Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Látszik hogy nem voltál katona.....
Tudod ott megtanultad volna, hogy akkor biztos az eltávozás,
magyarul a hétvégi hazamenet, ha már visszamentél....a
hétvégéről.... Bocsi nem akartalak megbántani....
Tudja vki ennek a darbanak a nevét? Mert most nézem, h eltörött.
Yamahához tuti nem megyek ilyen láncvezetőért, mert tuti lenne vagy 10e. Létezik vmi univerzális emberi árban?
hát én is ezt mondtam magamnak! am szép az exc-d
legközelebb vegyél fel térdvédőt
ferodoloztatnám a fékbetéteket és ha ez sem segit a fékkulcsot is cserélném
1 hónap motorozás nélkül ma mentem motorozni és murvás úton elestem! térdemet szét b...am van rajta 1 kis luk :S
a idom elrepedt a kormány vagy elgörbült vagy csak odébb ment
az első fék olajtartályát meghúztam....!
megmutatnád hogy hogy van nálad elvéve az a szar? mert ha megprobálom a másik iránybol h ne törjön akkor suxxx, esetleg rosszul kötöttem volna? megmutatom valahogy ilyen balfasz rajzzal
az a baj h csak arrafele tudom vinni a csövet, különben rövid
azal lehet valamit kezdeni h abeakad a hátsó fék?lcII dobfék, vagy cserélni kell a fékkulcsot vagy mit?vagy más miatt is akadhat?
Szinte éppenhgy ha nagyon megfeszíted akkor megerölteted a szervómotort ami leéghet (bontottan 20.000-25.000) szóval csak éppenhogy ha megnyomod az ujjaddal mint egy éjszíjat akkor legyen rugózása
Hát szerintem nem épp optimális ha megvan törve
mennyire kell megfesziteni a power bovdenját?
help me! karbibol megy egy csö a hengerfejbe a power oldalán (2003-as mocc), na nekem sehogy se fér el, a karbinál a nagy müanyag bumszli miatt meg van törve, ez nem gáz?
egy 80-as dt tirisztorja beépíthető egy 125-ös suzuki tsx 125-be szerintetek? Nem poweres egyik sem
80 as dt nem megy úgy mint 1 125 ös azt ne is várd tőle ádesznak is 80 asa van csak annak kell idő mig kifutja magát:)
nincs valakinek egy dt ülése akármilyen szar jó lenne.3bn-00-ás kellene
Hát a franc tudja. Nekem a Verhovina 3-at evett(eszik), és mondhatni semmi erőt nem ad a DT-hez képest, szóval bánja a fene mennyit eszik a DT, nem sajnálom tőle, csak menjen
Végülis úgyis inkább élmény motor, nem x-száz km-eket megyek vele hosszútávon, hanem max. ilyen napi 50-80 km-t többynire erdőben, azt se minden nap. Szal végülis annyira nem számít mennyit eszik....
Sajnos nem jött el megnézni a csávó mert elméletileg közbe jött vmi! úgyhogy még 1 jódarabig a 110es fogom hajtani amíg nem hal meg a mocija
SZERINTETEK MEGÉRNÉ FELNI BÖRZSÖNYBE A MOCIMAT H OTT JÁRJAK! mert már unom a dunakeszis terepet!
bocas eladtam a lábtartót lekéstél róle:D
Hello mennyit kérsz a Wr200ért?
sziasztok! ha minden jól megy szombaton veszek egy 95ös 125ös dt-r-t! olyan kérdésem lenne, hogy mire figyeljek oda?(nem arra értem,hogy csörög,stb) ugyértem vannak e a motornak típus hibái?
légyszives valaki segitsen ebben! és nincs valakinek eladó 1pár hátsó lábtartó komplettem? kösszi
hello
Érdekes nekem a 125 ős 5 nél többet még nem evett.Vegyes használatban abban volt terep (igaz földes út kisebb dombok meg hasonlok meg erdő is aki ismeri a bia iharost az tudja) és 4.5 re jött ki.És hát nemtudom hogy húztam neki de volt ahol csak 2 esben csútka gázon ment fel és 4.5 re jött ki.Direkt leszivtam és volt vagy 3.5 liter benzin még.
Kemény nyígatós terepen kijöhet a 125-ösnek a 9-10 akár.
Nekem a 80-as, meg a tesómé is, erőltetett használat mellett 6-ot simán el tud tenni, és ez még nem is csak terep, és -45 ccm. Amúgy átlagban 5 körül eszik. De 4-4,5 alá még soha nem tudtam levinni.
Másik havernak a poweres Honda MTX 125-ös is elkéri a 6-7-et, és az se terepen.
Szóval megeshet a történet....
Kössz az infót :-)
http://www.motorrad-teile-zube...
Oldalt meg van adva még a köbcenti is, motorkód alapján a gyári lóerő van feltüntetve.Jó böngészést.
én sem vagyok olyan hü de jo véleménnyel rola, de tapasztalat h nem rossz gép, a DT-né legy hajszállal erösebb, de megbizhatosága (persze rendesen megcsinálva, nem kokányolva) engem is meglepett
amugy amit mutattam csak szemléltetö, azt a motort már leirtam :)