Oké.Köszi.Akkor majd inkább keverem én is. De ha a tartályba nem rakok olajat, akkor nem fog a henger levegőt szívni? Ne kössem le az olajpumpáról a bovdent inkább? Van egy Simsonom, amikor ráraktam az új hengert, akkor az valami iszonyat módon melegedett, de amikor a Yamahát elhoztam, akkor annak a hengere nem mondhatnám, hogy nagyon melegedett volna. Köszönöm a segítségét! Esetleg valami ötleted lenne a kipufogó dobomra, mert a sípot trombitának nézték és megfújták belőle. Köszi! Drodi!
ja és semmi szarozás nem volt
10km volt a bejáratás......
utánna használtam rendesen, nem forgattam tiltásig de nem is kíméltem
első tankba ment olaj is aztán annyi.....
nekem profi ember fúrta, prox dugó és hajtókar, fag csapágyak
én nyaggattam majd egy idényt, aztán elpasszoltam, aki vette egy kiscsávó keni rendesen, annál is egy idényt ment
eddig hibátlan
Bajnak nem baj ha olajos, de ha zavar akkor kicserélheted a szimeringet. Amúgy amire felteszed a power ház fedelet ott alul van egy kis lyuk diretkt azért hogy kifolyjon a felesleges olaj.
szerintem:
ha egyszer csinálsz valamit tedd rendesen
legalább egy prox dugót érdemes beletenni (15ezer körüli)
ha meg félmunkát akarunk kár fúratni dugózni, kell bele másik gyűrű aztán kolompolva de hasít
láttam elég sok "olcsó" dugót szétesni
Nézd meg hogy csekkol -e gyújtás rátételekor a power!
zip-zup-zip hangot kell hallj! Vedd le, a power azon oldalát ahova a bowdenek mennek! Ott találsz egy tárcsát amin van két köröm 10 óra magasságában. A blokkon van egy 5-ös furat. A gyújtás rátételekor, pont a furatnál kell állni a két köröm közének.
Vágod? Ha beindítod, a powertengelynek hátrafelé kell mozdulnia.
Gázhúzásra, előrefelé fordul!
Ha mindez jó, akkor kipufogó a toroknál le, és ujjazd meg gyújtáson!
Gyújtáson nyitva kell lennie a powernek!
Sok sikert, várjuk a fejleményeket....
Sziasztok!
Nekem egy 125R-em van és lenne egy kis problémám. Előre is bocs ha hülyeségeket írok de még csak ez az első motorom és a szerelésében még nem vagyok zseni.
Szóval én írtam még pár kommenttel ezelőtt hogy megáll a motor stb. Én a powerre gyanakodtam és amikor ma megnéztem akkor láttam hogy alatta olajosak az alkatrészek. Leszedtem a fedelet ami ilyen kör alakú. És az aljában eléggé sok volt a fekete olaj. Nem tudom hogy ez normális-e vagy sem de szerintem nem kéne ott olajnak lennie. Ha annak nem lenne szabad olajosnak lennie akkor mi lehet a baja? Tömítés vagy ilyesmi? Mégis mit tudok vele csinálni?
Amikor megyek vele akkor érzem is hogy valami kicsit lefojtja a motor erejét (fojtás nélküli). Ez gondolom akkor a power szelep. A leállást is akkor csinálta nagyrészt amikor kapcsolt a power.
csao! Szerintem fúrasd meg! A fúrás max 5ezer+a dugó 4ezer! Szerintem a különolajzást felejtsd el! Inkább magadnak keverd! Szerintem 40-es keveréket tegyél bele. Nézd meg a hengert, ha válla van akkor nem fúrták meg,még a dugón is lehet látni ha nincs rendesen beégve! remélem segítettem valamit. hello
A dt 50 es motorom hengerlye meg lett fúrva.Legalábbis azt mondták amielöt megvettem.Mondjuk a régi dugót oda adták.Meg főtengely szimering lett rajta cserélve.Az a baj nem nagyon tudok viszonyitani milyen lehetett elöte mert nem volt még ilyen motorom és ezért nem tudom hogy tényleg meg lett e furva a henger vagy csak dugót cseréltek benne.Azt szeretném kérdezni hogy hány km az ami után már rendesen lehet használni?A benzint milyen arányba keverjem be?Elég ha hagyom a saját olalyzását?Nem szeretném idő elöt kinyírni.Köszönöm.
