Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helo.
A ti Dt-tek(125) teloja hogy bírja a kiképzést ?
Mert az enyém elég jol.Visszafelé olvasgatva azt írták hogy lehetne kicsit keményeb,de szerintem elég jo.Ma pl belementem egy elég nagy gödörbe(aszfalton) ja meg még párszor belezugattam nagy gödrökbe de semmi baja.Amugy mennyi idonként kell a telokat ugymond felujítani,mert egyik haverom most cserélte ki az ő motorjában a telokban a szimeringet olajat.......
Tehát milyen idöközönként kell ezeket elvégezni?
mondtam...5ezerér viheti akárki....ennyiért felesleges eladnom!inkább odaadom a motorral a vevőnek ha elviszik!
Annyiér én odaadom - nekem nem kell semmire csak ott porosodik
Hát tényleg nem ilyen van a DT-éken gyárilag, legalábbis 1985-1993-ig biztos nem ilyen.
A vázszámod is elég érdekes. 53V-vel kéne kezdődnie. Ez valami kisszériás, export DT lehet....képed nincs róla? Ja meg made in italy.......itt valami nem stimmel
Csá!
1500Ft-be viszem!
Hali Dt125r-re nem tud vki komplett elsö lámpát? Köszi!
Pinksnél van hajtókar szett, 10 ropi körül. Plusz még gépmunka, kb 2-3E.
Gyertya lesz a bibi, nekem is, meg havernak is volt így, hogy kinyírta sorra, bár nekünk ment vele, csak nagy fordulaton dadogott.
NGK-t FELEJSD EL ! A lehető legszarabb.... Hacsak nem találsz valahol még eredeti japánt, nem csak franciát, meg kínait. Ezek kakák....
Állítólag a Bosch gyertyákat szereti a DT. Nekem speciel most egy régi Pal van benne. NGK-kat nekem is sorra kivágta. Előtte sokáig egy Magneti Marellivel jártam, de amit lehet venni újat, már az sem ugyanaz a Marelli....Azt ajánlom, hogy menj el autószerelőhöz, vagy bontóba, vagy MÉHbe, és hozzál egy marék hosszúmenetes, jól kiégett, nem olajsaras használt gyertyát, és próbálgass! Pénzbe nem kerül....
Én így szoktam, nem adok már pénzt(nem is keveset) holmi kínai "márkás"gyertyákért, amikor néha egy régi ótvar gyertya sokkal különb.
Persze hogy cserélgettem(már megevett vagy 3 NGK gyertyát/belevalók voltak!)a feszszabályzó azért lett kicserélve mert kivágta az égőket,azóta nem csinálja,meg meg is mérték és volt túlfeszültség szval az OK.
De akkor ha nem a fekete doboz meg nem is a trafó akkor mi lehet?
Annyi van még h az üres jelzés meg az olajvisszajelzés már egyre ritkábban világít(én keverem az olajat azért jelez)szval valószínűleg van valami érintkezési hiba is...lehet egymáshoz közük?
Jah a gyertyákra visszatérve ha teszek bele új gyertyát azzal megy KB 1 napot de aztán kinyírja!
nemnem az enyém utángyártott de egy darabig ment rendesen vele. power, meg minden ahogy kellett aztán a szerelö buherált valamit... azota nem rosszalkodik csak nincs erö 4500 alatt
Sziasztok! Nagy problémám van... Nemrég széthullott az alsó tűgörgöm a yamaha dt 80(95körüli) blokkomban. Nagy szükségem lenne egy hozzá való hajtókarszettre, vagy egy komplett fütengelyre! Valaki tud segíteni? Ha igen írjon ide: pgyuris@freemail.hu Előre is kössz, Gyuris Péter Polgárról
sakoo-val lebeszéltem a dolgot megegyeztünk az árba és küldi
ijen fekete dobozbol 2 féle van( utángyártott) ojan amivel nem müködik a power és ojan amivel müködik ez drágább
lehet neked az olcsobik van
Hát ez jó nagy szívás... Nekem is hasonló problémám... nem a feketedoboz a hibás (DE itt mondták a fórumon hogy valaki azt cserélte ki és helyrejött.), én kicseréltem ((25e ft..)) de semmit nem javult szval a probléma még nálam is meglodatlan de aztmondták hogy elektronikai hiba, vagyis egy szerelö megkurta, valamit csinált az elektronikát de igy a power nem megy... akkor nálam is ezekszerint az a jelado vagy mi a hibás de HOL VAN AZ?
Hol van pontosan az a jeladó? megtudnád mondani?
Sziasztok!

Lassan egy éve nem találok sehol a dt80-amhoz km-óra meghajtót. A hivatalos yamaha képviselet szerint nem olyannak kéne rajta lenni, amilyen van (ld. foto), pedig nem tűnik berheltnek (a mocit használtan vettem, persze). Már mindenféle online helyen kerestem bontóktól kezdve az ebay-ig. Ha bárki tud ilyenről naggyon hálás lennék.
üdv,
bobo
Adok érte egy ezrest, odaadod annyiért ?
köszi korábban irtam neki 1 e-mailt de telon megprobálom elérni
80-asé tuti nem jó bele, más.
Haveromnak elvileg még meg van a bontott 125-ös blokkjából, abban zsír a kuplung.
Sakoo a fórumos neve, de inkább hívd fel, mert Pesten lófrál a napokban épp.
0620/572-0395.
A feszszabályzónak a gyújtáshoz semmi köze.
A gyújtásnak van egy külön kis"feketedoboza", a tirisztor. Esetleg az csinálhat galibát, bár nem szokott elromlani gyakran. Meg van még lent a lendkerék alatt a jeladó, és fent a trafó.
Gyertyákat cserélgettél már benne? Próbáltál bele többfélét?
Milyen trafó van most rajta? Simsonéval működik, az tuti.
Heló srcáok nagy a baj...
Megcsináltattam a DT met új feszszabályzó új pipa meg gyújtó trafó axem.A szerelő azt mondta h mostmár jó lesz...
Igaz a lámpáimat már nem süti ki de a gyertyát még mindig kiégeti vagy nem tudom mit csinál vele...
Ha megtisztítom a gyertyá akkor egy pillanatra beindul majd megint leáll ha tovább tolom akkor néha rákap de mindig leáll a kipufogó meg időnként püffen egy akkorát...a múltkor fateromat le is lőtte .
Szerintetek mi a f**z lehet vele?
Légyszi segítsetek!
vagyis fékbetét
Hátsó fékpofára elcserélném őket!
Itt meg az enyémek....
Sziasztok!
Eladó DT80-hoz 110-es malossi henger! kb 2000 km van benne, semmi válla nincs még, 6000-től olyat húz hogy beszarsz:)
hívjatok, az árban megeggyezünk.
06706351656 Miskolc