de rendszám nélkul szerintem nem ér annyit egy motor! 100felett rendszám nélkul nem. nemtudom kinek éri meg rizikózni de aki nem hülye az tudni fogja hogy bizony 125ös a motor.Én is mehetnék műszakizni,lehet fogom és csinálok belőle egy inkább egy rotációs kapát
Nincs lekerítve és járnak is ki rá innen onnan...nemhiszem hogy fizetnének érte...bár mintha hallottam volna hogy kellene vagy mi,dehát...
Zárójelben elárulom hogy annyira minőségi a pálya hogy ha lenne hozzá rendes kiépített tisztálkodó rendszer akkor európai szintű versenyeket rendezhetnének rajta.
Nem használom a sportrezót mert a motor úgy nem olyan erős és én sokat járok vele városba és jobb 7000 kezd el húzni mert a gyári kipufogó rezó van rajta amiből ki vannak szedve a fojtások egy része és egy sport dob van rajta így a motor ugyan úgy pörög de legalább kíméli a gépet ...A karburátor állításán mit értesz pontosan?
Nekem is ilyen van, szerintem egy megbízható motor. Fordulaton tartva elég erős , jó futómű, csak 1 kicsit nehéz (habár nem 1 yz ) Ebben a kategóriában még van a kawasaki kdx, suzuki ts-r(habár mentem már ilyennel, nem nagy szám), esetleg aprilia rx, 25-ös husquarna és a jó öreg Dt-k. De vissza a témához jó az a crm
Hát vazze, ahogy kijött, annak úgy vissza is kell menni. Most így hirtelen fogalmam nincs hogy, de vagy pár hete én is szétszedtem, de gond nélkül is vissza is raktam.
Nem bír már ott leforogni az áttétel miatt---- vagy gyenge a gép, vagy túl nagy az áttétel, vagy valami szaros tuning rezó van rajta, ami csak a bajt csinálja.
Szerintetek?......A motorom minden sebességben pörög nincs vele gond, viszont viszont 6-osban a motor meghal ,nem akar tovább pörögni 7000 rpm-nél, és igen van sportrendszerem ugyan ez ha 5-ben felpörgetem felváltok akkor váltás után 6 -osban kb 8000 rpm és a fordulatszám visszaesik szépen visszalassul a motor...... Mi lehet a baj?
125 enduro motort szeretnék venni és nem vagyok jártas ebben a kategóriában .Igaz a motort hallan kell meg menni vele és ugy lehet véleményt mondani róla,de segítenél ,hogy megéri e ezt a motor megvenni tehát megéri e az árát: És sokba lenne e az alkatrész csere hogy ha valami gallyra menne benne. Vagy tudnátok ajánlani ebben a kategóriában egy megbízható motor típus .
Én 16 vok és megvan a 125-ös jogsi!
Skodi ha majd egyszer erre jártok csörgess meg 06 30 601 5770...remélem ki tudok menni.
Tomaschik!Nekem még nálad is jobb dolgom van...tőlem vagy 1km-re van a crosspálya!
De szerintem ehhez a pályához talán még a 25-ös DT is kevéske nemhogy egy 80-as...
Zárójelben elárulom hogy annyira minőségi a pálya hogy ha lenne hozzá rendes kiépített tisztálkodó rendszer akkor európai szintű versenyeket rendezhetnének rajta.
Eladó a vasam, új láncszett (D.I.D) - JT-Sunstar lánckerekek, új Mitas C16os hátul, + adok hozzá Mitas E07-es első enduro gumit (90%-os).
Ár: 200.000,-Ft.
Hirdetés
Ha valakit érdekel, írjon v. hívjon.
http://www.kepesmotor.hu/yamah...
125 enduro motort szeretnék venni és nem vagyok jártas ebben a kategóriában .Igaz a motort hallan kell meg menni vele és ugy lehet véleményt mondani róla,de segítenél ,hogy megéri e ezt a motor megvenni tehát megéri e az árát: És sokba lenne e az alkatrész csere hogy ha valami gallyra menne benne. Vagy tudnátok ajánlani ebben a kategóriában egy megbízható motor típus .
Skodi ha majd egyszer erre jártok csörgess meg 06 30 601 5770...remélem ki tudok menni.
Tomaschik!Nekem még nálad is jobb dolgom van...tőlem vagy 1km-re van a crosspálya!
De szerintem ehhez a pályához talán még a 25-ös DT is kevéske nemhogy egy 80-as...