az kiegyenlítőtartály
tudomásom szerint azért van mert ha melegszik a víz kitágul megy a tartályba, majd amikor lehűl lesz némi vákuum a hűtőrendszerben és szívja vissza a folyadékot
ha folyik valahol nem tudja szívni
ahol csak 1 cső megy a tartályba az mind ilyen
Na az a helyzet hogy nekem is volt hasonló gondom mint később kiderült hengerfejtömítés szétment és szökött a víz a hátsó tartály csalóka mivel nekem most szét van szedve és nincs víz a hűtőbe és a csővekbe a hátsó tartály pedig tele van. Miután kicseréltük a hengerfejtömítést azután jó volt nem is ment talán a zöld felénél tovább. Sima melegítésnél (alapjáraton jár üresben) olyan 13-15 perc után se ment tovább a vékony zöldtől csak 2-3 mm ! Szal még feléig sem!
amugy nekem az a bajom, h a motor a höfokmáérö szerint elég meleg, meddig szabad neki melegedni ugy általában? lehet h hülye a kérdés, de a multkor egyszer beleért a pirosba, amugy meg a zöldnek a 3/4-énél szokott lenni kb, talán kicsivel tovább is néha, szoval átlagos üzemin mennyinél kellene lennie? jah és ha nagyon meleg, mivel orvosolhatom, sztem a tartályban van elég folyadék, pont a felénél van kb!
lehet a relé hibája, de ha például kiveszel az egész áramkörböl egy ellenállást már nem jo (avagy, ha egyik indexed kiég vagy a kábel elszakad stb akkor azon az odlalon a másik kurva gyorsan fog villogni)
Hali
Én bovdenjavítószettet vettem, abban van 2 bovden (egy vastag és egy vékony) elég hosszúak, úgyhogy csak méretre kell vágni, és diót rakni a végére ( a csomagban legalább 6 féle van). Én nem fűztem hozzá nagy reményeket, de amikor a Dt-men elszakadt a kuplungbovden azt tettem rá, és tökéletes. Sőt már a crm- emhez is csináltam gázbovdent ilyenből. ára kb. 1500 FT
Manualom van csak nem értek angolul A kép pedig azért kellett volna hogy megnézzem hogy elengedett gáznál feszül-e úgy a bowden hogy ad neki valamennyi olajat vagy ez alapbó úgy van megcsinálva hogy mikor az a "csiga" alaphelyzetben van már akkor is ad neki olajat!
Még mindig szertnék 2 képet mert addig nem tudok elindulni a mocimmal! Nem tudom mi történt itt régebbben ha volt egy ilyen kérés 2-3 segítőkész ember mindíg akadt, de most 3x írok és senki sem reagál rá!
a régit sok helyen helyreállitják, de én például faterral régen babetta fékbowdent használtam a kuplunghoz, csak le kellett vágni a végét és cinezni, pár száz forint és tökéletes lesz hozzá sztem :)
avagy www.gerecsemotor.hu
Motor az, amire ráülünk. Amin úgy kell ülni mint egy stokedlin, vagy a klozeton sz@rás közben, az nem motor.
Pedig nekem a Kawasakiról sem esett nehezemre inteni az öreg mz-nek.
Aprilia etx, yamaha sr 125, kawasaki gpz 550, malaguti grizzly. Ez azoknak a motoroknak a listája amikre sajátkezüleg, biciklibowdenből csináltam gázbowdent sacc/kb párszáz forintból.
Nem hiszem hogy pont a dt-re ne lehetne... Csak persze venni kell a fáradtságot.
A robogós témával teljes mértékben egyet értek !A f*** ki van velük!Egerbe járok koliba most akartam volna elkezdeni a jó kis Yamahámmal(80-as)bejárni,ahogy látom még haverok is akadtak volna és ezt kell hallanom. :(
Itt nálunk Dédesben meg a sok idióta sisak nélkül megy és azért cseszegetnek minket!Én nem értem miért nem lehet feltenni a bukósisakot...:S...én kifejezetten szeretem.
Valakinek nincsen v nem tud szerezni (megfelel a használt is, csak akkor jo legyen) DT-re gázbowdent? Elszakadt, boltba megkérdeztem 14e, annyiért meg azért nem akarok venni egy sz*ros bowdent... Jó a RD-é is, ugyanaz. Köszi!
ott ha akarsz akkor yamalube márkájut kapsz, az bele a legjobb a gyártok szerint
a motorex meg KTM gyári olaja tudtommal, nekem az van itt a közelben most fogok venni én is
tudomásom szerint azért van mert ha melegszik a víz kitágul megy a tartályba, majd amikor lehűl lesz némi vákuum a hűtőrendszerben és szívja vissza a folyadékot
ha folyik valahol nem tudja szívni
ahol csak 1 cső megy a tartályba az mind ilyen
Kuplungkonzolt keresek + kuplungbowdent akinek van vevő vagyok rá!
Én bovdenjavítószettet vettem, abban van 2 bovden (egy vastag és egy vékony) elég hosszúak, úgyhogy csak méretre kell vágni, és diót rakni a végére ( a csomagban legalább 6 féle van). Én nem fűztem hozzá nagy reményeket, de amikor a Dt-men elszakadt a kuplungbovden azt tettem rá, és tökéletes. Sőt már a crm- emhez is csináltam gázbovdent ilyenből. ára kb. 1500 FT
avagy www.gerecsemotor.hu
Pedig nekem a Kawasakiról sem esett nehezemre inteni az öreg mz-nek.
Nem hiszem hogy pont a dt-re ne lehetne... Csak persze venni kell a fáradtságot.
Itt nálunk Dédesben meg a sok idióta sisak nélkül megy és azért cseszegetnek minket!Én nem értem miért nem lehet feltenni a bukósisakot...:S...én kifejezetten szeretem.
És kb megtudnád mondani hogy mennyi pénz az amit a yamahaban kapok?
Köszi.
a motorex meg KTM gyári olaja tudtommal, nekem az van itt a közelben most fogok venni én is
Ja amugy olyat hol tudok beszerezni?Yamaha márkakereskedésben?