Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Oké.Akkor mennyi olajat rakjak a benzinbe külön hogy jó legyen.Én olyan 60-as keverékre gondoltam.
Yamaha dt 125 R -hez kellene nekem felső tűgörgő! mert ha már megfúrattam ki kellene azt is cserélni! Legalább is gondolom! Vagy azok sokat elmennek?Kérdés hogy hol lehet venni olyat ? Vagy valaki tudna egy kb összeget írni hogy mennyibe fáj egy olyan?
Akkor 99% hogy kell.
Majd rakok fel holnap, nem gumis hanem fém.
Szevasztok!

Tudna nekem vki segíteni? Most lettem dt tulaj! Vettem egy 50es SM-et 06-ost! És hát a kitámasztója elvan törve! Esetleg vkinek nincs? Vagy ha vki csinálna róla fotókat közelről az nagyon jó lenne... és meg bejelölném h melyik méret kéne azt le kéne mérni!
pls, thx
A lábtartókról tudnál képet felrakni külön?
Ha nem a gumis hanem csak fém akkor érdekel!
A rezóban elől a könyöknél van egy szűkítés hegesztve( egy cső).
Amúgy eszembe jutott már jóval előtte is hogy nyitva lehet mert amúgy is sok benzint kap és eszik is a kicsike.
Azt pedig csak azért kérdeztem hogy hol és mennyiért lehet kapni mert ha mégis azzal lesz a baj akkor jobb előre tudni hogy miként lehet beszerezni olyat.
Amúgy amikor rárakom a gyújtást akkor mozog ide-oda aztán már semmi. Ezek szerint akkor nyitva van indítás előtt és csak a beindítás után kéne elzárnia amit nekem nem csinál meg. Ugye jól értelmezem?
Sziasztok!
Van itt kipufogó mágus?
53V-dt 80-am gyári kipuffjába bele van ütve a max 80kM/h úgy a konfúzorba, mint a hátsó dobba.Az a gyanúm, hogy ez gyárilag le van korlátozva, annál is inkább, mert full felújítva sem megy többet.
3/4 gáz után csak horkol.
Tehát mit kell kiherélni?Ha valakinek van tapasztalat az írjon!
Kösz
Malamut
És ilyen cuccot mégis hol és menyiért tudok beszerezni?
Nem a powert érzed, hanem ez a 2t-k tulajdonsága, hogy magas fordulaton adja le a teljesítményt. Vagy a CDI-t kell cserélned vagy az egész power motort mert az R-eknél egyben van a power elektronika a szervo motorral.
Szia! Akkor neked mindig nyitva van. Valszeg az elektronika a bűnös,nem érzékeli, hogy jár a motor, mert amint beindítod le kéne zárnia.
Megtaláltam a videót. Ez az:

http://www.sportmotor.hu/motor...

