Ha a zsírzógombon megy be zsír,akkor érdemes,de az egész előtt még megjátszani,hogy a kis golyó a közepén nincs-e beállva.Kis szöggel,vagy valami hasonlóval megnyomogni,vagy 8-10-es kulccsal kicsavarni,megtisztogatni benzinben,sokszor ennyi is segít rajta.
Először is szedd ki belőle a rossz tügörgöket,meg annak a külső futófelületé!Utána vidd el egy közeli esztergályoshoz,kérd meg hogy mérje meg neked.Ha a himba is ki van kopva,szabályozza fel a csapágyak helyét, és csináltass bele egy bronzperselyt.Tegyen bele zsirzófuratot,szimeringet,vagy "o"gyürüt. Megbizható és olcsóbb megoldás mint 10-20ezerért gyári alkatrészt venn
én 20 évig nyúztam a szimót, utánna 2 év alatt felmentem 600ig.....
dt isten volt a sárban, mostanival csak kerülöm
felénk rengeteg homok van oda meg kevés volt a dt
125ös sem bírt el rendesen
600as meg bazi nehéz tenere kivitel 180 kiló, és rengeteg van felül, szóval súlypont eléggé fent van
de ezáltal nem ágaskodik minden gázadásra, és elég stabil ócska úton
Végre valaki, akinek van esze! Én 25 vagyok, első motoromat nyúzom, 80as. szerintem az, aki rendesen meg akar tanulni -és biztonságosan-motorozni az járja végig a "fokozatokat".
legegyszerűbb nagyobbra váltani.....
simson sem szerette a 60as hengert
nekem volt egy 80as, de kevés lett, kipróbáltam a 125öst az sem lett jobb (alig volt combosabb)
lett egy 600as..... no az combos.....
igazság szerint már feleslegesen sok az erő benne
egy 350es elég lenne tt dr ilyesmi
Tisztában vagyok ezekkel, de ő csak annyit kérdezett mivel növelhetné az erejét. Nem azt kérdezte hogy mennyi lesz az élettartama, vagy lehet hogy megfogja enni a dupláját..
Igaz, csak egy Simson-om van, de ettől még nem kell azonosítani a "gányoljuk szét a motrot" fiatalokkal
Nem törött, nem repedt, de festésre szorul.
Ha valakit érdekel írjon.