Akkor ott van benne ez a b....ás?Én mindig azt gondoltam,hogy a széles rezonátor rész elejében,és ahhoz szét kellene vágni azt.
De ha én jól emléxem,akkor belenéztem a csőbe,nekem a kanyarulatnál perforált cső/háló rémlik,nem pedig olyan sima mint a képen a belseje.
Majd megnézem megint.
Felvetnék vmit nem tudom mennyire életképes:
Van egy Suzkuki DR 600 endurom ami kuplunghibás, viszont henger vezérműtengely és himbák tökéletes állapotúak amugy a motorok ok gyári állapot és fényezés kroszgumikka papír nélkül.
Cserélné valaki DT 125 R-re? van e papírja mindegy,motorikus állapot számít csak, ha valaki lát benne fanztáiát irjon ha meg faszság akkor ugyse írtok
Nem vitatkozom, de miért is káros, ha vissza állítod a gyári állapotot? A motort nem fojtással tervezték, az csak a német korlátozások miatt került bele. Na mindegy. Nem a dobban van, hanem a rezonátor könyökben. Itt egy kép, hogy mit kell kiszedni. Nem kell hozzá esztergagép! Abba nem is lehet ilyet befogni. Te is kikínlódhatod, de egy lakatos hamar kikapja. Mielőtt bárki azt hinné, DT125R-ben nem ilyen van.
sziasztok eladó egy Mitas C-17 első gumi 90/90-21-es, és egy C-20 hátsógumi 100/100-18 as mind a kettő crossgumi 99%-osak a kettőt 20 000 ft-ért odaadom. érdeklődni a 0620 479 0263-as számon lehet.
Kérlek segítsetek!
Srácok mi a teenedő ha észre vettem hogy csúszik a kuplung?