ÜDV!
Ma nekiálltam az olaj szivattyúmnak. Szétszedtem. Észrevételek:...ahol kijön az olaj és megy a karbiba, ott csak nagyon erős szvás esetén ment át a levegő. Van benne egy rugó, meg egy golyó. És most sem pumpálja. Mi lehet a gond?
ebből megint parázs vita lesz
10 km bőven elég,de első százon ne nyelezd
első tankba tolj olajat 1:100ba
én így csináltam a 80asnak és még mindig üzemel kitűnően, pedig az új tulaj nyelezi rendesen...
Megtudná valaki mondani ,hogy a dt 125-ösöm(1990) 18 lovas! hogy hol van benne a fojtás ? hallopttam olyat hogy a power elektronika v, felső gyújtás elektronikát ki kell cserélni mert azzal van leszabályozva tippeket előre is köszönöm!
M.fecsu
Sziasztok.
Eladó az sm szettem.
A régebbi 125ös dt-be is jó ami dobfékes hátul.
Tárcsával ,első sárvédő, ... http://www.kepesmotor.hu/felni...
Ha valakit érdekel itt a link.
eladó DT matricák 10x12cm-es. az ár két db DT feliratot tartalmaz, a két hűtőidomra. 4000ft/szett többféle színösszeállítás megoldható, postai utánvétellel, vagy pesten megvehető. ( Saját készítésű, precíz munka) ha nem tetszik, garanciát vállalok!
érdeklődni: daniberinszki@freemail.hu
Én nem tenném bele az automata olajat. A cégemtől könnyű szerezni, így sokan vitték személykocsiba. El is koptak a szinkrongyűrűk mindnek. Ahogy előttem már írták, nem érdemes vacakolni azzal a 7 decivel,ha árulnak hozzávalót.
nekem hozott ilyenfajta olajat mamám tesoja, ö a postánál volt motorszerelö, pesten anno ök hozták magyarországra az SR125 és DT125 tipusokat is a postához, gondolom nem hülyeségböl adta hozzá
amugy szerintem legjobb egy motorex váltoolaj, annak a viszkozitása a gyári érték szerinti és max 3000 forint, amit a DT nem tul gyakori olajcseréjénél ki lehet birni.
ATF (Automatic Transmission Fluid) szóval nem amerikásul autómataváltó ólaj. Én ezt használom mert:1.nem változtatja a sűröségét jelentősen azon a hőmérsékleten ami a váltóházban van
2. kis ellenállást képez , 3.egy autómata sebességváltóban attól függetlenül ,h számomra talány a működése azt tudom ,hogy fogaskerekek ,csapágyak és a mi kuplungszerkezeteinkhez nagyon hasonló lamellás ,olajfürdős "kuplungszerűségek" vannak aminek a kenésére szolgál, tehát én ahogy magamban levezettem a dolgot ez az olajtípus teljesen megfelelő ezekbe a dolgokba mivel jóformán ugyan azt kell kenni mint a mociban. 3.nagytapasztalatú versenyző ismerősék is ezt használják
EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM!
ha a bal lábad jó erős ,de még szeretnéd erősíteni akkor javaslom ezt az olajat
a viccet félretéve nem tartom jó választásnak, mert nagyon változik a viszkozitása /sűrűsége/ a meleg-hideg függvényében. Tehát (főleg most ebben a hidegben) reggel beton kemény lesz a váltó és amikor el akarsz indulni olyan lesz mintha elfelejtettél volna kuplungolni, ha bemellegszik már aránylag normális. Azt nem tudom mennyire árt a kuplungnak sztem nem ,de ez magánvélemény. Véleményem szerint ez a hajtómű-kuplung olaj kérdés kicsit túl van misztifikálva. Miért nem jó nektek az ATF olaj?
Ma nekiálltam az olaj szivattyúmnak. Szétszedtem. Észrevételek:...ahol kijön az olaj és megy a karbiba, ott csak nagyon erős szvás esetén ment át a levegő. Van benne egy rugó, meg egy golyó. És most sem pumpálja. Mi lehet a gond?
10 km bőven elég,de első százon ne nyelezd
első tankba tolj olajat 1:100ba
én így csináltam a 80asnak és még mindig üzemel kitűnően, pedig az új tulaj nyelezi rendesen...
valaki segitene hogy meddig lenne érdemes bejáratni a motor-t?(dt125r) uj dugú,hajtókar....
M.fecsu
Eladó az sm szettem.
A régebbi 125ös dt-be is jó ami dobfékes hátul.
Tárcsával ,első sárvédő, ...
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Ha valakit érdekel itt a link.
érdeklődni: daniberinszki@freemail.hu
Ha nem, akkor marad a pár éve bennelévő Winnys 15W40-es motorolaj.
szerintem.....
ITT vagy ITT
amugy szerintem legjobb egy motorex váltoolaj, annak a viszkozitása a gyári érték szerinti és max 3000 forint, amit a DT nem tul gyakori olajcseréjénél ki lehet birni.
2. kis ellenállást képez , 3.egy autómata sebességváltóban attól függetlenül ,h számomra talány a működése azt tudom ,hogy fogaskerekek ,csapágyak és a mi kuplungszerkezeteinkhez nagyon hasonló lamellás ,olajfürdős "kuplungszerűségek" vannak aminek a kenésére szolgál, tehát én ahogy magamban levezettem a dolgot ez az olajtípus teljesen megfelelő ezekbe a dolgokba mivel jóformán ugyan azt kell kenni mint a mociban. 3.nagytapasztalatú versenyző ismerősék is ezt használják
EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM!
sok sikert ,remélem segítettem!
a viccet félretéve nem tartom jó választásnak, mert nagyon változik a viszkozitása /sűrűsége/ a meleg-hideg függvényében. Tehát (főleg most ebben a hidegben) reggel beton kemény lesz a váltó és amikor el akarsz indulni olyan lesz mintha elfelejtettél volna kuplungolni, ha bemellegszik már aránylag normális. Azt nem tudom mennyire árt a kuplungnak sztem nem ,de ez magánvélemény. Véleményem szerint ez a hajtómű-kuplung olaj kérdés kicsit túl van misztifikálva. Miért nem jó nektek az ATF olaj?