Üdv.Egy olyan problémám lenne hogy.Van egy dt 50-es motorom 1987-es.A kipufogó végéből kiszedték a sípot,valami iszonyat hangja van.Egy városba lakok és amíg elérek az erdőig addig elég rendesen szoktak anyázni. Szeretnék valamit bele rakni de igazándiból nem nagyon tudom mit is lehetne.Csak egy kicsit legyen halkabb.Próbáltam keresni egy hátsó dobott hozzá a Neten de nem találtam.Ha valaki esetleg tudna nekem egy használható hátsó dobott akkor azt szívesen megvásárolnám.Vagy esetleg cserébe tudok adni egy első sárvédőt,fehér színben.Előre is köszönöm a segítséget.Drodi.
Nincs valakinek véletlen eladó akármilyen karburátora, ami jó yamaha 80-ashoz is?
a szívócsonkom 26mm-es, de simán tudok esztergáltatni, vagy csinálni átalakítót, ha nagyobb a karburátor.
nektek a kipufogóba/gyári/ ütött 53v-vel kezdődő szám megegyezik az alvázszámmal?
nekem 3 pénzért fúrták meg 500 volt a dugóablak
hajtókarcsere 2000 volt
szinte ingyen volt
10km volt a bejáratás......
utánna használtam rendesen, nem forgattam tiltásig de nem is kíméltem
első tankba ment olaj is aztán annyi.....
én nyaggattam majd egy idényt, aztán elpasszoltam, aki vette egy kiscsávó keni rendesen, annál is egy idényt ment
eddig hibátlan
yamaha beluga álnéven
a 2 ablakocska nincs rajta, de ahol fúrják ott belemarják
Viszont köszi szépen a válaszodat.
ha egyszer csinálsz valamit tedd rendesen
legalább egy prox dugót érdemes beletenni (15ezer körüli)
ha meg félmunkát akarunk kár fúratni dugózni, kell bele másik gyűrű aztán kolompolva de hasít
láttam elég sok "olcsó" dugót szétesni
zip-zup-zip hangot kell hallj! Vedd le, a power azon oldalát ahova a bowdenek mennek! Ott találsz egy tárcsát amin van két köröm 10 óra magasságában. A blokkon van egy 5-ös furat. A gyújtás rátételekor, pont a furatnál kell állni a két köröm közének.
Vágod? Ha beindítod, a powertengelynek hátrafelé kell mozdulnia.
Gázhúzásra, előrefelé fordul!
Ha mindez jó, akkor kipufogó a toroknál le, és ujjazd meg gyújtáson!
Gyújtáson nyitva kell lennie a powernek!
Sok sikert, várjuk a fejleményeket....
Nekem egy 125R-em van és lenne egy kis problémám. Előre is bocs ha hülyeségeket írok de még csak ez az első motorom és a szerelésében még nem vagyok zseni.
Szóval én írtam még pár kommenttel ezelőtt hogy megáll a motor stb. Én a powerre gyanakodtam és amikor ma megnéztem akkor láttam hogy alatta olajosak az alkatrészek. Leszedtem a fedelet ami ilyen kör alakú. És az aljában eléggé sok volt a fekete olaj. Nem tudom hogy ez normális-e vagy sem de szerintem nem kéne ott olajnak lennie. Ha annak nem lenne szabad olajosnak lennie akkor mi lehet a baja? Tömítés vagy ilyesmi? Mégis mit tudok vele csinálni?
Amikor megyek vele akkor érzem is hogy valami kicsit lefojtja a motor erejét (fojtás nélküli). Ez gondolom akkor a power szelep. A leállást is akkor csinálta nagyrészt amikor kapcsolt a power.
Előre is köszi és jó újítást mindenkinek.
itt tudsz venni újat
Nincs valakinek véletlen eladó akármilyen karburátora, ami jó yamaha 80-ashoz is?
a szívócsonkom 26mm-es, de simán tudok esztergáltatni, vagy csinálni átalakítót, ha nagyobb a karburátor.