kösz szépen a segítséget hát asszem akkor marad így ahogy van, ezt neméri meg megcsinálni egy ~200.000 Ft-os motornál, meg a fél életet bekell bizonyítani hogy nem lopott adásvételik sincsenek meg szal így bukó, anélkül nemis lehet gondolom.
sziasztok srácok, valaki meg tzudná nekem mondani a DT125R kuplungbowdenének a hosszát pontosan. Légyszi kéne mert rendelnék, de pesten vok és nem tudom, h milyen hosszú. mindenkinek köszi aki segít
húúúú, ez kemény történet. én tuti ,hogy nem csinálnám ezt mert egyáltalán nem bírom elviselni ezeket az említett hivatalokat. bár az eddigi okmányok megszerzése-intézése tapasztalataimból kiindulva amit leírtál vagy fél év és kötél idegek a sok őrölt, ellentmondásos dolgok miatt. pl amikor tavaly volt a rendőrségi ügyem, akkor a jogsimal kapcsolatban az okmányiroda és a yard pontosan az ellenkezőjét állította és végül úgy intéztem a dologot ahogyan tudtam, elég jelentősen számított a törvény álltal meghatározott büntetés végrehajtatása az én akaratomtól
SENKI SE SZABÁLYTALANKODJON nem is a büntetés miatt ,mert az eltörpül az ügyek elintézése mellett ami borzalmas
visszatérve az a témára köszi ,hogy ezt a rettenetet ide feltetted!
Megnéztem, 750 ml. 10W30-as motorolajat ír elő a gyár. Sokan négyütemű motorolajat használnak gond nélkül, néhányunk direkt 2T-nek gyártott váltóolajat tettünk bele. Nekem ilyen van benne.
hali milyen olajat tegyek a motoromba? yamaha dt 80 1983lc1es ? most volt furva és a fele blokk fel ujjítva a fötengellyel nem lett semmi csinálva csak szimering lamellámés pár csapágy milyen olajat tegyek bele? és mennyit? sürüség arány szám... amit csak tudni kell hogy menni kell a blokkba?amugy külön olajozású,és vizes ha számít valamit
Sziasztok! olyan problémával küzdök hogy van 1 yamaha dt 1983mas 80cm3-s vizes lc1-es motorom és nem tudom mennyi olaj kell a blokkba valaki segítsen pls! irhattok erre az email cimre is : lordk@citromail.hu köszi
sziasztok srácok, valaki meg tzudná nekem mondani a DT125R kuplungbowdenének a hosszát pontosan. Légyszi kéne mert rendelnék, de pesten vok és nem tudom, h milyen hosszú. mindenkinek köszi aki segít
ezt én is neten találtam valahol, szerintem elég korrektül le van írva, az árak nem tudom mennyire naprakészek.
Első körben, amik mindenképp kellenek:
- A motor kinti forgalmi engedélye
- A kinti adásvételi /a német eladó, és a magyar vevő közötti/
- valamint az összes további adásvételi, amennyiben Magyarországon több tulajdonosa is volt a rendszámtalan motorkerékpárnak, tehát nem attól vásároljuk a gépet, aki No-ban megvásárolta.
HA AZ ADÁS-VÉTELIK LÁNCOLATÁBÓL BÁRMELYIK SZEM IS HIÁNYZIK, NE VEGYÜK MEG A MOTORT, MERT AZ ÉLETBEN NEM FOGJUK TUDNI FORGALOMBA HELYEZTETNI!
1. Ha már miénk a motor, akkor első körben az ocsmányirodát célozzuk meg, és kérnünk kell egy SZÁRMAZÁSI ELLENŐRZÉSI VIZSGÁLATOT, hogy a megvásárolt motorkerékpárt nem körözik-e külföldön?! Ez a procedúra kb 1-2 hetet vesz igénybe, s a költségvonzata 8.400 forint. A határozatnak lejárati ideje NINCS, bármikor a jövőben felhasználható, ha nem rögtön kívánjuk forgalomba helyeztetni a külföldről behozott kedvencünket.
2. Ha ezzel megvagyunk, akkor jelentkezzünk be a motorral EREDETISÉG VIZSGÁLATRA / 17.000 forint/ valamelyik műszaki vizsgaállomáson. Ez azért fontos, mert ha előbb csináltatjuk meg az eredetiség vizsgálatot, mint az EGYEDI FORGALOMBA HELYEZÉSI ENGEDÉLYT, és a MŰSZAKI VIZSGÁT, akkor nem kell integrált vizsgát tennie a motornak a Közlekedési Felügyeletnél, és megspórolhatunk kb. 7.000 forintot.
