Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

fúratni kellett, dugattyú, hajtókar, főtengelycsapágy, kerékcsapágy, főtengelyszimmering, akksi ... ja és elvileg azért mert levegőszűrőnél lelazult valami műanyag aztán port szívott és az vert ott szét mindent

de szerintem nézd meg a powerszelepedet előbb
én ajánlanak egy olyat akarbit szed szét amenniyre tudod és csavrozd ki a levegö csavrt meg emi tki lehet
és kompreszoral fujasd ki
vagy esetleg pupmával meg kéred egyik spanodat pumpájon neked azt ki fujatod hátha mész valmire

esetleg még ajánlanák egy olyat hogy kiszedni a poverszelepet azt kipucolni mert lehet televan ráéget koromlerakodásal és visza fogja a pover motor müködését és igy elöbb v agy utob leéghet meg cska könnyeben forog ha tiszta
kösz a választ. és mi volt az amit cserélni kelet?
tényleg hallod...erre nem is gondoltam...köszi szépen...ahogy ráérek mosom ki...kíváncsi leszek...
hello!

nem akarlak elszomorítani de nekem hasonló problémákból egy teljes generál lett ... na de lehet nálad nincs ekkora gáz
ja ha még azt megtudnátok mondani mekorák a fúvokák megköszöném a amugy egy 125 ccm motorol van szó
helosztok lenne egy elég nagy problémám . az a lényeg hogy pöcre indul a motor jár , de mikor odahuzok neki kb 6- 7 ezres fordulaton bedadog vagy hörög és nem pörög tovább de ha leszedem a levegöszüröt , akár az egész házat vagy csak a szivacsot kiprög 9 e ig de akkor se olyan amienek lenije kéne . a szürö tiszta a karbi tiszta , fuvoka tiszta ja és a levegöcsavara nem reagál de a levegöjárat is tiszta . kérlek segitsetek mert nem tudok rájöni mi lehet a baja köszi mindenkinek aki legaláb elolvasta:D
Hali!Sűrgősen keresek 125-ös dt-hez jó állapotú hátsó felnit!Tárcsafékeset! Aki tud eladót írjon! Tényleg nagyon sűrgős lenne!
Hali, nekem van egy szep 2006-os elado ha erdekel.
20/595-1312
Hello.
Megtudná valaki mondani hogy a 125-ös Dt-nek mikor kell cserélni a dugatyút mikorra van írva hány km-re?
szija ennyivel tudok segiteni
a történetből az derül ki, hogy a tűzoltós brenyó után jött a gond.
lehet, hogy célszerű volna kimosni a tankot, benzincsappal együtt.

róka szerencse
Okés..köszi...
Passz!
Másoknak is volt hasonló problémája a közelmúltban,lehet írnak rá mi volt a baja,én már nem emléxem rá mit írtak.
Köszi szépen.De vajon a szaggatás is azért lehetett?
Köszi szépen!:) Holnap délelőtt megcsinálom, aztán majd kiderül h mire jutok.
Megpróbálom leírni:
1., szedd le a kipufogót
2., lazítsd meg a bovdeneket power szelepnél
2a., szedd le a power fedelét
3., kipufogó nyíláson benyúlsz
4., mozgatod a szelepet addig amíg teljesen síkban lesz a kiömlő falával (ez az a pont ahol teljesen nyitva van a szelep) nagy fordulaton itt kell állnia a szelepnek
5., meg húzod a bovdeneket, úgy hogy ebbe az állásba maradjon amikor megfeszülnek (ha jól emlékszem a jobb oldali bovden jobban ki volt tekerve)
6., kipuf vissza
7., próba (a power fedelét ne rakd vissza)
8., ha full gázon abba a pozícióba van akkor nyertél

Sok sikert!
Írj ha sikerült
Van a tank alatt jobb oldalon egy CDI-nek nevezett kütyü,szinte az egész motorra hatással van elektromos ügyben!Sok kábel megy bele,és jön ki.
Ez vezérli a power elektronikát is,de az meg a tank baloldalán van,azaz a power motorral egybeépítve.
Valszeg ha nem önindítós,akkor mindegyik rajznak stimmelnie kell,nem nagyon változtathattak rajta gyártási ideje alatt.
Lehetséges ok a tömődés,mert van egy kis szűrő a karbiban a benzincső becsatlakozás alatt.
3BN03-as motorhoz sehol sem találok kapcsolási rajzot Valakinek nincsen?Ha veszek egy kábelköteget akkor azok különböznek egymástól?Vagy az R-es DT-k ugyanolyanok kapcsolásilag?
Figyi már!Gyárilag egy 98-as DTR-ben hogy van az elketronika?Külön van a gyújtás és a power elektronika?Mert vennék egy kábelköteget de nemakarom szétvagdalni és nemtom hogy most milyen elektronika kell.Nekem 8 vezeték jön ki a dobozból de szerintem ez valami gagyi.
köszike ez jól esett
én örülök neki hogy tudok segíteni a motoros kollégáknak
Hogy lehet leteszteli hogy jó-e a power szervó?Melyik vezetéket kell rárakni az aksira?