Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én már meg sem merem mutatni félek h valaki lenyúlja:D
Látom nem csak nekem van űrtechnikás motoremelőm!
megmondané menyi a dt-80 nak a vége ha van benne power? meg h hány LE? kicsit kiváncsi lettem
nekem a 22-23 le esett:D valaki tudna dobni 1 et?:D
ugyan az fordatva megközelítve:

Ez egy 2 hengeres 250es 2t motor teljesítménygörbéje, a meredekebb power nélkül, a lankásabb powerrel.
Ez a motor power nélkül kezelhetetlen lenne(pláne esőben), hoszen 2000 fordulaton belül, 22 ről 50 loerőre ugrana a teljesítmény, ezzel így a gazdája esne kelne.
Ráadásul, ez egy igen öreg motor teljesítménydiagramja, egy modernebb cucc még rosszindulatúbb volna.
hogy veheted 0km esen? akkor nagyon átbasztak h o km es 1 kb 10 éves motor:)
Érzésre lehet, hogy olyan, mintha "póóóweres" lenne, de ez azért van, mert a viszonylag nagy szögü vezérlés miatt alacsony fordulaton nincs teljesítmény.
Viszont, amikor megjön a "póóóóvwer" akkor az lehet az ember érzése, hogy nyit a power, pedig nem.
Ha megnézed, ez a motor 6 ezerig nem igen csinál semmit, de innen meredeken emelkedik a görbe, és 2000 fordulaton belül a teljesítmény a kétszeresére nő.
Pedig ez sem poweres, a 2t motor heylből ilyen, hacsak nem alacsony fordulatra hangolt túramotor.
én annak az 1500 ft-osnak nagyon örülnék, sőt olyat szeretnék, mert a gyári yamahának 7000 ft körül van darabja
80as poweres!
Talán a 80as cr de szerintem még abban sincs.
Ilyet se hallottam mostanába.
Ha van egy motorba power és jól be is van állítva (nem nyit túl korán illetve túl későn), akkor pont az hogy egyenletesebb a teljesítmény leadása. Kis fordulaton alacsonyabb kipufogónyílást biztosít, ami ugye növeli a forgatónyomatékot.
Hihetetlen milyen sok "okos" ember van itt. De legalább ne hangoztatná!
de a 125-ös NSR-ben lehet, hogy van power, de azt nem tudom, nem mentem olyannal
a 80-as DT-ben meg már bocs, e az is hülye aki elhiszi, hogy van, csak irtam, hogy ne is csináljatok hülyét senkiböl, mert nincs benne, 1000 %, de megmutatom mi az :)
amugy, alapállapotban zárva van, szükiti a kipufogo keresztmetszetét, gyorsabban távozik a gáz, jobban felpörög a gép alacsony fordulaton is, aztán mire eléri a magas fordulatot folyamatosan rányit, igy nem fogod ugy érezni mintha hátbavágtak volna, szép egyenletes a nyomatéka, ha jol van beállitva a power
be van karikázva mit kell keresni a motoron
Ahogy azt már csoola kolléga is javasolta,toljatok már fel egy képet arról a powerról,had csodálkozzunk kicsit mi is.
Aztán magyarázzátok már el a működését is, mert mi itt mind tök hülyék vagyunk hozzá, de mindig szívesen tanulunk a nálunk okosabbaktól. Könnyítésként teszek fel egy képet arról hogy mit kéne találnotok,bár ezt ti amúgy is jobban tudjátok,hiszen érzed hogy "eléri a bizonyos fordulatot akkor kinyit és igencsak megrugaszkodik"(mint minden 2 ütemű motor általában).
monyuk a kipuff hoz nincs hozzászólásom mert nem vok benne biztos egyátalán szval azt hanyagolom a power meg sztm van benne
figyu fiuk kurvára nem akarok pampogni de van benne power!mentem már azzal a motorral és nekem is poweres motorom van(nsr 125) és eléri a bizonyos fordulatot akkor kinyit és igencsak megrugaszkodik!
ja és még egy dolog, nem tudom mennyi 80-ast láttál, de a kipufogod az bizony nem gyári, ami nem biztos hogy baj, ha jo vele meg jo a hangja, én beirnám, h tuning kipufogos :)
ha bekarikázod nekem a képen hol van ebben a power holnap megveszem :)

csak joszándékbol: tudatlansággal se vezess félre senkit aki vesz töled valamit, föleg nem ennyiért, nem baszogatásbol (csak), de ezért ha kicsit gögösebb parasztnak adod el lehet a nyakadon megy át rajta, hogy öt átverted (föleg ha még pár hülyeséget irsz, vagy talál egy titkolt hibát a motoron...)
ja, és mi tudjuk, hogy mennyi plusszal jár a 30 ccm, ezért DT forum, nekünk is van ilyen jo esetben, vagy volt, jo sokaknak :D
Ezért regisztráltál, hogy itt hirdesd a motorod? 80-as DT-be nincs poweres, csak 125-be.
Helló! Eladnám szeretett motorom, motorikusan kitünő állapotú pöc-re indul, 80ccm poweres motor Jó állapotú gumik első tárcsafék. Vízhütés, külön olajzású, csak minősági Castrol olajat használtam hozzá! A benzinből is a legjobbat kapta:shell benzint! 6 hóanpja vettem, 0 km eresen, 600 km-ert járattam be. A motor teljesen felujított! Fűtött garázsban tartott. Nagyrészt túrákra használtam:aszfalton, könnyű terepeken. A motoron pluszba van Monster-es kormányszivacs és levonók, nagyon jól néz ki vele, minden működik rajta! Kis motorként használható. A 30ccm különbség érezhető plusz erőt adA motort ccm váltás miatt adnám el, mert már kinőttem. Az árba megegyezünk!
szerintem 1300-1500 alatt nem nagyon fogsz találni újat ... vagy ha igen mondjad hogy honnan
ami motorosbolt közel van hozzánk az a yamaha márkakereskedés de ott nem akarok venni mert egy kisebb vagyonba kerülnek ezért kérdeztem hogy nekik van-e mondjuk utángyártott vagy tököm tudja csak olcsóbb legyen
bemész akármelyik motorosboltba, kb 1500 ft darabja...
Hello GP#1, lenne egy olyan kérdésem hogy 2006-os Yamaha dt 50 r-hez nektek van új fék és kuplungkarotok?
Mert kéne mivel letörtem mindkettő végét és már egy jó ideje nincs
Előre is thx
elvileg a hullámos hamarabb hűl le, jobban elvezeti magáról a sarat , szebb stb.
és van valami haszna a formának? vagy csak jól néz ki?