3. Ha szerencsénk van, és túljutunk az eredetiség vizsgálaton, és nem csöngetnek be a rendőrök délután, hogy gáz van a motorral, akkor kérhetünk egy vizsgaidőpontot a Közlekedési Felügyelettől EGYEDI FORGALOMBA HELYEZÉSHEZ /Kb 23.000 forint/, és MŰSZAKI VIZSGÁHOZ /3.940 forint/. Amennyiben nem akarunk mi szöszmötölni a motor vizsgáztatásával, megbízhatunk egy külsős céget, aki ezt a 3940 forintos vizsgadíjat mindjárt 10e-re hízlalja, viszont nem kell nekünk intéznünk a forgalomba helyezés ezen részét.
Ha neadjisten már van Egyedi forgalomba helyezési engedélyünk /pl. előző tulaj megcsináltatta/, akkor az megint csak nem kell újra megcsináltatni, feltéve, hogy nincs az engedély második oldalán leírva, hogy a határozat 6 hónapig érvényes, és az már letelt. Ez esetben értelemszerűen eddig használható, ha lejárt, akkor újat kell készíttetni. Ha olyan régi a határozatunk, hogy még NEM írták bele, hogy 6 hónapig érvényes, akkor mázlink van, mert nem évül el, bármikor felhasználható. Újabban már csak olyat állítanak ki, ami megfelel a jogszabályban meghatározottaknak, vagyis bele van vésve, hogy 6 hónapig érvényes.
Műszaki vizsgához szükségesek a következő papírok:
- külföldi forgalmi
- az összes adásvételi szerződés /külföldi is!/
- személyi igazolvány
- lakcímkártya
- adókártya
Ha van, akkor:
- Egyedi forgalomba helyezési engedély /ha nincs, akkor itt megcsinálják, kb 23e-ért/
HA MÉG NEM VOLT FORGALOMBA HELYEZVE A GÉPJÁRMŰVÜNK, AKKOR AZ ELSŐ MŰSZAKI VIZSGÁT CSAK A KÖZLEKEDÉSI FELÜGYELET VIZSGAÁLLOMÁSAIN LEHET TENNI. /Mozaik u., Vas Gereben u., Szigetszentmiklós 06/24-367-007, stb./ Semmilyen más vizsgaállomás NEM vizsgáztathatja a motorkerékpárunkat!
4. Miután mindezzel megvagyunk, és kezünkben az összes fent említett papír, akkor szépen lefénymásoljuk a következőket, és az EREDETIKKEL együtt ezeket is magunkkal visszük:
- külföldi forgalmit /összes oldalát/
- műszaki vizsgalapot
- az összes adás-vételi szerződést /külföldit is!/
És már mehetünk is a VPOP Magánforgalmi Fővámhivatalába /pl Bp., Csepel, Petróleum u. 4. tel: 06/1-425-2734 /, hogy befizethessük a REGISZTRÁCIÓS ADÓT. Ehhez szükségünk lesz még a következőkre:
- személyi igazolvány
- lakcímkártya
- adókártya
Mind csak eredetiben, másolatot nem fogadnak el!
Amennyiben még nincs VPID számunk, akkor a 15-ös ablaknál kell kezdenünk. Elmeséljük mi járatban vagyunk, majd egy adatlap 2 példányban való kitöltése után már lesz. Ezzel kell folytatni a procedúrát. Az útbaigazítás szerinti következő ablakhoz fáradunk, ahol átnézik az összes fentebb felsorolt, nélkülözhetetlen papírt /eredetit ÉS másolatot/, igazolványt, akármit, majd kapunk egy lapot, amin végre szerepel egy nagyobbacska összeg, ami maga a REGISZTRÁCIÓS ADÓ. Ezt persze nem tudjuk itt befizetni, mert pénztár az egy szál sincs, viszont van a közelben /kb 1km/ egy szobányi OTP /Szabadkikötő u. 5-7./, ahol némi plusz költség fejében leróhatjuk a Regisztrációs Adónkat, majd vonulhatunk vissza a Petróleum utcába. Ugyanahhoz az ablakhoz megyünk, ahonnan a befizetésről szóló papirost kaptuk, majd azt összefirkálják, és adnak egy másikat, amely lapnak egy nagy zöld paca van középen. Ez a hivatalos igazolásunk arról, hogy megfizettük a regisztrációs adót. Úgy is hívják, hogy IGAZOLÁS motorkerékpár, illetve a 87.03 vámtarifaszám alá tartozó személygépkocsi után regisztrációs adó megfizetéséről. Kész is vagyunk a VPOP-val. Ha péntek délelőtt megyünk és nincsenek sokan, akkor kb. 2 órát vesz igénybe a teljes procedúra. /H-K: 7.30-15.30, Sz-Cs: 7.30-15.00, P: 8.00-13.00/
Időközben tudomásomra jutott, hogy VAN pénztár a vámhivatalban is, csak nem szeretik, ha az ügyfelek ott fizetik be a regisztrációs adót, így inkább mindenkit elküldenek az OTP-be, hogy ők szarakodjanak velünk, és fizessünk még kezelési költséget is. Szóval a harcosabb lelkületű motorosok nekiállhatnak asztalt borogatni a VPOP-nál, ha nem engedik, hogy ott fizessék meg a regadót, mert LEHET náluk fizetni, csak nem reklámozzák!
