Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

túl erős? annál nagyobb gondja senkinek ne legyen én élek halok a 2T 500ért, nem csak krosszban
de el nem tudom képzelni hogy terepen milyen az a túl erős, mármint biztos van olyan csak én nekem nem volt még olyan érzésem
attol hogy nem gyártyák még lehet hozzá cucokat kapni csak gondolom nem kevés
de dugot pl gondolom bárhol lehet kapni
Hát igen de ha valami elmegy rajta......és már nem gyártsák....akkor szopacs
mármint gyakorlatilag a legkisebb költség
szerintem a fogyasztás a legkevesebb ezeknél a gépeknél...
Nem azt kérdezem csak mondom hogy az is jó gép lehet 450 4T.kipróbálni és beleszeretni.....
ha jol értem kérded h a 250 2T jobb e a 4T 450töl... teljesen különbözö, máshogy adja le a teljesitményt, stb... kevesebbet is eszik a 450es 4T a 250 2Ttöl, amugy az E2 kategoriában van mindkettö (vagyis igazábol egy kategoriába sorolják öket)
a cr 500 jó gép lehet, egyszer én is szivesen kipróbálnám, mit is tud, de nagyon állat lehet 500ccm 2 ütem
jaja 250 jo lenne)
én a fogyasztásra irtam hogy sok sztem nem eszik annyit esetleg pályán

de nem értek hozzá
Ja.de endúrózáshoz jó lenne de ha nem éri meg akkor....
250-es sztem is akkor jobb mint a 500-as,vagy 450-es 4T.?
hát sztem az is sok , talán a profik alatt talán , de hol vagyok én attol
ja és a crossok ojan künyyüek hogy ha nagyot ugratsz akkor szomszéd faluba kötsz ki
és komolyab enduronál ez igen nagy előny (nekem)
világitotekercs van 125 crhez is ha arra gondoltál
amugy simán eszik annyit, a 250 is 12-13 liter tuti
túl erös ahhoz hogy igazán élvezetes legyen, a 250 is böven elég
ez lehetetlen 19 liter 1 ora alatt
az 500 ast alig kell pörgetni nem ehet anyit
250 es is elég nagyot megy , és nem eszik anyit mint 1 125 ös, nyomatékosabb, és lehet hozzá kapni olyan gyujtást amire világitást is tehetsz,
ezek az öreg 4t krohadt nehezek de jok
az uj 4t k meg igencsak szerviz igényesek olaj olajszürö szelepállítás , adrz pont az aranyközéput ,


szerintem
Nem a pályán gondolom én se hát igen....71 paci....akkor jó sokat eszik a dög.de jól mehet...
ja, az kimaradt h 1 ora alatt a pályán, nem 100 kmre gondoltam
csak éppen értelme nincs, szerintem már nem is gyártják, felesleges akkora teljesitmény, a legprofibbak sem tudják uralni, ráadásul gyárilag kb 19 liter keveréket zabál be...
Azt elhiszem én se vagyok a 4T-nak a rajongója.....
CR 500?az jó gép lehet.....
nekem akkora nem kell, 125ig csak 2T, aztán meg 4T 250+
de 4T legközelebb 400 alatt nekem nem lesz :P 400 ha DRZ, 450 lehet WR, KTM, BERG, meg lehet 500+ KTM vagy BERG
ezekre hajtok, aztán majd valami vagy összejön vagy nem...
Félre ne értsetek nem vagyok 4 ütem rajongója elfog a hányinger ha elmegy mellettem egy 125 vagy ami mégrosszabb 50es négyütemű.
Utcára szerintem lazán jobb a kétütem. persze 250vagy 500 köbcentibe az igazi
Szia
kilométer óra spirálod van?
Ha igen, mennyi az ára?
Köszi!
lezabálja a gatyád, meg alapba nem kellene :D CR250-F, igy már helyesebb :P
endurozni én csak 2t-t vennék és fogok majd egyszer
cr 250 . ,