szerintem még a 130as is befér, de 110esnél ne rakjál bele nagyobbat, nekem 120/90es cross gumi van hátul, de a láncvédőt már nem tudtam rárakni + szerintem 110est könnyebben forgatná...
Üdv! Kipufogó átfestéséhez milyen festéket érdemes venni és hol? (radiátorzománc kilőve )
Más: Gianelli-rendszert érdemes e feltenni? Hol tudnám átfúvókáztatni a karbit? Keresek még a bal oldalra a nyereg alá idomot is. A mocim 2005-ös, 125-ös
értem
amugy tényleg valahol 20000-et olvastam, és sztem abban, de most nem találtam meg h hol...
amugy a fékbetét egyenetlenül van kopva, magyarul az egyik fele a vége felé egészen ép... miért nem kopott egyenletesen? jo ez igy?
a légszürö ugy ér valamit ha beolajozod, mert szárazon az a vékony szivacs vnem sok port fog meg , ha pedig olajos akor azt kompreszoral nem könyü átfujni
szerintem ne mosd, hanem fujd át kompresszorral, nem tudom mennyire hatékony, mert még nem probáltam ki, de én is ezt fogom tenni, ha meg már undorito állapotban lesz akkor csere, nem egy nagy pénz
leszedtem a motorrol az idomokat (a hátso sárhányo meg a kézvédök kivételével), meg a tankot, kivettem a hátso kereket meg az indexeket leszedtem
a hátso kerék immár könnyen kijött, az esztergályos szép munkát végzett
asszem kell hátulra fékbetétet is vennem, mert nem nagyon van rajta lofasz se
holnap sztem leszedem a karbit meg kipucolom, meg az olajat ilyesmit is elkezdem levakarni avázrol, bár még nagyon nem tisztitom, mert fater baszik rá mindig ahogy önti ki a kukába a hamut és az isten fasza is hamus töle
kb 10 ezer km vagy több nem tudom de lehet h sokkal több olyan 15 ezer de lehet h ha veszel 1 motort és van benne 30 ezer km és még a gyári olaj van benne
megfogod és kipucolod szépen a légszűrő betétet és a házat:) én ajánlom ha van otthon kropreszorod vagy valamit akkor mert van hozzá ilyen fújó szar én olyanba szoktam benzint nyomatni és leszedi a sok dzsuvát ami benne van mind1 az a lényeg h takarítsd ki de akkro már a karbit is
én azt szeretem, ha megvan hozzá, de ha nem tetszik azért még megprobálom saját izlésemhez igazitani... de persze ha neked ugy tetszik, akkor mindegy :D
Valaki nem tudja hol kapok DT 125R-hez külön dugattyú gyűrüt?
Más: Gianelli-rendszert érdemes e feltenni? Hol tudnám átfúvókáztatni a karbit? Keresek még a bal oldalra a nyereg alá idomot is. A mocim 2005-ös, 125-ös
és 1 polisport kézvédő(piros)
Nem tudjátok menyi lesz a beugró a Motor kiállításra?
amugy tényleg valahol 20000-et olvastam, és sztem abban, de most nem találtam meg h hol...
amugy a fékbetét egyenetlenül van kopva, magyarul az egyik fele a vége felé egészen ép... miért nem kopott egyenletesen? jo ez igy?
anyit 2 dugoval se tudok menni
sztem
szezononként sztem érdemes, föleg aki terepezik
leszedtem a motorrol az idomokat (a hátso sárhányo meg a kézvédök kivételével), meg a tankot, kivettem a hátso kereket meg az indexeket leszedtem
a hátso kerék immár könnyen kijött, az esztergályos szép munkát végzett
asszem kell hátulra fékbetétet is vennem, mert nem nagyon van rajta lofasz se
holnap sztem leszedem a karbit meg kipucolom, meg az olajat ilyesmit is elkezdem levakarni avázrol, bár még nagyon nem tisztitom, mert fater baszik rá mindig ahogy önti ki a kukába a hamut és az isten fasza is hamus töle
nemkell tul sürün cserélni
és beolajozni, befujni
Szeretem ha egy motoron gyári alkatrészek vannak!