5. Kiválasztunk egy szimpatikus biztosítót /leginkább azt, amelyik a legolcsóbb/, és kötünk egy Kötelező Gépjármű Felelősség-biztosítást. Mivel rendszáma még nincs a motornak, így az alvázszámot fogják a kötvényre írni. Külön szemétség a biztosító részéről, hogy a biztosítást nem a szerződéskötés, vagy a forgalomba helyezés napjától fizettetik meg a kuncsaftokkal, hanem az ADÁS-VÉTELIN szereplő dátumtól. Kérdéseimre, miszerint hogy okozhatnék balesetet, ha nem közlekedhetek a motorral, mert nincs rendszáma, forgalmija, valamint mi van akkor, ha a vásárlást követően 2 évig áll a garázsban, és utána jut eszembe forgalomba helyeztetni, akkor vajon két évre visszamenőleg ki kell fizetnem a KGFB-t, azt tudta válaszolni az ügyintéző, hogy: - Akkor most akarok biztosítást kötni, vagy sem!?
No comment.
6. Irány az ocsmányiroda megint. Az összes létező papírral, amit eddig kaptunk az előző helyeken, de ezekre biztos mindegyikre szükség lesz:
- Kötelező gépjármű felelősség-biztosítás
- Származási ellenőrzési vizsgálatról szóló határozat
- Külföldi forgalmi
- Összes adás-vételi szerződés /a miénkből még az eredetit is az ocsmányiroda tartja meg!/
- Igazolás a regisztrációs adó megfizetéséről /zöld pacás papír/
- Műszaki vizsgalap
- Egyedi forgalomba helyezési engedély
Valamint szükség van a SZEMÉLYI IGAZOLVÁNYRA, LAKCÍMKÁRTYÁRA, és az ADÓKÁRTYÁRA.
Miután minden papírt rendben találtak, és semmi sem hiányzik, akkor kapunk egy rahedli csekket, amit aztán szépen be is fizethetünk a legközelebbi postán. Ezek a következők:
- Érvényesítő címke a rendszámra /matrica/ 450 forint
- Rendszámtábla 4.200 forint
- Forgalmi engedély és Törzskönyv /6e + 6e/ 12.000 forint
- Vagyonszerzési illeték /vagyis az átírás költsége... ezt abban az esetben nem kell megfizetni, ha a külföldi adás-vételin a mi nevünk szerepel/
Motoroknál: 500cc alatt 18 forint köbcentinként
500cc fölött 24 forint köbcentinként
A befizetett csekkekkel vissza az ocsmányirodába, ahol megkapjuk a rendszámot /feltéve, ha van éppen raktáron/, valamint a forgalmi engedélyt. Érdemes átnézni, hogy minden adat pontosan szerepel-e rajta, mert nálam például a Műszaki érvényességhez „véletlenül” a műszaki vizsga időpontja került, nem pedig a két éves műszaki érvényesség végének az időpontja.
A Jármű törzskönyvet postán, ajánlva fogják küldeni.
7. Alkalomadtán visszaballaghatunk a biztosítóhoz, és kérvényezhetjük, hogy a szerződésünkbe vezessék fel a forgalmi rendszámot, ami eddig ugye hiányzott, és már végeztünk is a külföldről vásárolt motorkerékpár ELSŐ, MAGYARORSZÁGI FORGALOMBA HELYEZÉSÉVEL.
