Ha leveszed a bal oldali delkit
és akad egy lehúzó a lendkereket is lekapod látsz 3 tekercset az egyik viszi a világítást a másik az aksi töltését a harmadik a gyújtást...
szevassztok!
na feltettem az új láncot meg a fogaskerekeket és sokkal jobb, elöl 14es hátul 57 fogas. Did erősített lánc ugyhogy nagyon pöpec lett:) most veszek rá új crossgumit előre hátulra, www.nagyvas.hu-n Mitas C15 (első) C06 hátsó. ha akarjátok nézzétek meg sztem jók.
Szerintetek menyit lehetne kérni 2 db Dunlop gumiért ?Épphogy használtak de nincsenek elkopva egyáltalán csak cross vagy endurot szeretnék helyette .Vagy ha valaki lenne aki tudna érte adni első-hátsó hasonló állapotú crosst vagy valami erősebb endurot az érdekelne cserébe.A gumi terepen nemsokat fognak de aszfaltra tökéletes aki arra használná.Ha leszedem az indexeket(finoman) akkor ott műszerfalnál kikel kötni valamit vagy igényel valamilyen babrálást ?
figy nekem annyira elvolt kopva h letört a dugatyúm széle és mozgatni is tudtam a hengerbe:D új dugatyú furatás:D 22.500ft a bele való dugatyú wössner más nincsen +2500 a fúrás:)+ az új csapágyak:)az min 10-15 ezer (minőségtöl függ nekem koyo van benn vagy micsoda)
Amúgy DT80-asra való Polini 100-as (55mm átmérő) hengerhez túlméretes dugattyút nem tudtok hol lehetne szerezni? (nem 20 ezres gyárit, ilyen 5-10 ezres minőség elegendő nekem) Ráférne lassan egy fúrás a gépemre......aztán szeretném ezt a hengert megtartani, mert eddig bevált, de már kezd benne kolompolni a dugattyú, meg érzem, hogy "fokozatosan" gyengül. Nem oly vészes, de azért már jelzi, hogy lassan majd rákéne nézni..... Ha nem találok dugót, nem babrálom, így is bőven megfelelő még, csakhát ha esetleg lenne...lehet tavasszal izmosítanám kicsit. 2-3 éve jobban ment, amikor vettem, pedig már akkor is vállas volt a henger, azóta mégjobban az lehet. Gyűrűk állapotát nem is figyeltem, lehet "elég" lenne azokat kicserélni....anno a Rigákon jelentős erőt eredményezett.
Én eddig kb. 3 első telóval találkoztam, de mindegyik eltért pár tized mm-ben, ami pont elég ahhoz, hogy a szárakat, csak a hozzá való kiflikkel együtt lehessen cserélni
Milyen égő van benne? Milyen szabályzó van benne, gyári?
Mérj feszültséget....van olyan szabályzó ami csak 10V körül ad....
Meg lehet valami 24V-os égőd van......
Hát ez csak tipp, de a halványan, sárgás fénnyel világító lámpák általában nem rendesen érintkező test hibára utalnak. Érintett vezetékek, csatlakozok átnézése, tisztitása a feladat.
és akad egy lehúzó a lendkereket is lekapod látsz 3 tekercset az egyik viszi a világítást a másik az aksi töltését a harmadik a gyújtást...
Az enyém acerbis, haveromtól kaptam, ő meg a motorjához kapta. Szerintem 5-6ezerér találsz ilyesmit a képesmotoron.
Racer hol vetted te a Dt-dre a kézvédőket, és milyen fajta?
Válaszodat előre is kössz!
na feltettem az új láncot meg a fogaskerekeket és sokkal jobb, elöl 14es hátul 57 fogas. Did erősített lánc ugyhogy nagyon pöpec lett:) most veszek rá új crossgumit előre hátulra, www.nagyvas.hu-n Mitas C15 (első) C06 hátsó. ha akarjátok nézzétek meg sztem jók.
Mérj feszültséget....van olyan szabályzó ami csak 10V körül ad....
Meg lehet valami 24V-os égőd van......
lehet kiégett az égö ,elvileg 2 vanbenne lehet hogy elment a nagyobbik vagy a kapcsolo
többet nem tok mert az enyémen nincs villany