Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindenkinek a motorja az versenymotor mikor oda áll mellém valaki 1 robogóval a pirosnál:) és azt hiszi h ott hagyhat... mindenkiben van 1 verseny szellem akár kocsival akár motoral megy néha kell versenyezni de csak ésszel.
for=por
Szerintem ne vegyél sportlégszűrőt főleg ha terepen mész mivel a sportlékszűrő nem szűr annyira ezért tud több levegőt átengedni és ha nem szűri meg annyira több for jut a hengerbe és kicsit koptathatja ott a dolgokat...
meg amugy sem versenymotorok ezek...
nincs itthon nagynyomásu :( pedig jo volna egy :D én most ezentul ezzel fogok mentegetözni, miért mocskos a motorom
én mikor ráérek én tegnap kicsit össze saraztam de volt 1 akkora pocsoja ami simán lemosta szal nem nagyon kellet lemosni
Hát én pont ma mostam le!
Egyébként ha előre láthatoan nem tudom hogy mikor megyek ki legközlebb akkor én leszoktam veretni!
hopp kimaradtak az ,,a" betük, dagonya na így már jó
ti milyen gyakran szoktátok mosni a motorotokat, minden sarazás után vagy 2-3 nagyobb dgony után jöhet a nagynyomású?
az öreg motoroknak már lelkük van ki kell öket is merni
szivatóval gyújtás nélkül 2-3 rugás, gyújtás rá, holtpont és 1 rugásra pöfög. de minden motornak más a trükkje, én legalábbis eddig ezt vettem észre.
én mindig ugy inditom, hogy kinyitom a benzincsapot, rárugok gyujtás és szivato nélkül, eztán gyujtás ráad, szivato kihuz, egy, max kettö rugásra pöfögni szokott
volt már ugy, hogy nem indult igy, de volt ugyis h alig értem hozzá és tödödödödödödödödö :D
Halottam hogy 8 ezer ft körül lehet kapni sport légszűrőt dt be állítólag jobban kap levegőt meg Jóbban ég a benzin ezért kicsit jobban megy a gép és pluszba minimálisan csökken a fogyasztás ez mellé egy sport gyertya és kész.Amúgy a gyári kipufogóban van fojtás ? Sportkipufogótól nő a teljesítményis, de gondolom ott a fogyasztás is ?
én azt szoktam h gyújtás nélkül, szivató teljesen ki rárugok kettőt, majd gyújtás ráad szivató félig vissza rárúgok néhányat és megy(ez akkor jó ha csak pár hetet állt, ha többet akkor megy a szenvedés)
nekem sem indult :D vettem 3000 ért ngk sport gyertyát kimondott dt-be és 1-r rúgásra beindul de én úgy szoktam h lassan lenyomom a berúgókart h kapjon benzint szivatóval és van mikor olyan lassan rúgom h magátol beindul:D
nekem egy kicsit gyengébbnek tűnik és utána lesz erősebb
sisonnal én is igy vagyok ha pár napot pihen utánna mintha erösebb lenne
ki érti ezt
szerintem inkabb csak elfelejted
Enyém is nehezen indul, ez amolyan DT-s jellemző. Elég sok DT van, ami hosszú állás után nehezen indul. Talán amikor új aksit vettem bele, valamivel jobb volt a helyzet, de nem számottevő. Ha meg feldúsítod a keveréket, h könnyen induljon, akkor lekormolja a gyertyát. Amolyan ördögi kör ez. Nyelni kell egy nagyot, és nem foglalkozni vele.
Ti is észrevettétek már, ha sokat áll (simson, dt) egy motor, akkor néhány kiklóméterig jobban megy? Érezhetően erősebb. Vagy csak elfelejtettem az erejét, és pár percig érzem úgy, h nagyon megy, utána meg megszokom?
Nehezen indul hosszú állás után?

Gondolom állásában nem romlott el benne semmi....
Beállításokkal is lehet gond, de ezt a hosszú állás során, egy kis karbantartással, pucolással kikerülhető!
Most nem térnék ki a hibalehetőségekre, mert tele lenne vele az oldal....
