Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok

Hétvégén lehet hogy megnézek egy 1990es 125ös hátul tárcsafékes DT-t. Kérdésem hogy mire kellene odafigyelni, vannak-e jellemző hibák? Elvileg külföldről lett behozva, de sajnos nem eredeti a fényezése
És ha ismitek van akinek van nsr-je 125F akkor blokkon kívül miden alkatrészt tudok hozzá.
Széles utat és gumifákat !
Üdv !
Sziasztok !

Most 20.000be tudok egy pár nsr kereket gumikkal tárcsákkal első két dugós fékmunka hengerrel. Sürgősen !
Supermotonak !
Közúton nem gond, de az erdőben meg lehet szívni. Nekem kb 30 Km-ert jelent, mert 6,5 körül zabál.

Akkor jobb lesz odafigyelnem,nehogy tolás legyen a vége!
Sziasztok!
DT 125 R-hez keresek SOS-ben hengerfej és hengertalptömítést!
Ma volt az első napom a géppel! Nagyon bejön!
thx
1.8 liter a tartalék.
Hali!
Vki nem tud nekem egy új hengerfej tömítést intézni? Postai utánvétel bár mi jó nekem csak vki segítsen.. Pls.. Csak előtte az árát közöld! :D Mert henger tömítés szetet tudok 6000Ft-ért de nekem csak hengerfej tömítés kell!
?
Erő tartalék,benzinszint tartalék,vagy bármi lehet!

3-3,5 literig fogy,akkor kell a csapot elfordítani tartalékra.
hy Azt szeretném megkérdezni hogy mennyi a dt125r tartaléka? előre is thx
Nekem Mobil1-es 10w40-nel is el van.Nem csúszik a kuplung,de nem is tapad,hidegen melegen jól veszi a fokozatokat.
ja és bánom is hogy eladtam:D
ez nagyon jó dob nekem is ilyenem volt olilaci vette meg sokkal szeb hangja van tőle és én úgy éreztem hogy jobban harapott tőle
Giannelli dob Jó DT-re is, nekem is ilyen van rajta. Semmi közöm a hírdetőhöz, nem is ismerem, csak gondoltam, hátha érdekel valakit innen.
A 80w-90 meg télen túl sűrű lesz. Nem hiszem,hogy bármi rosszat csinálnék,ha keverem.
Én nem kevergetném, de Te tudod....
10w-30-as Motul 2t váltóolajat vettem bele. hidegen szép csendes, de melegen már zajos a kuplung. Gondolkodom,hogy felesbe megkeverem 80w-90-es váltóolajjal.
Igaz, hogy a gyár 10W-30-as olajat ír elő!
Ráadásul motorolajat ...
Én kipróbáltam, ezt is azt is, viszont én inkább mindenkinek a 80W-90-es kuplungadalékolt olajat ajánlom...
Mert: ezek nem mai szerkezetek, itt ott kopottas belül-fogaskerekek csapágyak stb....Inkább a sűrűbb olajat ajánlom mindenkinek, de rajtatok áll mi mellett döntötök....
aham akkor 10.én veszünk1liter váltó olajat ,hogy mijet majd majd addigra átgondolom de legaláb tudom hogy mi ami jó
a külön olajzással kapcsolatban mik lehetnek a szivatyú bajai?vettem csövet csak be kell kötnöm és elvileg kész csak tatok attol hogy szar a szivatyú,ami a szivatyút hajtja az jó az tuti mert ma leszedtemde nem tudom hogy hogy mozgatja z olajt belül mert semijen lapátot vagy hasonlót nem láttam ott

ja meg nem tom hogy az elözö gazdája mit cserélt rajta és mit nem mit kell ha új gazdija van vagy nem kell,ez nem ojan mint az ótók hogy olajcseree,feszítő görgök vezérmű lánc stb, majd ha megál alattam akkor? monyuk az elég szar lenne
na itt a mostani regényem vége.
Jöhetnek a válaszok
ipone BOX 2 synthesis kb 3000Ft/l
Bocsi hogy félre értettelek, csak azt gondoltam a korábbi üziből, hogy egy kis milliomos csemetéhez szólsz. Én csak a tapasztalataimat osztom meg másokkal, mivel én 2X szedtem le a hengerfejet. Nem a szakmám a szerelés, ahogy a fényezés sem, de a mocimat meg a korábbiakat is magam szereltem-fényeztem. Nem arcságból, de 15 éve a tesóm simson-ja verte a kortársait. A káros teret az esztergályosra bízom, és a gyári hengerfej tömítés se olyan vékony hogy 0,001-vagy (nem tudom) akkora gondot okozna amit leszednek a hengerfejből. De legközelebb ha nekem írsz akkor, egyértelműbben. Köszike.
Repsol 10W30