Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát én nem mondtam hogy az erdőbe kell rendszám. Nem toom merre felé laksz, de Monorra, akk ne menjél mert ott a Polaris, meg a 400-as Suzuki quadokkal nem hiszem hogy sok esélyed lenne hogy elmenekülj. Meg mostmár egyre több vidéki település rendőrségei kapnak ilyesmi szolgálati járműveket sajnos. Neten meg nézegetem a képeket aztán látom, hogy a Ktm exc 525-től kezdve a Suzuki Drz 400-on keresztül a Husaberg Fe 450-ig mindenit elkapnak szóval egyre kevesebb lesz az esély hogy lepattanjunk.
Elárulom neked, hogy a rendőrségnek is vannak endurói és egyre több lesz nekik a közeljövőben! Nagyon rászálltak az erdőben motorozókra mostanában.
de én csak erdőben használom a motoromat:D akkor meg minek rendszám? meg ha erdőben meg akar állítani akkor meg nem állok meg hanem elhúzok az erdőben és octáviával nem hinnném h utána jön :D
Köbcentire mennek.

Régi jó Danuviák, Csepelek is kb. olyan erősek, mint egy combos Szimó, aztán mégis rendszám kéne rá.....holott egy mai 50-es legális, papíros jóféle robogó akár mindet leveri

Nem egészen igazságos, de csak a köbcenti mérhető egyszerűen.
Elvileg a rendőröket kezdik kiképezi az ien dolgokra, tehát annyi az egész hogy ránéz a hengerbe ütött feliratra aztán ha 50, van benne akk nincs gáz. Tudom, hogy le ehet csiszolni és beleütni, de azért egy 25-ös és egy 50-es blokk között van különbség akár már hangban is, de azért a nagysága is eléggé szembetűnő. Szóval ha nem csonthülye a rendőr akk ki tudja szúrni hogy hány köbcentis a gép, és akármikor behivatatthat műszaki felülvizsgálatra vagy mi a rákra, ott meg aztán nem a végsebességet nézik. Am amit mondtam hogy a rendőrök paddal mérték a végsebességet, ott nem 70-75km/h-t mutatott az óra, hanem 110-120-at.
ez igaz:Dmert van egy szinyóm is és azzal 76-ott mentem:Dvagyis annyi lett lemérve
Helló
Van gázkarom!
5000Ft komplettan
ügv
GP
70/270-6870
Hát nem tudom, ezek az újabb 50es gépek 100at karcolják, robeszok is a 70et.
Nekem meg 75 gyári folytással a gép vége, egy jobb simson is megy annyit.
A rendőr ilyenkor mit csinál?
heh:Dnem rossz ötlet:D
kicsit átengedő tűszelep (benzincsap) "kókányolást" épp most végeztem egy robogón
beépítettem egy benzin mágnes szelepet a karbi elé
gyújtáskor nyit és benzinfolyás a múlté
benzincsap 7ezer tűszelep 2ezer helyett 1500ért vettem egy használt benzinszelepet gázautó szervízben
hellótok!nincsen vkinek 80-as dt-hez vagy tűszelepje vagy benzincsapja!előre is köszönöm versenyzők!:Damúgy buék mindenkinek!nah motor menjen p.na szorítson
ja nem
mert 250 est vennék azok árai meg ugyse változnak mert azokra most is kéne rendszám
az lesz az én idöm leesik a rendszám nélküli motorok ára ocsson vehetek uj motort
Én is ezért tettem le a jogsit és vettem rendszámos motort. Párszor megúsztam, szerencsém volt, de mindig nem úszhatja meg az ember. Neadj isten belekeveredsz egy balesetbe, akkor mit csinálsz...
Egyszer egy videóban láttam, hogy a német rendőrök rámentek a nagyobb ccm3-es robogókra és volt náluk ilyen kis hordozható pad, amivel le tudták mérni a végsebességét, aztán abból már lehetett következtetni. Am egyszer engem is megállított földúton a redőr, és akkor még nem volt rendszám a motoron, de ránézett a kilóméterórára aztán mondta hogy ez nem 50-es. Én meg mondtam neki, hogy de az, erre hogy akkor sincs jogsim, mondom nincs. Kb. ennyi volt :D Szóval rendőröknél is vegyes, hogy meik vágja le, meik nem, lassan a túlnyomó többségük tudja. Ezért is szereltem fel a rendszámot++tettem le a jogsit.
söt, vannak müszereik amikkel pillanatok alatt helyben megállapitják mekkora :)
de amelyik nem hülye, az megnézi a hengert, haverét nézték egy jo két éve...
Elárulom neked, hogy a rendőröknek már most ki van adva egy iszonyat hosszú lista, hogy egyes motorból mekkora ccm-eseket gyártottak. Sőt, továbbképzést kapnak abból is, hogy hogyan szűrhetők ki az egyértelműen gyanús motorok!
valaki vagy valahol olvastam h nem kell bevinni vizsgáztatni a motorokat csak az adatokat kell mint 50 es beadni és küldik ki a rendszámot vagy valami ilyesmi volt:D
szerintem akkor egy papir nélküli enduro értéktelen lesz, most egy szakadt 50-80-as árábol akkor vehetsz sztem simán egy 125öst söt...
Jó kocsi meg úgy lehet variálni a motorokat meg a váltót benne mint az állat ,jó optikai tuning meg hasonló okosságok.
Amúgy szerintetek 2-3 éven belül ha minden motorra kötelező lesz a rendszám akkor a rendszám nélküli motoroknak az ára sokat fog csökken ?Szerintem minimum a fele lesz.
ohh egy 1-es GTI Golf, dejo is lenne, mennék is jogsira nyáron nefélj :D
Az enyém már 1 hónapja pihen de egyik nap beindítottam de csak a hangja miatt és 5 rúgásra indult nagyon gondolkodom hogy inkább járok valami szutykos 1 golfal vagy valami régi corsával mert a Dt t sajnálom eladni :( Meghát milyen dolog az hogy a többiek izitcsák a jó kis drz ket én meg baszom a rezet .
na srácok pá dolgot tisztázzunk :D
sokat kel ráfizetni a vámon dolgokra, de csak ha forgalomba akarod helyezni, alkatrésznek behozhatsz 1 db-ot, miért ne tehetnéd? ez hülyeség hogy nem
szét is lehet szedni azt, ha nem apro darabokra akkor is szét lehet... meg el is lehet hozni sztem
angliában meg tutira van jopár DT, meg olaszban, svájcban, németben, ausztriában, szlovákiában, csehországban sorolhatnám... bikepicsen például sok helyen találsz nagyon
amugy sem érdemes ilyenen vitatkozni mert nem egy helyröl hallunk mindent, szoval kár a gözért :D az eladás meg meglátjuk hogy sikerül, én persze drukkolok
a hidegböl nekem elegem lett, szombaton inditottam utoljára, huh rohadtul fáztam, beteg megint tegnap lett a torkom, sok volt az elöszilveszter neki
áhh elöl ült