Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csáó!
Kérlek segítsetek!
Srácok mi a teenedő ha észre vettem hogy csúszik a kuplung?
fix 10500 sajna occsóban nem tudom odadni ! így is jó árban van !
+1500 lenne a postakb
Bodis7!

A képek a gumiról:
9000 ezret adok a hátsóért?!
hmm..?
Íme. 20kFt
Az enyémben is ilyen volt. '92-es.
de az elvileg csak az ujabbakban van
Nah ez érdekes Most már megnézem hogy van-e ott hegesztési nyom lehet akkor még az enyémben is benne van a fojtás :D
A kép alapján be tudod határolni, hogy hol van. Ha azon a részen, de kívülről megnézed alaposan, akkor látnod kell két kis ponthegesztést nyomot.
Mindkettő előfordulhat ezek szerint. Nekem olyan volt,amilyet te mondasz.
:S
Ja!
Nem olvastam lejjebb!
R-ben mi van akkor?
Akkor ott van benne ez a b....ás?Én mindig azt gondoltam,hogy a széles rezonátor rész elejében,és ahhoz szét kellene vágni azt.
De ha én jól emléxem,akkor belenéztem a csőbe,nekem a kanyarulatnál perforált cső/háló rémlik,nem pedig olyan sima mint a képen a belseje.
Majd megnézem megint.
első 90/100*21
a hátsó 110/90*18

kérlek szépen ezek kenda mintájú olaszból hozott thai gumik kendának reklámozzák ! 450 esen állhja a sarat !
pappa
tudnál méretet mondani és egy márkát?!kösszi
Akkor nem valós az oldal ahol írják mert ott azt írják hogy R-ben van ez a fajta folytás Ezen az oldalon
eladó !

első 9500
hátsó egy ezressel több
Én '92-es DT125R-ből már szedtem ki. Nem ilyen volt és nem is ezen a részen. A régebbiekben lehet még ilyen.
AZ oké de valld be ha jobban forog jobban kopik
És az R-ben is olyan folytó gyűrű van
Felvetnék vmit nem tudom mennyire életképes:
Van egy Suzkuki DR 600 endurom ami kuplunghibás, viszont henger vezérműtengely és himbák tökéletes állapotúak amugy a motorok ok gyári állapot és fényezés kroszgumikka papír nélkül.
Cserélné valaki DT 125 R-re? van e papírja mindegy,motorikus állapot számít csak, ha valaki lát benne fanztáiát irjon ha meg faszság akkor ugyse írtok
Igazán nincs mit. Találtam még 2 képet a neten. Az egyiken fojtással, a másikon anélkül van a könyök lefotózva.
nagyon köszi Laci! valameik nap ki is szedem belőle!
1000 köszönet :)
Nem vitatkozom, de miért is káros, ha vissza állítod a gyári állapotot? A motort nem fojtással tervezték, az csak a német korlátozások miatt került bele. Na mindegy. Nem a dobban van, hanem a rezonátor könyökben. Itt egy kép, hogy mit kell kiszedni. Nem kell hozzá esztergagép! Abba nem is lehet ilyet befogni. Te is kikínlódhatod, de egy lakatos hamar kikapja. Mielőtt bárki azt hinné, DT125R-ben nem ilyen van.
sziasztok eladó egy Mitas C-17 első gumi 90/90-21-es, és egy C-20 hátsógumi 100/100-18 as mind a kettő crossgumi 99%-osak a kettőt 20 000 ft-ért odaadom. érdeklődni a 0620 479 0263-as számon lehet.
ááháám. értem
este leszedem megnézem, és ezt a gyürüt hogy lehet kiszedni?
esztergályos megtudná csinálni?