Hidegindítás:
-benzincsap kinyit, várni kb1-2 percet-mire megtelik a karbi benzinnel
-utána nyélgázon 3-4 rúgás szivató, és gyújtás nélkül....
-szívató, gyújtás, gáz nélküli indítás.....(elvileg1-2 rúgás és jár a motor)
________________________________________________
__________________________________________

Ha ez sem segít, gyertya ki és a hengerbe némi benzint injektálunk....
A Stihlem is így indul..........
VIGYÁZZ! ma itt járt nálam Mulder és Scully ügynök, nyomozás folyik utánad amiért a NASA szupertitkos uj projectjeit folyamatosan ellopod! tul sokat tudsz, nézz a hátad mögé sürübben!
Ha már karbantartásnál vagyunk.
Fékdugattyú tisztítása szétszerelés nélkül képekkel illusztrálva. Afféle after-before.
A koszos kép önmagáért beszél.
A tiszta melletti,drótdarabra fűzött cipőfűzőnek tűnő tárgy valójában titkos NASA technika. Ennek segítségével lehet szétszerelés nélkül megoldani a dolgot.
A célszerszámot(továbbiakban cipőfűző) a drót segíségével átfűzzük a már laposvas darabbal kitámasztott ,és fékpumpálással kinyomott dugók mellet,majd vissza a másik oldalon. A cipőfűző így félkör alakban körülöleli a dugót,ezután alaposan befújjuk féktisztítóval, és a cipőfűzőt oda vissza húzogatva kifényesítjük a dugót. Ezt természetesen minden dugó mindkét oldala felől végrehajtjuk.
A művelet kb fél óra nyergenként, le-fel szereléssel együtt.
Veszélyes pontok: az olaj ne fogyjon ki a tartályból,a dugók teljes kinyomásához sok olaj kell. A kitámasztót nem lehet elhagyni,különben a könnyen járó dugók kiesnek,a szorulók meg benn maradnak. A kész dugók visszanyomásánál figyelni kell,szépen lassan, különben az olaj nem vissza megy a tartályba,hanem kilöki a szemben levőt. Akkor aztán jöhet az olajcsere, meg a légtelenítés...
És ha már úgy is kinn vannak a betétek,akkor a csúszócsapok kifényesítése és szilikonzsírral bekenése se maradjon ki. Eltekintve a több dugótol, ezt a dt-n is tudjátok alkalmazni.
Az egy átmenő menetes szár,ha nincs állványon a moci akkor a kartervédő tartó csavarja van ott.
Sajna ezeknél a szelepállítás korongos, ki kell venni a vezérművet ha hozzá akarsz férni. De inkább most,mikor amúgy is áll, mint nyáron a szezonban.
A hátsó tartó titkos NASA cucc, ha elárulnám honnan van, meg kéne hogy öljelek.
csak két kérdés: az első alátámasztást ráfúrtad a motorra vagy a kipufogó leömlőjére? a hátsó alátámasztást hol lehet beszerezni mert nagyon hájteknek láccik
na majd letol az asszony, ha még nem tette meg, hogy megveszi a motort azt mááán széjjelhullajtja, ejnye :D
amugy miajoistent csinálsz?:D ez tényleg alapos munka azért :D
én ennyire most tuti nem szedem szét :D (hehe, lehet hogy nem is tudnám ha akarnám se xD)
Kerék kivétel meg ujrazsírozás... Amatőrök. Ha már hozzá nyúltok,csináljátok rendesen mint én.
Ez meg itt tájkép csata után, "kis téli karbantartás". Asszem ennél már csak akkor lenne rosszabb a helyzet ha a motort is ki kellett volna vennem. Kis idegen vezetés hozzá:
A fém széknek látszó dolog valójában szintén a NASA-tól származik, a vezérműcsavarok és alkatrészek 3dimenzióban történő tárolását teszi lehetővé,így minden pontosan oda kerül vissza ahonnan kijött.
Alul a vezérműtengelyek mellett látható, kosarától megfosztott mélynyomó mágnesnek látszó tárgy szintén célszerszám(gondolom a származását már nem is kell mondanom),ennek segítségével a csúszós és nehezen hozzáférhető szelepemelő csészék egy mozdulattal kiemelhetők a helyükről.