Hali!
Keresek 3 vezetékes power szervót 99-es 125-ös DTR-hez működőképeset olcsón.
Valaki nemtudna ehhez a power szervóhoz kapcsolási rajzot adni?Mert az enyémben kiment a nagyobb IC és ennek a száma kellene vagy hogy milyennel tudnám helyettesiteni.Valaki esetleg ebben tudna segiteni?
Szerintetek ha felhivom a Yamaha szervizt tudnának segiteni ilyen kapcsolási rajz vagy IC kapcsán?
Hello nekem olyan index kellene mint neked honnan lehet venni mert nekem van indexem csak buktam vele egyet mert nagy sárba voltam és letört és azért szeretnék olyan indexet mert az csak lehajlik
Dt 125r hez keresek kuplungbowdent gyárit újat vagy használtat, de ha használt, akkor nagyon jó állapotút!
köszi a segítséget
ma megrendeltem a motorosboltban a JT láncszettet 13700ft-ért, nem olyan húzós és nem gagyi a cuuc, meg két NGK gyertyát rendeltünk, új nagyon bika erősített kormány 9900ft 7végén a motort szétkapjuk váz le lesz fényezve vlószínűleg feketére, meg lesz magasítva, a kutyacsont esztergáltatva lesz, minden kis kiegészítő cucc le lesz fényezve, hátul új Braeking fékbetét, új kézvédő, új első cross sárvédő meg még egy pár apróság úgyhogy nagyon tip top lesz tavaszra, ja és az új remus dob is felkerül a gépre és ki lesz belezve a rezonátor ENNYI
Hello földi!
Én is kerestem annak idején tüszelepet és úgy rémlik,hogy a pinkmotors-nál volt, de borzasztó drágán. A csapba nem tudom,hogy mi kell, de nem lehet esztergáltatni?
Üdv.
Hello!
Azt nem hiszem el hogy az a baja mert úgy vigyáztam rá mint egy kisbárányra. Alig pörgött a motor. 500 km a minimum amit kell menni. Sokan már elötte is húzzák. Tövig még nem is húztam neki és 400 km után kezdtem a fordulatot is kiengedni kicsit (5000-6000). Annál pedig már magasabbra is lehetne bőven. A sebesség is rendben volt mert max 50-nel mentem.
Amúgy meg kicsit benzin szag volt mostanában, amit nem tudom hogy miért van. Amikor pedig ment akkor olyan volt inkább mintha benzint nem kapott volna vagy pont hogy túl sokat kapott. Kicsit úgy érzem hogy sokat is kap de akkor már előtte is ez lett volna a baja, legalábbis sztem. Még a gyújtásra is gondoltam de az is mitől állíthatódott volna el?
amugy 16 éves vagyok:)
kérdezd meg tőle van egy rakat dt cucca
Keresek 3 vezetékes power szervót 99-es 125-ös DTR-hez működőképeset olcsón.
Valaki nemtudna ehhez a power szervóhoz kapcsolási rajzot adni?Mert az enyémben kiment a nagyobb IC és ennek a száma kellene vagy hogy milyennel tudnám helyettesiteni.Valaki esetleg ebben tudna segiteni?
Szerintetek ha felhivom a Yamaha szervizt tudnának segiteni ilyen kapcsolási rajz vagy IC kapcsán?
Az idomok ezután jönnek
köszi a segítséget
ma megrendeltem a motorosboltban a JT láncszettet 13700ft-ért, nem olyan húzós és nem gagyi a cuuc, meg két NGK gyertyát rendeltünk, új nagyon bika erősített kormány 9900ft 7végén a motort szétkapjuk váz le lesz fényezve vlószínűleg feketére, meg lesz magasítva, a kutyacsont esztergáltatva lesz, minden kis kiegészítő cucc le lesz fényezve, hátul új Braeking fékbetét, új kézvédő, új első cross sárvédő meg még egy pár apróság úgyhogy nagyon tip top lesz tavaszra, ja és az új remus dob is felkerül a gépre és ki lesz belezve a rezonátor ENNYI
Én is kerestem annak idején tüszelepet és úgy rémlik,hogy a pinkmotors-nál volt, de borzasztó drágán. A csapba nem tudom,hogy mi kell, de nem lehet esztergáltatni?
Üdv.
ini jól mondja, én is csináltam, csak trabantéból, de a lényeg, hogy ezért igazán kár annyi pénzt kiadni!
Tudnátok segíteni?
DT 80-as 53V-shez tűszelepet a karbiba és műanyag betétet a benzincsapba honnan tudnék venni vadi újat.
Köszönöm
Malamut
Azt nem hiszem el hogy az a baja mert úgy vigyáztam rá mint egy kisbárányra. Alig pörgött a motor. 500 km a minimum amit kell menni. Sokan már elötte is húzzák. Tövig még nem is húztam neki és 400 km után kezdtem a fordulatot is kiengedni kicsit (5000-6000). Annál pedig már magasabbra is lehetne bőven. A sebesség is rendben volt mert max 50-nel mentem.
Amúgy meg kicsit benzin szag volt mostanában, amit nem tudom hogy miért van. Amikor pedig ment akkor olyan volt inkább mintha benzint nem kapott volna vagy pont hogy túl sokat kapott. Kicsit úgy érzem hogy sokat is kap de akkor már előtte is ez lett volna a baja, legalábbis sztem. Még a gyújtásra is gondoltam de az is mitől állíthatódott volna el?
első hegesztett, hátsó teljesen jó!
ha érdekel, irj!
mpepe20@freemail.hu
esetleg az első is?