irigyellek, az enyim is tökéletesen indul még két fokban is. de csak tolásra. eddig kb 5* tudtam berúgókarral indítani. mert van egy bronzpersely ami nagyon szarrá van kopva és ezért egy "köztes" fogaskerék a berúgó szerkezetben nem végzi megfelelően a dolgát. Na többek közt ez lesz most megcsinálva, mivel kissé már unom ezt a betolásos témát, bár még sosem kellett sokat tolni szerencsére.
Há' mé'? Te hogy indítod? Igen, olyannyira betudom indítani rúgással, hogy még ebben a qrva hidegben is elsőre indul-szívató nélkül. És ez nem normális dolog, lehet h a szívató nem zár rendesen, de nem hiszem mert akkor az alapjárat is jóval magasabb lenne.
köszi lefeusource a meghívást:D ,de sztem február felé lesz kész a paripa mert azé nem kevésbe kerül ez a felújítás, múltkor írtam hogy olyan 20 korul lesz, hát kicsit elnéztem . meg ténylegesen a szezon előtt nem hozom fel mert lent van a pincében. és ahol szezonban tárolom ott csak akkor akarom tartani amikor tényleg nyomom minden nap. DE ,ettől föüggetlenül ha jön a jó idő nagyon szivesen motoroznék veled! főleg mert nem lakunk messze egymastol es ua. a gép. és sajna ilyen kategóriás motoros haverból hiány van .
operable: azt beszéltük még múltkor hogy velencei tónál lesz a találkozó, és gondolom olyan április fele/ de lehet hogy már márciusban is faja lesz az idő/
amúgy meg ha kész a moci és jön még valaki tőlem az országhatárt végjárhatjuk , hosszú a nyár, és akár több ilyen közös gurulást is csinálhatnánk
Nem tudom ki mondta hogy azt hiszem valahol Veszprémben vagy arar felé lakik és ha lesz Dt találkozó akkor Velencei tónál legyen, hogy mindenkinek ua annyi legyen az út, de az még sokára van...mindenesetre remélem, hogy összetudjuk majd hozni a találkozót!
na igen, erre voltam kiváncsi, mert például egy opel astrában 100 hogy van halogén és xenon izzos változat gyárilag, és ha mondjuk én elöbbit megveszem késöbb meg a márkaszervizben leperkálok x 100 ezrest és beszereltetem, az értelemszerüen gyári és fasza
Csak azokat engedik át amelyek gyárilag xenonnal jöttek ki, vagy esetleg bár ebben nem vagyok biztos még azokat is amiből kihoztak gyári xenon-ost és nem xenon-ost és a nem xenon-osba egy szakszervizben beszereltetsz egyet.
Mumi! Mikor lesz kész a motorod? azért kérdezem, mert itt nálunk van egy csomó faszájos föld út meg erdei út és arra gondoltam még a DT találkozó előtt lehetne csinálni egy ilyen évzáró dagasztást valamikor december utsó napjaiban.
Köszönöm szépen a segítséget de már kaptam egy indexet egy újjat de köszönöm hogy ennyit fáradtattok majd ha készen lesz a motor majd csinálok róla képet meg vidit hogy hol szoktunk motorozni komikat majd kérek majd amikor a képek fönt lesznek ak már a vidik is!
a citybike.hu ról rendeltem meg a gianelli dobot amit 80 lc2-höz írnak ,szállítással együtt 10.000ft. beszeltem velük telefonon és elvileg olyan kiegészítőkkel küldik amilyen a te mocid. ha ez jó neked igyekezz leadni a rendelést mert ha mákod van lehet hogy még idén meg is jön. az enyimet is karácsony előttre igérték.
hát van egy pár ,de majd meggondolom...
amúgy egyszer kipróbálnék egy ilyen sokszázezresötvenest, de szerintem nem megy úgy mint a kis dt, bár végre biztos jobb.
amúgy meg az én DT-mnek is még 2 évig kell hurcolnia engem ,mert akkor vége a sulinak -- kezdek dolgozni,-- nagymoci /előtte persze A jogsi/
természetesen van! az a neve annak a fajta utólag beépített Xenon-nak ,hogy a vizsgáztatáskor kiegészíted a vizsgabiztos fizetését egy kisebb összeggel .és így van xenonod, és egy embertársadat boldogabbá tettél.
a viccet félretéve /ami nem vicc / szerintem ha a hatóság álltal előírt plussz felszerelések megvannak a gépjárműben (automata magasságállító, fényszóró mosó meg biztos kell meg valami) akkor bizonyára le lehet vizsgáztatni és talán még a forgalmiba is bejegyzésre kerül mint átalakítás, de lehet ezt rosszul tudom.
operable: azt beszéltük még múltkor hogy velencei tónál lesz a találkozó, és gondolom olyan április fele/ de lehet hogy már márciusban is faja lesz az idő/
amúgy meg ha kész a moci és jön még valaki tőlem az országhatárt végjárhatjuk , hosszú a nyár, és akár több ilyen közös gurulást is csinálhatnánk
Szeretnék egy másik végdobot a 80asomra...milyen szempontok döntik el, hogy felszerelhető e, ill, jó e hozzá...hogy válasszam ki a megfelelőt?
amúgy egyszer kipróbálnék egy ilyen sokszázezresötvenest, de szerintem nem megy úgy mint a kis dt, bár végre biztos jobb.
amúgy meg az én DT-mnek is még 2 évig kell hurcolnia engem ,mert akkor vége a sulinak -- kezdek dolgozni,-- nagymoci /előtte persze A jogsi/
Jövőre szeretném letenni az A korlátosat, addig biztos, hogy marad a DT...lehet még utána is
a viccet félretéve /ami nem vicc / szerintem ha a hatóság álltal előírt plussz felszerelések megvannak a gépjárműben (automata magasságállító, fényszóró mosó meg biztos kell meg valami) akkor bizonyára le lehet vizsgáztatni és talán még a forgalmiba is bejegyzésre kerül mint átalakítás, de lehet ezt rosszul tudom.