túl erős? annál nagyobb gondja senkinek ne legyen én élek halok a 2T 500ért, nem csak krosszban
de el nem tudom képzelni hogy terepen milyen az a túl erős, mármint biztos van olyan csak én nekem nem volt még olyan érzésem
ha jol értem kérded h a 250 2T jobb e a 4T 450töl... teljesen különbözö, máshogy adja le a teljesitményt, stb... kevesebbet is eszik a 450es 4T a 250 2Ttöl, amugy az E2 kategoriában van mindkettö (vagyis igazábol egy kategoriába sorolják öket)
ez lehetetlen 19 liter 1 ora alatt
az 500 ast alig kell pörgetni nem ehet anyit
250 es is elég nagyot megy , és nem eszik anyit mint 1 125 ös, nyomatékosabb, és lehet hozzá kapni olyan gyujtást amire világitást is tehetsz,
ezek az öreg 4t krohadt nehezek de jok
az uj 4t k meg igencsak szerviz igényesek olaj olajszürö szelepállítás , adrz pont az aranyközéput ,
csak éppen értelme nincs, szerintem már nem is gyártják, felesleges akkora teljesitmény, a legprofibbak sem tudják uralni, ráadásul gyárilag kb 19 liter keveréket zabál be...
nekem akkora nem kell, 125ig csak 2T, aztán meg 4T 250+
de 4T legközelebb 400 alatt nekem nem lesz :P 400 ha DRZ, 450 lehet WR, KTM, BERG, meg lehet 500+ KTM vagy BERG
ezekre hajtok, aztán majd valami vagy összejön vagy nem...
Félre ne értsetek nem vagyok 4 ütem rajongója elfog a hányinger ha elmegy mellettem egy 125 vagy ami mégrosszabb 50es négyütemű.
Utcára szerintem lazán jobb a kétütem. persze 250vagy 500 köbcentibe az igazi
de el nem tudom képzelni hogy terepen milyen az a túl erős, mármint biztos van olyan csak én nekem nem volt még olyan érzésem