem éri meg azért fúratni hogy nyerjél vele kb 2 Le-t. Nekem is most lett kifúrva és nem is lehet észrevenni a különbséget. Amúgy én nem viccből hanem azért fúrattam meg mert a tömítés letört és szétcseszett nekem ott mindent, muszáj volt. Szóval ha engem kérdezel hülyeség lenne csak azért fúratni.
DT80 LC rezót vágott már szét valaki, hogy mi van benne?
Mert épp "felújítottam" most az enyém, kettőből csináltam egy faszát, és levágva a végükről azt a kb 20 centis csövet, amivel a hátsó dobra megy rá, és bekukkantva a két rezóba, teljesen más kép fogadott. Az egyik, ami amúgy érezhetően könnyebb is, szinte üres, illetve csak lent már a kanyar után, ahova nem látok be lehet benne valami, mert lötyög picit benne valami, a másikba viszont egy innen fentről nézve egy cső megy benne lefele, tehát nem üres a rezó. Érdekes, mert semelyiken se látok semmi vágást, hegesztést...lehet volt kétféle, ill. az LC1 és 2-é más esetleg...jó kérdés. Én az üressel vettem a LC2-esemet, és ezzel jobb is, alacsonyabbról húz, a tömöttel 5-6 ezer közt halott és 7-8 ezer közt húz egy jót, az üressel viszont 5-8-ig jól húz, de nem olyan élesen kezdi el. Nekem az üres sokkal jobbal bejön, ezt is tettem fel, csak a másikról áthegesztettem igényesen azt a tekergős könyökrészt, mert ezen szarrá volt rohadva, foltozva, el is volt keskenyedve a sok hegesztgetéstől. Így most príma.
figyelj, a japó mérnökök tuti okosabbak mint te, szóval ha le lehetett volna szedni fel sem tették volna........
szerintem ha kell még ló vegyél nagyobbat, persze lehet tuningolni meg alakítgatni de 1-2 lóerő miatt -amit amúgy sem vennél észre- kár elbaszni az egészet
Le szeretnék egy keveset esztergáltatni a hengerfejemből hogy nyerjek még egy kevés pacit és tegnap lemértem a hengerfej tetjétől hogy hol van a dugó holtpontja.Ha jól mértem le akkor 2.5 cm, a gyertya hossza 2-2.1cm.Akkor ugye marad 4-5mm.Ha ebből leszedek 1-1.5mm-t akkor szerintetek bele fog verni a dugó a hengerfejbe?
elhiszem, de tudod hogy nem tuloztam, ilyen árakkal dolgoznak egy gyári márkaszervizben, a törvény pedig öket segiti és megint csak nem az emberekért van (Magyarországon hozzá lehet tenni, hogy természetesen)
Jön még kutyára dér.... / de ez egy érdekes dolog, mert multkor talalkoztam egy rd-sel leharcolt, borzalmas rd, 47 szer,átfordult az órája, és a berúgószerkezet tökéletes,pedig ahhoz képest az én détémet még nem tolták ki a gyárból /
NAH! Ugyan ez a bajom! De én ha eldönötm egy kicit balra akkor be lehet rugni. Fel vennél msn-re, azt ezzel kapcsolatba lenne pár kérdésem.
MSN: az.okos@hotmail.com
http://www.nagyvas.hu/motorosb...
Vett már valaki DT-be légszürő szivacsot? Hol és mennyiért?
Mert épp "felújítottam" most az enyém, kettőből csináltam egy faszát, és levágva a végükről azt a kb 20 centis csövet, amivel a hátsó dobra megy rá, és bekukkantva a két rezóba, teljesen más kép fogadott. Az egyik, ami amúgy érezhetően könnyebb is, szinte üres, illetve csak lent már a kanyar után, ahova nem látok be lehet benne valami, mert lötyög picit benne valami, a másikba viszont egy innen fentről nézve egy cső megy benne lefele, tehát nem üres a rezó. Érdekes, mert semelyiken se látok semmi vágást, hegesztést...lehet volt kétféle, ill. az LC1 és 2-é más esetleg...jó kérdés. Én az üressel vettem a LC2-esemet, és ezzel jobb is, alacsonyabbról húz, a tömöttel 5-6 ezer közt halott és 7-8 ezer közt húz egy jót, az üressel viszont 5-8-ig jól húz, de nem olyan élesen kezdi el. Nekem az üres sokkal jobbal bejön, ezt is tettem fel, csak a másikról áthegesztettem igényesen azt a tekergős könyökrészt, mert ezen szarrá volt rohadva, foltozva, el is volt keskenyedve a sok hegesztgetéstől. Így most príma.
szerintem ha kell még ló vegyél nagyobbat, persze lehet tuningolni meg alakítgatni de 1-2 lóerő miatt -amit amúgy sem vennél észre- kár elbaszni az egészet
MSN: az.okos@hotmail.com
Vagy ha nem bánod felveszlek én.