Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv mindenkinek!Látom még mindig érdekel valakit a 49ccm-es táblácska.Készítettem is pár darabot.Később írok egy msn címet ott majd megbeszéljük a részleteket.
kilehet de szerintem tök fölösleges mert ide nem derbi iránt érdeklődök járnak...
Hát nekem 15.000(bontott) be fájt a tudatlanságom vezérlés(sárga fekete színű vezeték) nélkül kötöttem rá a szervómotort hogy kicsit megjárassam aztán egyre gyorsabban forgott végül már csak egyirányba forgott és lesült...
Attól még ki lehet irni
Na ez nem az a topik....
Derbi x-race sm eladó! 250 ezer 2005 ös évj uj láncszett uj gumi hátul uj fékbetétek elől hátul stb. 06704097529
És legrosszabb esetben mennyibe kerülne egy szervómotor vagy vezérlő elektronika?
és ahogy speedshop79 irta ha szerencséd van akkor kontakt hiba vagy esetleg már annyira bekormolódott a szelep hogy nem tudja mozgatni a szervomotor ha nem akkor lehet a szervomotor ment tönkre vagy a vezérlőelektronikája vagy esetleg még a gyújtáselektronika azon része elszállhatott bár ez nem jellemző...
500. km akart lenni csak már a bill egy kicsit régi ki kellene pucolnom
10.000 ig
hát az 50. km után fokozatosan egyre kevesebbet keverj bele 1-2tank 1:60-as utána 1-2 tank 1:70 és szerintem a 5-6.tank benzin után mehet tisztán de akkor se huzasd 100-ig csak óvatosan
Hát nagy tapasztalatom nincs, mert az enyém még nem poweros. De ha a vezérlő kap áramot, és a motor felé nem megy áram, akkor nagy valószínűséggel a vezérlő rossz. Ha szerencséd van, akkor meg kontakt hiba.
Hát ami azt illeti alulról gyengus de 6ezertől rendesen ugrik.Ilyenkor miben lehet a baj?Vagy hol kell keresni?
Ha jó a szivattyúd, sztem 7-800 km után már nem kell bele plussz olaj.
Most így folyamatossan nyitva van a powerod, ha működne, akkor alacsonyabb fordulaton nyomatékossabb lenne, tehát jobban húzna.
Akkor a motor különolajzása mellé még keverjem be 1:50-be?Mikor álljak le a + olaj hozzáadagolásával?Ha nem megy a power szelep motor akkor hol kell keresni a hibát?Igy hogy nem megy a szelep van valami hátránya?Mert 6ezertől rendesen dolgozik csak nemtom ha működne miben lenne másabb.Nagyon köszi
35x15mm,de 20-asat is csinálhatsz nyugodtan, mert még így sem túl kemény. Annyi,hogy nem koppan úgy le,ha erősen fékezni kell.
Edge sport:

Fizikai-kémiai tulajdonságok

* SAE besorolás: 10W-60
* Viszkozitás 40°C-on: 174.0 mm2/s
* Viszkozitás 100°C-on: 23.5 mm2/s
* Viszkozitási index (VI): 174
* Sűrűség: 838 kg/m3
* Semlegesítési szám (TBN): 10.2 mgKOH/g
* Dermedéspont: –39°C
* Szulfáthamu tartalom: 1.20 tömeg%
Elvileg akkor jobbnak kellene lennie melegben a 10w40-nek mint a 10w30-nak.

Érdekes még,hogy Castrolnál átlag autóolajak 5w,10w,15w30-40-esek, az EDGE SPORT olajnál meg már helyből nagyobb a második szám,azaz 0w40,10w60!
Motorolaj-osztályozás a viszkozitás alapján

A viszkozitás kenéstechnikai fontosságát mutatja, hogy az első - 1926-ból származó - motorolaj-osztályozási rendszer, amely kisebb-nagyobb módosításokkal még ma is érvényben van, a viszkozitáson alapszik. Ez az SAE-rendszer az egész világon elterjedt, sőt a csoportosítás elvét és mértékszámait - bizonyos módosításokkal - a KGST szabványajánlás is átvette (2. táblázat).

