Ok!
Arra voltam kíváncsi hogy mivel kezdődik,mert ismerősömnek telefonban agyondícsértek egy eladó DT-t,meg nem a közelben van,aztán az valami DD-s alvázszámú világoskék színű.
Aztán hogy olyan-e netán a tiéd,de akkor olyan mint miénk.
Helo!
3ME-001 így kezdődik. ugyan az a motorszám mint az alvázszám.
a rezót itt hirdették a fórumon:) innen vettem, a dobot egy honda cr 125 ről..(DEP)
a gyári cuccokat meg szeretném hagyni :)
karbin tuning nincsen csak több benzin lett neki adva a síber tűvel. A pufó miatt kellett mert alacson fordulton fulladt.
ja akkor rendben, nem szoltam, ez annyira nem is paraszt, habár nem a legszakszerübb, még mindig jobb mint a kormányrol monti váltokarral vezérelt powerszelep... láttam már olyat is, hát, na az a viccezös fajta :D
amugy elhiszem h jol megy, nagyon kifogtad, nekem a sulyos seggem alatt a DT csak erös, de kifejezetten lassu a kicsi lánckerékkel elöl :D de majd sztem nyáron visszatérek a gyárihoz, vagy nemtom, majd kitalálok valamit, bár lehet h már egy évet igy is kibirok, akkor meg aztán korlátlan, és nincs megállás valami 400 ccm vagy afeletti gépezetig :D
Valamiért 800 RPM-et ír alapjáratra az 50-es DT-m és amikor 50-el megyek, akkor csak 35 km/h-t ír és ráadásul 6-osban 3000-es fordulatot, ami a fülem szerint van 6000 is.
Van arra valami mód, hogy a gyári digitális cuccost kireseteljem vagy újra bekalibráljam? Pls segítsetek.
http://sportmotor.hu/motoros_k...