Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

125ben nem is mondtam, következö kategoriát irtam
az kipufogó függő:) h mien a hangja természetesen csak drz-t érdemes venni már mint az jó endurózni meg utcára:) szinte oylan mint 1 dt:D mindenhova jó
Ha 4 ütem akkor 125 ne legyen.....
nekem bejön a 2 T csak valamelyiknek szar a hangja.CR-F 250
helyes, az egy jó motor, és viszonylag új
ez most attol függ kinek mennyi pénze van, meg mire van igénye... nekem is tetszenek például a 90es körüli TT-k is, de papir nélküli régiség nem kell, mert nekem nincs értelme, a rendörökkel se akarok szivozni de ez a kisebbik dolog, mert amugy se használnám ki annyira h megérje
legközelebb viszont én is 4T gépet szeretnék, majd amire futja, de reményeim szerint rá fogok tudni fizetni annyit erre a DT-re h elég legyen minimum egy papiros DRZ-E-re
arra találták ki az xt, tt motorokat, én biztos 4üteműt vennék enduroból ha már nagyobbat
nem ugy értettem h nincs, hanem ugy, hogy hülyeség, felesleges plusz pénz, ráadásul megfelelö erösitett hajtokar nélkül tutira nem lesz hosszu életü (bár én még amugy se biznám rá az életem)
egyszerübb, ha nagyobbra vált az ember...
létezik olyan hogy 180as dété gyárilag, na nekem az kell
mivel nincs itthon,olcsón megúsztam a vásárlását
180as hengert felejtsd el
uj DT-k 125ösök, az öskorban még 400as is volt
de 9x évjáratban találhatsz olyat h DT200 WR (vagyis a WR200ast is DTként emlegetik...habár köze nincs hozzá sztem)
Meglássuk jövő héten csak olvadjon már el ez a marha sok hó....
köszi mindenkinek......
Az igen....
kicsit erösebb a crm és keményebbek a teloi is szerintem
elvileg lehet kapni rá 180 as hengert,
amugy vannak nagyobbak is , youtubeon láttam de itt az országba hirdetve még nem találkoztam ienekkel
képzeljétek írt nekem egy srácc hogy elcserélné a dt-re az ltz jét értékegyeztetésel! csak egy a gond hogy anyi pénzem nincsen hogy ráfizesek szászezreket................
Aha akkor az jobban megy?
mert a gyereknek nem tetszene ha nem lenne benne....
amúgy egész jó áron vannak a DT-k Magyarországon...
én is készülök venni egyet valamikor.van nagyobb ccm-ben is DT?
89 es de az elöl tárcsás dt-k már poweresek - válaszolva 1 korábbi kérdésedre
Ő is valami ilyet vesz mint amilyen neked van...
a tied hányas évjárat?
jól néz ki az is.neki is simson-ja volt először.de az már régen volt.....
nagyon kössz az infót mindenkinek
crm kicsit jobb terepen, de ha még nem volt motorja lehet jobb a dt szerintem kicsit kezelhetöbb 1 kezdőnek
Mert nekem van CRM,évjárata:1998.
Ő meg most fogja megvenni a DT.
szerinted lehagyna vele?nekem nagyon bejön a CRM.szerinted melyik jobb?
DT CUCCOK:..............................
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, h nem tudja vki, h 87-es yamaha dt-be milyen tompított izzó kell? Köszi!
mindkettö softenduro, a CRM talán egy fokkal kényelmetlenebb és 1-2 loerövel lehet erösebb, a DT kényelmesebb, talán jobban müszerezett
volt valahol egy összehasonlito tesztem, de suliban felejtettem a pendriveom, leformázta valami buzi paraszt és nincs meg :S
viszont még innen mentettem le, ujságbol voltak, ugyhogy ha valakinek megvan, tegye be, örülnek majd neki
Ja,de nekem nincs olyan kép róla,most akar venni a haver és kellet egy két infó róla...
amúgy melyik jobb?a CRM vagy a DT?
kössz a infót...
a honda crm 125töl sztem eltér a váza, a blokkja, a külseje, az elektronikája, meg ugy mindene eltér valamennyire, mert teljesen más motor :)
amugy a szokásos dolgokra kell figyelni mint minden motornál, nincs igazi tipushibája (max ilyenek h fesz. szabályozo, de az ugyis vagy jo vagy nem :))
ha 1990es valoban, akkor poweres, de ezt egy képröl könnyen meg lehet állapitani
Valaki megtudná mondani hogy mindegyik 125-ös DT-be van-e POWER szelep?a évjárat:1990
Tudnátok mondani jó és rossz tulajdonságokat?
meg hogy miben tér el a HONDA CRM 125-től?Megköszönném ha irnátok....