Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tuning:)
Amúgy ez volt rajta, de tényleg jó erős, mert 80-nál még izomból leelőzi az én 100-asomat. Leelőzte....
Viszont nagyon pörgetni kell az tény, 6000 alatt nagyon kaka, ott egy széria 80-as is leveri.
80-asra minek a 110es? sztem ennyi és megvan magyarázva
Ejj, havernak megadta magát a 110-es malossi dugattyú Hogy mi okozta az rejtély....
Nem tudjátok, hol lehet venni? Elég gyorsan kéne, mert mennénk csapatni, nem érünk rá itt szerelgetni
én akartam dfe a jobb oldalo csavar be van rohadva és elvileg imbuszos volt mostmár annyira lekopott
Hali.
Valaki vette már le a dt ülését?
Szép napot!
Aki a kicsit nem becsüli a nagyot nem érdemli!
Szerintem 2000Ft-ért nem nagy fáradtság kicsavarni 4 imbuszcsavart!
Ha mégis veszed a fáradtságot akkor dobsz egy e-mail címet és holnapra a számládon van az összeg!
feljelentettek?
Hello!
Egy yamaha dt 50 2006-os motorom van. Olyan gondom van hogy a kuplungnál folyik az olaj. Miért folyik , szimering miatt vagy mi a baja?
Elöre is köszi a válaszotokat
ON:ja ott néz körül szimering után, meghozom a dtét aztán megnézem akkor hogy azt onnan ki lehet e piszkálni
OFF:Nincs valakinek ismerőse a rendőrségen?Lenne egy kis gondom hátha el lehetne valahogy rendezni...
a váltókar alól...
hát gondolom a váltókarnál van a szimering de most nincs itthon a motor, ha gondolod ma estefelé megnézem.
lánckerék alatt is van szimering, na de most a váltókartól vagy a lánckerék alól ömlik az olaj?
Helo! Nekem is sikerült egyszer elhajtanom a kormányom ( Pincebuli ) Nem kell azt melegiteni !
Én leszedtem a markolatot meg miegymást fogtam egy csövet ráhúztam és akkor adjneki! Visza húztam de nem tudom tökéletesen vissza húzni de nem zavaró. Ennyi .
Üdv : Norbi
igen, igen ezt mondták itt mások is és megkérdeztem hol van, azt mondták szedjem le az első lánckereket és azalatt van, de mint kiderült nem ott van a gond... megtudnád mondani hol is van pontosan, mit kell szétszednem?
nem az előző tulajnak sikerült a bukta, hanem nekem pénteken.
nekem is olyan a kormány, szerintem az gyárilag lehet olyan.
vagy az elözö mester taszodott egy nagyot vele
nem derékszögbe hajtottam meg, csak máshogy ál az egyik fele mint a másik, és így az egyik karom nyújtva van amásik meg behajtva, lehet cask megszokni kellene, de ez így nem annyira tetszik, alig látszik.
hajtott már el valaki merevítős kormányt?vissza leeht azt hajtani normálisan?ne ropanjon meg sehol a fém?megmelegítsem úgy csináljam vagy hogy, van ilyen gázégőm vagy mim, arra gondoltam azzal megmelegítem, azt egy csövet rádugok a kormányra és hajtom amerre kell.a merevítőt gondolom le kéne szednem hozzá, csak az a kérdés utána rá fog e menni.
szimering gondja van néki!hát biza az szopornyica
cseréld ki a szimeringet
hali... ez mind az éjjel folyt ki a gépemböl segitsetek már... leszedtem a lánckereket, kiszedtem azt a tömítést (faterom szerint csak porvédő) és ekkor láss csodát ott egy csepp olaj sem folyt ki 2 órán keresztül.És nem is ott folyik! hanem a válókar mellett és nem csak rácsöpög felülről, hanem onnan folyik ki. akinek hasonló problémája volt kérem segítsen...
deh igen...aztse tom merre van az te
Leszedném szivesen de 1-2 ezer forintal nemvagyok kisegitve ezért csak egyben adom el :D
talán mert DT-t használják és van sok ha ennyi RX lenne leterhelnék a szervert :P
amugy meg ha meglesz a jogsid akkor motorozz el erre egyszerXD segithetsz szerelni a DT-t XDXD
biztos mert sokat kell szerelni mi? fura h a dt topicba mindennap írnak vmi bajt a géppükkel hozzánk meg nem...a véletlen műve
hát hétvégén meek rutin vizsgára....utána meg gyors városi és megis van.... aztán jöhet az arrow rezó az sm szett....és helo
tűűűűnés
csakvicc, mikor lesz jogsid végre? :D