Sziasztok! Valaki esetleg nem tudja megmondani hogy gyárilag mekkora fúvókák vannak a 2004-es DT50r-be? Még mindig olyan probléma van hogy kiesett a hangtompító a rezoból és nem pörög amotor 8000-nél többet és nem is húz úgy mint rég :S
milyen papírok kellenek ahhoz hogy rendszámoztatni tudjam?az enyémhez vannak papírok egy adásvételi, meg gyári könyv adatokkal pl.elöző tulajok neve címe ilyesmik, meg talán a kinti forgalminak a másolata(német).te hol jártál utánna?
ha olyan kell mint az enyém /kb 10 hozzászólással lejebb láthatod/ azt a motormatricak.hu-n tudod megrendelni. nekem a tankra való jobbos-balos összesen 5600 ftb a került. kevesebb mint 1 hét alatt került hozzám a megrendeléstől számítva.
Hello valaki tudna segíteni nekem a yamaha dt-men kellene a gyujtást beálítani azt hol kell meg milyen gyujtás van rajta küldök képet a motoromról de annyi hogy nem nagyon értek hozzá de én újítottam fel meg volt szerőrnél csak még nem volt ilyen motorom de már kezdek érteni hozzá.
137ezer lenne az enyémre a rendszám, már utána néztem. Ja csak, ilyen 100rongyért nem adom senkinek, az embereknek viszont nincs mostanában pénzük, annyit fizetni egy motorért, amennyit ér.
sima metál autófesték+hozzá való lakk. kis koszok valóban vannak benne mivel a festőkamra nem a legtutibb, és a nyomás is sok volt ,de ez a kompresszor nem szabályozható. viszont az egész full ingyen volt a matricán kívül, ezért nekem tökéletes. és valszeg holnap a kis koszok is ki lesznek polírozva belőle:)
Nem értelek! Ha marad a DT akkor marad a probléma is. Viszont ha pénzre cserélnéd, akkor tudnál választani "1-2" 50es gép közül
Vagy rendszám ami mindenestől 120ezer tudtommal.
SENKI SE SZABÁLYTALANKODJON nem is a büntetés miatt ,mert az eltörpül az ügyek elintézése mellett ami borzalmas
visszatérve az a témára köszi ,hogy ezt a rettenetet ide feltetted!
Lenne egy olyan kérdésem hogy szerintetek okozhatja-e ritkán a gép leállását a folyamatosan nyitott power szelep?
Első körben, amik mindenképp kellenek:
- A motor kinti forgalmi engedélye
- A kinti adásvételi /a német eladó, és a magyar vevő közötti/
- valamint az összes további adásvételi, amennyiben Magyarországon több tulajdonosa is volt a rendszámtalan motorkerékpárnak, tehát nem attól vásároljuk a gépet, aki No-ban megvásárolta.
HA AZ ADÁS-VÉTELIK LÁNCOLATÁBÓL BÁRMELYIK SZEM IS HIÁNYZIK, NE VEGYÜK MEG A MOTORT, MERT AZ ÉLETBEN NEM FOGJUK TUDNI FORGALOMBA HELYEZTETNI!
1. Ha már miénk a motor, akkor első körben az ocsmányirodát célozzuk meg, és kérnünk kell egy SZÁRMAZÁSI ELLENŐRZÉSI VIZSGÁLATOT, hogy a megvásárolt motorkerékpárt nem körözik-e külföldön?! Ez a procedúra kb 1-2 hetet vesz igénybe, s a költségvonzata 8.400 forint. A határozatnak lejárati ideje NINCS, bármikor a jövőben felhasználható, ha nem rögtön kívánjuk forgalomba helyeztetni a külföldről behozott kedvencünket.
2. Ha ezzel megvagyunk, akkor jelentkezzünk be a motorral EREDETISÉG VIZSGÁLATRA / 17.000 forint/ valamelyik műszaki vizsgaállomáson. Ez azért fontos, mert ha előbb csináltatjuk meg az eredetiség vizsgálatot, mint az EGYEDI FORGALOMBA HELYEZÉSI ENGEDÉLYT, és a MŰSZAKI VIZSGÁT, akkor nem kell integrált vizsgát tennie a motornak a Közlekedési Felügyeletnél, és megspórolhatunk kb. 7.000 forintot.
