az kipufogó függő:) h mien a hangja természetesen csak drz-t érdemes venni már mint az jó endurózni meg utcára:) szinte oylan mint 1 dt:D mindenhova jó
ez most attol függ kinek mennyi pénze van, meg mire van igénye... nekem is tetszenek például a 90es körüli TT-k is, de papir nélküli régiség nem kell, mert nekem nincs értelme, a rendörökkel se akarok szivozni de ez a kisebbik dolog, mert amugy se használnám ki annyira h megérje
legközelebb viszont én is 4T gépet szeretnék, majd amire futja, de reményeim szerint rá fogok tudni fizetni annyit erre a DT-re h elég legyen minimum egy papiros DRZ-E-re
nem ugy értettem h nincs, hanem ugy, hogy hülyeség, felesleges plusz pénz, ráadásul megfelelö erösitett hajtokar nélkül tutira nem lesz hosszu életü (bár én még amugy se biznám rá az életem)
egyszerübb, ha nagyobbra vált az ember...
180as hengert felejtsd el
uj DT-k 125ösök, az öskorban még 400as is volt
de 9x évjáratban találhatsz olyat h DT200 WR (vagyis a WR200ast is DTként emlegetik...habár köze nincs hozzá sztem)
kicsit erösebb a crm és keményebbek a teloi is szerintem
elvileg lehet kapni rá 180 as hengert,
amugy vannak nagyobbak is , youtubeon láttam de itt az országba hirdetve még nem találkoztam ienekkel
képzeljétek írt nekem egy srácc hogy elcserélné a dt-re az ltz jét értékegyeztetésel! csak egy a gond hogy anyi pénzem nincsen hogy ráfizesek szászezreket................
Aha akkor az jobban megy?
mert a gyereknek nem tetszene ha nem lenne benne....
amúgy egész jó áron vannak a DT-k Magyarországon...
én is készülök venni egyet valamikor.van nagyobb ccm-ben is DT?
Ő is valami ilyet vesz mint amilyen neked van...
a tied hányas évjárat?
jól néz ki az is.neki is simson-ja volt először.de az már régen volt.....
nagyon kössz az infót mindenkinek
mindkettö softenduro, a CRM talán egy fokkal kényelmetlenebb és 1-2 loerövel lehet erösebb, a DT kényelmesebb, talán jobban müszerezett
volt valahol egy összehasonlito tesztem, de suliban felejtettem a pendriveom, leformázta valami buzi paraszt és nincs meg :S
viszont még innen mentettem le, ujságbol voltak, ugyhogy ha valakinek megvan, tegye be, örülnek majd neki
a honda crm 125töl sztem eltér a váza, a blokkja, a külseje, az elektronikája, meg ugy mindene eltér valamennyire, mert teljesen más motor :)
amugy a szokásos dolgokra kell figyelni mint minden motornál, nincs igazi tipushibája (max ilyenek h fesz. szabályozo, de az ugyis vagy jo vagy nem :))
ha 1990es valoban, akkor poweres, de ezt egy képröl könnyen meg lehet állapitani
Valaki megtudná mondani hogy mindegyik 125-ös DT-be van-e POWER szelep?a évjárat:1990
Tudnátok mondani jó és rossz tulajdonságokat?
meg hogy miben tér el a HONDA CRM 125-től?Megköszönném ha irnátok....
nekem bejön a 2 T csak valamelyiknek szar a hangja.CR-F 250
legközelebb viszont én is 4T gépet szeretnék, majd amire futja, de reményeim szerint rá fogok tudni fizetni annyit erre a DT-re h elég legyen minimum egy papiros DRZ-E-re
egyszerübb, ha nagyobbra vált az ember...
mivel nincs itthon,olcsón megúsztam a vásárlását
180 as henger
uj DT-k 125ösök, az öskorban még 400as is volt
de 9x évjáratban találhatsz olyat h DT200 WR (vagyis a WR200ast is DTként emlegetik...habár köze nincs hozzá sztem)
köszi mindenkinek......
elvileg lehet kapni rá 180 as hengert,
amugy vannak nagyobbak is , youtubeon láttam de itt az országba hirdetve még nem találkoztam ienekkel
mert a gyereknek nem tetszene ha nem lenne benne....
amúgy egész jó áron vannak a DT-k Magyarországon...
én is készülök venni egyet valamikor.van nagyobb ccm-ben is DT?
a tied hányas évjárat?
jól néz ki az is.neki is simson-ja volt először.de az már régen volt.....
nagyon kössz az infót mindenkinek
Ő meg most fogja megvenni a DT.
szerinted lehagyna vele?nekem nagyon bejön a CRM.szerinted melyik jobb?
volt valahol egy összehasonlito tesztem, de suliban felejtettem a pendriveom, leformázta valami buzi paraszt és nincs meg :S
viszont még innen mentettem le, ujságbol voltak, ugyhogy ha valakinek megvan, tegye be, örülnek majd neki
amúgy melyik jobb?a CRM vagy a DT?
kössz a infót...
amugy a szokásos dolgokra kell figyelni mint minden motornál, nincs igazi tipushibája (max ilyenek h fesz. szabályozo, de az ugyis vagy jo vagy nem :))
ha 1990es valoban, akkor poweres, de ezt egy képröl könnyen meg lehet állapitani
Tudnátok mondani jó és rossz tulajdonságokat?
meg hogy miben tér el a HONDA CRM 125-től?Megköszönném ha irnátok....