Továbbiakban a szakirodalomban (de nálunk is) jobban elterjedt SAE-osztályozást alkalmazzuk, de az összefüggések természetesen a KGST viszkozitási rendszerben is érvényesek. Az SAE 20, 30, 40 és 50 jelzésű osztályt az üzemeltetési hőmérséklethez közel eső 98,9 C°-os viszkozitási határ jellemzi. A W-vel (angolul és németül a Winter = tél kezdőbetűje) jelzett téli olajok viszkozitása a hidegindíthatóság végett a -17,8 C°-on is határok közé van szorítva. Mindezek az osztályok ún. egyfokozatú (monograde) olajat jelölnek, ahol az osztályba sorolás szempontjából közömbös, hogy az olaj viszkozitása hogyan változik a hőmérséklet függvényében, más szóval a viszkozitási indexszel szemben nem merül fel követelmény.

Emellett vannak többfokozatú (multigrade) olajok, amelyek egyidejűleg két osztály viszkozitási előírásait is kielégítik. A többfokozatú olajat két SAE-számmal jelölik, pl.: SAE 10W/30. Ez azt jelenti, hogy a példának hozott olaj viszkozitása eleget tesz a 10W kategória hideg oldali (-17,8 C°-on 1300-2600 cSt), valamint az SAE 30 kategória meleg oldali (98,9 C°-on 9,612,9 cSt) követelményeinek. A többfokozatú olajok viszkozitási indexe száz fölött van. A 3. táblázat a multigrade olajok minimális viszkozitási indexét mutatja.
Pedig az olaj sűrűségére gondolna először az ember:

Castrol Fork Oil 10W
0,5 l
Szintetikus lengéscsillapító olaj

A Castrol Fork Oil teljesen szintetikus lengéscsillapító folyadék, amely elsősorban a motorkerékpárok teleszkópos villáinak és lengéscsillapítóinak követelményei alapján került kifejlesztésre.

A teleszkópos villákban és lengéscsillapítókban használt olajok nagy nyomásnak és hőterhelésnek vannak kitéve. A Castrol Fork Oil nagyon széles hőmérsékleti határok között majdnem állandó jelleggörbével tartja meg hidraulikus terhelésfelvevő tulajdonságait.

A Fork Oil különleges adalékokat tartalmaz, amelyek biztosítják a kopás és korrózió elleni magasfokú védelmet valamint a folyadék habzásgátlását.

A kiváló minőségű alapolajok és az extrém nyírási stabilitású viszkozitási-index fokozó adalékok a teljes üzemi hőfok tartományon belül optimális működési tulajdonságokat garantálnak.

A Fork Oil kiváló kenési tulajdonsággal rendelkezik és minden tömítőanyaggal jól összefér, így pl. a motokrossznál jelentkező extrém igényeknek is kitűnően megfelel.
Tulajdonságai és előnyei

* Nagyon széles hőmérsékleti tartományban kiegyenlített csillapítási jellemzők
* Határozott és gyors levegőkiválás
* Kiemelkedő védelem a kopással szemben
* A csillapító rendszer belső részeinek teljes szintű védelme a korrózióval szemben

Fizikai-kémiai tulajdonságok

* SAE osztály: 10W
* Viszkozitás 40°C-on: 42 mm2/s
* Viszkozitás 100°C-on: 7,5 mm2/s
* Viszkozitási index: 150
* Dermedéspont: –57°C
* Sűrűség 20°C-on: 835 kg/m3
Tényleg!
Nem rég volt valaki aki elkészítette a 49ccm feliratot,mondta ha lesz több ideje csinál még,de azóta nem nagyon aktív itt!
:S
Pedig nagyon jól jönne!
?
Ezt raktad be pluszban belülre?
Én is gondolkodtam épp ma hasonlón,mert két újjal be tudom tekerni a csavart a tetején,úgy hogy a kitámasztón van a motor,szal van súly valamennyi rajta.

Ennek mennyi a mérete?
13 vastag x .....átmérő ?
Az a kis számítógép hang a power szelepet mozgató motor valszeg nem megy azért nincs az a hang a bejáratás az minimum 500km addig ne is pörgesd 5ezer fölé és a gyári olajzás mellé használj olyan 1:50(1l olaj 50l benzinhez)-es keveréket inkább füstöljön minthogy megragadjon. és az 500. km után már fokozatosan egyre kevesebb olajat adj neki...
Hali!Van egy 1998-as 4bl-es 125-ös DTR-em.Azt szeretném kérdezni hogy amikor a gyújtást ráteszem akkor miért nem adja azt a kis számitógép hangot?Most lesz a dugó kicserélve prox dugóra.Hány km kb a bejáratás?Kb mennyi olajat kell még hozzákeverni a benzinbe?Nagyon köszi
akkor nekem mégis mitől adhatta meg magát a teleszkópszimering?én egyből erre gondoltam, vagy még arra hogy szar szimeringet adtak(minőségre)ez az egyféle volt ezt is rendelte.