3. Ha szerencsénk van, és túljutunk az eredetiség vizsgálaton, és nem csöngetnek be a rendőrök délután, hogy gáz van a motorral, akkor kérhetünk egy vizsgaidőpontot a Közlekedési Felügyelettől EGYEDI FORGALOMBA HELYEZÉSHEZ /Kb 23.000 forint/, és MŰSZAKI VIZSGÁHOZ /3.940 forint/. Amennyiben nem akarunk mi szöszmötölni a motor vizsgáztatásával, megbízhatunk egy külsős céget, aki ezt a 3940 forintos vizsgadíjat mindjárt 10e-re hízlalja, viszont nem kell nekünk intéznünk a forgalomba helyezés ezen részét.
Ha neadjisten már van Egyedi forgalomba helyezési engedélyünk /pl. előző tulaj megcsináltatta/, akkor az megint csak nem kell újra megcsináltatni, feltéve, hogy nincs az engedély második oldalán leírva, hogy a határozat 6 hónapig érvényes, és az már letelt. Ez esetben értelemszerűen eddig használható, ha lejárt, akkor újat kell készíttetni. Ha olyan régi a határozatunk, hogy még NEM írták bele, hogy 6 hónapig érvényes, akkor mázlink van, mert nem évül el, bármikor felhasználható. Újabban már csak olyat állítanak ki, ami megfelel a jogszabályban meghatározottaknak, vagyis bele van vésve, hogy 6 hónapig érvényes.
Műszaki vizsgához szükségesek a következő papírok:
- külföldi forgalmi
- az összes adásvételi szerződés /külföldi is!/
- személyi igazolvány
- lakcímkártya
- adókártya
Ha van, akkor:
- Egyedi forgalomba helyezési engedély /ha nincs, akkor itt megcsinálják, kb 23e-ért/
HA MÉG NEM VOLT FORGALOMBA HELYEZVE A GÉPJÁRMŰVÜNK, AKKOR AZ ELSŐ MŰSZAKI VIZSGÁT CSAK A KÖZLEKEDÉSI FELÜGYELET VIZSGAÁLLOMÁSAIN LEHET TENNI. /Mozaik u., Vas Gereben u., Szigetszentmiklós 06/24-367-007, stb./ Semmilyen más vizsgaállomás NEM vizsgáztathatja a motorkerékpárunkat!
4. Miután mindezzel megvagyunk, és kezünkben az összes fent említett papír, akkor szépen lefénymásoljuk a következőket, és az EREDETIKKEL együtt ezeket is magunkkal visszük:
- külföldi forgalmit /összes oldalát/
- műszaki vizsgalapot
- az összes adás-vételi szerződést /külföldit is!/
És már mehetünk is a VPOP Magánforgalmi Fővámhivatalába /pl Bp., Csepel, Petróleum u. 4. tel: 06/1-425-2734 /, hogy befizethessük a REGISZTRÁCIÓS ADÓT. Ehhez szükségünk lesz még a következőkre:
- személyi igazolvány
- lakcímkártya
- adókártya
Mind csak eredetiben, másolatot nem fogadnak el!
Amennyiben még nincs VPID számunk, akkor a 15-ös ablaknál kell kezdenünk. Elmeséljük mi járatban vagyunk, majd egy adatlap 2 példányban való kitöltése után már lesz. Ezzel kell folytatni a procedúrát. Az útbaigazítás szerinti következő ablakhoz fáradunk, ahol átnézik az összes fentebb felsorolt, nélkülözhetetlen papírt /eredetit ÉS másolatot/, igazolványt, akármit, majd kapunk egy lapot, amin végre szerepel egy nagyobbacska összeg, ami maga a REGISZTRÁCIÓS ADÓ. Ezt persze nem tudjuk itt befizetni, mert pénztár az egy szál sincs, viszont van a közelben /kb 1km/ egy szobányi OTP /Szabadkikötő u. 5-7./, ahol némi plusz költség fejében leróhatjuk a Regisztrációs Adónkat, majd vonulhatunk vissza a Petróleum utcába. Ugyanahhoz az ablakhoz megyünk, ahonnan a befizetésről szóló papirost kaptuk, majd azt összefirkálják, és adnak egy másikat, amely lapnak egy nagy zöld paca van középen. Ez a hivatalos igazolásunk arról, hogy megfizettük a regisztrációs adót. Úgy is hívják, hogy IGAZOLÁS motorkerékpár, illetve a 87.03 vámtarifaszám alá tartozó személygépkocsi után regisztrációs adó megfizetéséről. Kész is vagyunk a VPOP-val. Ha péntek délelőtt megyünk és nincsenek sokan, akkor kb. 2 órát vesz igénybe a teljes procedúra. /H-K: 7.30-15.30, Sz-Cs: 7.30-15.00, P: 8.00-13.00/
Időközben tudomásomra jutott, hogy VAN pénztár a vámhivatalban is, csak nem szeretik, ha az ügyfelek ott fizetik be a regisztrációs adót, így inkább mindenkit elküldenek az OTP-be, hogy ők szarakodjanak velünk, és fizessünk még kezelési költséget is. Szóval a harcosabb lelkületű motorosok nekiállhatnak asztalt borogatni a VPOP-nál, ha nem engedik, hogy ott fizessék meg a regadót, mert LEHET náluk fizetni, csak nem reklámozzák!
