Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!A power vezérlő elektronika az a kis fekete kb 5-6 cm-s doboz az olajtartály(legalább is nekem) előtt?Ha nem akkor hol van?
40-50.000
80-100 ezer körül szerintem el lehet paszolni egy kis festés is sokat dob rá
bekell kábelezni kell rá új berugókar,váltokar meg a szivatojával van egy kis gond ezért nehezen indul még bejáratos teljes motor generál volt rajta új dugó,csapágyak.szimeringek,tömités.
Hello mindenkinek

Szerintetek mennyiért tudnám eladni egyedi mototromat ?
kisebb aprobb hibákkal még nincs teljesen befejezbe a képen csak össze van dobva.
szijó én sajnos mostanában nem motorozok hajto kar cserém lesz meg akkor már motor generál + festés uja matrica szet lánc stb. 100000 még talán kevés is lessz szoval jaa
ez nem hülyeség lisbarátom az én elsö tárcsafékem ami erdeti egy csep rozsda nincs rajt több mint 4 honapig rohat kint az udvaron a mocim mert el volt törve alába és egy csp rozsda nem volt rajt sosem volt az ilyen goldfren meg utángyártot szarokon egy mosás után másnapra tiszta rozsdaa
Találtam sportdobot a dt-re de itt azt irják hogy 125r 89-90, meghogy 125r 99-01 !nem 89-2003 ig ugyan az a 125r?
Voltunk motorozni!:D
ez hülyeség ! acél azt meg a rozsda szereti az enyémet is megcsípte a felületi rozsda a csavaroknál !
Keresek yamaha dt 80hoz gyujtáskapcsolót és kipufogót!
Hali.
Keresek 125-ös 2003-as DT-re sportdobot. Akinek van eladó az írjon a h.david44@citromail.hu email címre.
polgárdiban van motorbontó ott probálkoz google ban keres rá tel szám van csak aszem
A 89-90es DT 125 power vezérlő elektronikája különbözik az én motorométól?Csak hogy megtudjam nézni hol a hiba nálam.Valaki nem tud bontót vagy hasonlót ahol van?Köszi
a DT eredeti féktárcsája nm rozsdásodik az t most mondom figyeld meg csak a más utángyártot szarok rosdásodnak
A féktárcsa szerintem mindenkinél rozsdásodik az autókon is... de pár fékezés után lekopik...
És igazad van 5000 körül lehet kapni csak mint irtam én rosszul emlékeztem az árára...
Az 5000km az kicsit sok járatáshoz 500 után már lehet huszkodni és 1000től bátran lehet csak ahogy mondták ne melegedjen túl...
Nekem is nem rég volt sajnos szerencsém bejáratni a motoromat...Én mindig azt mondom,inkább nagyobb fordulaton kell járatni a gépet,ahol nem erőlködik(5-6000körül),persze változó fordulatszámon,első 100km en nem is raktam 4,5 diknél nagyon feljebb...300km ig ez is gyengébb volt mint régen! Efölött már volt benne annyi "erő" mint régen,kopottabb állapotában! 500km tól meg azért erősebb mit régen,és már van benne 1500de most is olyan mint 500nál...Azért sztem hogy normálisan bejáródjon elég 1-2000km,utána már úgy sem lesz erősebb! De az 1000km-en való végigtötymörgést nem ajánlom senkinek! 500tól már nyugodtan rövid időtartamra ki lehet gyorsítgatni,az a lényeg h ne melegedjen túl...Mindig fullsint olajat használjatok!
szerintem normális inkább kicsit pörgetve megy vele ne eröltesd mint ha gorsaságid elnne ugy meny vele de tul se pörgesd
köszönöm az infókat.
Ezek szerint normális amit művel a gép?
Pár 1000km után megjön az erő?
lehet az volt a baj hogy kis fordulaton 6 ikbna eröltetted ezer kilométer az sok ám kis fordulaton nem tezs neki jot az eröltetés
5000 km kürül kezd bejárodni rendesen a tankba is rakj szintetikus olajat + ba meg amit kever magának
300 km-ként emeltük a fordulatot
már ment kis fordulaton kb 1000km-t
szerintem még járatnod kell de ne mindig ugyanazon afordulaton és ne eröltesd inkáb pörgesd de érzésel