Nekem pedig nem mozog semerre csak gyújtás ráadásakor.
Sziasztok!
Talán olilacinál láttam egyszer egy olyan videót ahol a power be-ki kapcsol miközben húzzák a gázt. Leszedtem a fedelet és nekem nem forog ide-oda amikor húzom a gázt. 9000-ig megpörgettem a motort többször is de még úgy sem. Amikor ráadom a gyújtást akkor viszont mozog és jön a zipp-zupp hang is. Próbáltam menet közben is megnézni hogy elforog-e, de úgysem forgott el. Viszont ha megyek a motorral akkor lehet érezni hogy erősebb lesz sokkal a power miatt. Most ilyenkor mi lehet a gáz?
Ha bejáratós attól függetlenül hogy működik kell a benzinhez keverni olajat. Inkább füstöljön minthogy besüljön. És valszeg azért nem pörög mert nagyon sokat kap, de amíg bejáratos ne ís pörgesd annyira.
én úgy gondolom hogy a taiwani dugónak is van valamien minösség elenörzzése másrészt nem kerülhetne a polcra persze azért a proXnál meg a wertexnélstb a márkát is meg kell venni ez pont olyan mint a vw-audi-skoda egy és ugyon az ez tény és mégis drágább szerintem szóval dugó az dugo az viszont tény hogy a proX-tol és hasonló társainál azért többet vár az ember és többet is nyújtanak
Azért mondom, hogy inkább veszek 6ezerért Taiwanit, mint 22-ért hamis ProX-t. Kínában mindent hamisítanak a bőrkabáttól a karórán keresztül a mobiltelefonig. Pont ezt ne hamisítanák?
A másik, hogy ezek a Taiwani dugók németeknél és angoloknál is olyan eladók termékei, akik sok ezer megelégedett vevőtől kaptak pozitív értékelést. Reméljük, hogy nálad is bírni fogja.
Oké.Köszönöm.Hát kiváncsi vagyok mennyi idő fog kibírni.Bár azt nem tudom milyent rakhattak bele,mert nem én raktam be.Amielöt megvettem azelött elvitték a szerelőhőz és ő csinálta.Cserélt rajta főtengely szimeringet és meg lett fúrva állitólag,de a régi dugót oda adták.Drodi
Szerintem kicsit el lett túlozva ez az olcsó dugó, szar dugó dolog. 1részt megfigyelhető, hogy a régi 50-es és 80-as DT-khez jóval olcsóbb az alkatrész (aki nem hiszi, nyugodtan nézzen szét az angol, vagy a német Ebay-en), másrészt a saját tapasztalatom is leírom. Unokaöcsém vertex dugója nem bírt ki 1000Km-ert, és eltört. A másik eset itteni fórumtárssal pár oldallal ezelőtt olvasható, hogy a nyáron beszerelt ProX-a ment tönkre. Ezzel szemben nekem a Taiwani 6ezer forintos dugó 7ezre Km-ert bírt.
Mielőtt bárki azzal vádolna, hogy szerintem a drága dugó nem jó, elmondom, hogy én semmit sem állítok, csak leírtam pár példát, amiből több mindenre lehet következtetni.
Üdv.Ezt hogy értetted hogy 300-350 km talán ki is bírja.Miért utána már kell új dugót vennem?Mert ha igen akkor nem valami sok az élet tartama.Mennyi egy jó dúgó ára ami sokkal több km kibír?Köszi.Drodi
Köszönöm a segítséget.Nekem azt mondták mivel most lett megfúrva(de lehet hogy csak dugót cseréltek benne,mert a henger menet közbe nem melegedett túlságosan,de a régi dugót azt oda adták) ezért úgy csináljam hogy keverjek olajat a benzinbe és a tartályba is rakjak olajat amíg bejáratos.Hát én a benzint bekevertem 50 es ként és raktam a tartályba is olajat mondjuk eléggé füstőlt.Meg ha nem pörgettem akkor olyan volt mintha sokat kapott volna és alig akart menni.Kicsit kellet a gázzal játszani hogy újra normálisan mennyen,pörgetni kellet.Csak attól féltem hogy nem jó az olaj pumpa nem szerettem volna hogy beálljon a henger.De a tartályból fogyott az olaj úgy hogy jó esély van rá hogy működik.Drodi
Oké.Egy haveromnak van egy dt 80 asa.Annak a kipufogoja végén van egy záró lemez amit egy zéger gyűrű tart.Nekem ilyen nincs.Simán be lehet látni a kipufogóba.Köszi.De holnap csinálok egy képet róla és akkor jobban el tudom mondani mire gondolok.Drodi.
én csak a legolcsóbb megoldást irtam! én is proxot hasznalok! de haver gépébe (mtx 80) 4500Ft volt a dugó és mai napig megy neki! 2008 novemberében csináltatta !
Nem vágom milyen sípra gondolsz(ilyet a diesel kocsoik kipufogójába szoktak rakni sufni tuningban hogy fütyülős hangja legyen mintha turbos lenne) Szedd szét a dobt ha popszegecsekkel van akkor fúrd le őket és tömd ki kőzet- vagy üveggyapottal. Minél többet tömsz be annál halkabb lesz.
ha jó a olajpumpád semmi értelme keverni
mert a pumpa mindig optimálisan adagol
kis fordulaton keveset nagyon sokat
ha kevés a tankba kevert anyag megsül, vagy gyorsan kopik, ha meg sok akkor gyorsan tömődik a kipuff, füstös, meg felesleges pénzkidobás