5. Kiválasztunk egy szimpatikus biztosítót /leginkább azt, amelyik a legolcsóbb/, és kötünk egy Kötelező Gépjármű Felelősség-biztosítást. Mivel rendszáma még nincs a motornak, így az alvázszámot fogják a kötvényre írni. Külön szemétség a biztosító részéről, hogy a biztosítást nem a szerződéskötés, vagy a forgalomba helyezés napjától fizettetik meg a kuncsaftokkal, hanem az ADÁS-VÉTELIN szereplő dátumtól. Kérdéseimre, miszerint hogy okozhatnék balesetet, ha nem közlekedhetek a motorral, mert nincs rendszáma, forgalmija, valamint mi van akkor, ha a vásárlást követően 2 évig áll a garázsban, és utána jut eszembe forgalomba helyeztetni, akkor vajon két évre visszamenőleg ki kell fizetnem a KGFB-t, azt tudta válaszolni az ügyintéző, hogy: - Akkor most akarok biztosítást kötni, vagy sem!?
No comment.
6. Irány az ocsmányiroda megint. Az összes létező papírral, amit eddig kaptunk az előző helyeken, de ezekre biztos mindegyikre szükség lesz:
- Kötelező gépjármű felelősség-biztosítás
- Származási ellenőrzési vizsgálatról szóló határozat
- Külföldi forgalmi
- Összes adás-vételi szerződés /a miénkből még az eredetit is az ocsmányiroda tartja meg!/
- Igazolás a regisztrációs adó megfizetéséről /zöld pacás papír/
- Műszaki vizsgalap
- Egyedi forgalomba helyezési engedély
Valamint szükség van a SZEMÉLYI IGAZOLVÁNYRA, LAKCÍMKÁRTYÁRA, és az ADÓKÁRTYÁRA.
Miután minden papírt rendben találtak, és semmi sem hiányzik, akkor kapunk egy rahedli csekket, amit aztán szépen be is fizethetünk a legközelebbi postán. Ezek a következők:
- Érvényesítő címke a rendszámra /matrica/ 450 forint
- Rendszámtábla 4.200 forint
- Forgalmi engedély és Törzskönyv /6e + 6e/ 12.000 forint
- Vagyonszerzési illeték /vagyis az átírás költsége... ezt abban az esetben nem kell megfizetni, ha a külföldi adás-vételin a mi nevünk szerepel/
Motoroknál: 500cc alatt 18 forint köbcentinként
500cc fölött 24 forint köbcentinként
A befizetett csekkekkel vissza az ocsmányirodába, ahol megkapjuk a rendszámot /feltéve, ha van éppen raktáron/, valamint a forgalmi engedélyt. Érdemes átnézni, hogy minden adat pontosan szerepel-e rajta, mert nálam például a Műszaki érvényességhez „véletlenül” a műszaki vizsga időpontja került, nem pedig a két éves műszaki érvényesség végének az időpontja.
A Jármű törzskönyvet postán, ajánlva fogják küldeni.
7. Alkalomadtán visszaballaghatunk a biztosítóhoz, és kérvényezhetjük, hogy a szerződésünkbe vezessék fel a forgalmi rendszámot, ami eddig ugye hiányzott, és már végeztünk is a külföldről vásárolt motorkerékpár ELSŐ, MAGYARORSZÁGI FORGALOMBA HELYEZÉSÉVEL.
És mennyiért?
köszi
martin
E-mailedre elküldtem a címem meg a nevem.
Akkor 2000 ft a pár ugye?
Vagy rendszám ami mindenestől 120ezer tudtommal.