Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

toltam fel egy pár képet, itt ebbe a nagy unalomba:
http://sportmotor.hu/motoros_k...
mit? ezt? nehülyéskedj már rs125 van 150ért ami pofozni kell ugyanannyit mint ezen és van egy 40lovas szekered
170ért viheted
hanem mennyi?
de hogy lehetekilyen eszetlenek ....................
hülyének néztek? gondolhatjátok hogy nem 4000 adom de még 40000se!
Hello

mennyiért adod ?
mekkora az a ,,bizonyos "fordulat
kb 6 - 7 ezres fordulaton
csősztök..
ven egy 89-es dt lc2-esem 125 ös és egy bizonyos fordulaton dadog mi lehet vele ?,
megvan. alaplap komplet cdi is van állapot jo bontott motorbol van 1996- os évjárat 80-as
Hello !

A gyújtása megvan még ? tekercselés lendkerék CDI ?
hát eddig ugy tünik h az enyém :P
4000ft?
28000 ft?
Sűrgősen eladó a dt amin110-es mallosi henger van!Semmi baja sincs! Mondassz egy árat és viheted is!

http://www.kepesmotor.hu/yamah...
Ok!
Arra voltam kíváncsi hogy mivel kezdődik,mert ismerősömnek telefonban agyondícsértek egy eladó DT-t,meg nem a közelben van,aztán az valami DD-s alvázszámú világoskék színű.
Aztán hogy olyan-e netán a tiéd,de akkor olyan mint miénk.

Amúgy 3ME-008.... 90-es évjárat, -003.... 89-es,Yamahánál néztek utánna! :)
bocsi az árat lehagytam:)
rezó: 16+postaköltség+krómozás
dob: 8 (saválló összekötő csővel együtt)
Helo!
3ME-001 így kezdődik. ugyan az a motorszám mint az alvázszám.
a rezót itt hirdették a fórumon:) innen vettem, a dobot egy honda cr 125 ről..(DEP)
a gyári cuccokat meg szeretném hagyni :)
karbin tuning nincsen csak több benzin lett neki adva a síber tűvel. A pufó miatt kellett mert alacson fordulton fulladt.
Gabisupermoto és a karbival micsináltál azon mi a tuning?
Hallod 70 kg vagyok :Dtszal nem a sújom a bajj!
sziasztok.
a téli állás során, egy kicsit megszorult a power szelep. a motor is szorul meg a tengely is. mit szedjek szét? és mit fújjak be?
ja akkor rendben, nem szoltam, ez annyira nem is paraszt, habár nem a legszakszerübb, még mindig jobb mint a kormányrol monti váltokarral vezérelt powerszelep... láttam már olyat is, hát, na az a viccezös fajta :D
amugy elhiszem h jol megy, nagyon kifogtad, nekem a sulyos seggem alatt a DT csak erös, de kifejezetten lassu a kicsi lánckerékkel elöl :D de majd sztem nyáron visszatérek a gyárihoz, vagy nemtom, majd kitalálok valamit, bár lehet h már egy évet igy is kibirok, akkor meg aztán korlátlan, és nincs megállás valami 400 ccm vagy afeletti gépezetig :D
Valamiért 800 RPM-et ír alapjáratra az 50-es DT-m és amikor 50-el megyek, akkor csak 35 km/h-t ír és ráadásul 6-osban 3000-es fordulatot, ami a fülem szerint van 6000 is.

Van arra valami mód, hogy a gyári digitális cuccost kireseteljem vagy újra bekalibráljam? Pls segítsetek.