Castrol kemény teló olajat...
Még néztük is haverral hogy mine van ott az a szélesebb pont annak az alátétnek a helye..
negyed litert száranként...
De most nem lényeges, még mindig fék problémáim van, vettem bele légtelenítő csavart mert eltört, de csak hosszabb volt 4mm-el hát megvettem, és jó csak nem tudom koppig betekerni de meghúzni megtudom.
őszinte leygek?
hát szétszedtem a motort akkor már megvettem a szomeringet termászetesen 1 mmel kisebbi keléett bele... anyázás motor 4napot állt hétvége miatt aztán mikor szarrá szedtem kimostam az autószerelő műhelbyen azzal a begyszeres mosóval és összeraktam jött az, hogy hogy a kva anyjába üssem be ekkor már este 10volt.... ráraktam azt az alátétet ami a zéger alá meté és szépen beütögettem csavarhúzóval finoman szépen körbe és mindenhol koppig ütöttem. szerintem az alátét miatt lehet, de gőzöm sincs az a lényeg, hogy sikerült
amúgy Ti mennyi és milyen olajat töltötök bele? mert én castról teló olajat öntöttem bele amiből fél lityó 1400volt és száranként fél litert beletoltam XD
ha már keményebben ütögetni akar az ember érdemes vörösrézből csinálni kalapács fejet
elég jó húzása van és jó lágy anyag nem veri széjjel a tengelyeket vagy meneteket
Pesze hogy az vagyok, talán azért nem tünt fel hogy a 80-as és a 125-ös két homlokegyenest eltérő konstrukció, gyakorlatilag semmiben nem hasonlítanak egymásra. Kösz hogy felvilágosítottál, nem szerettem volna hülyén meghalni.
Talán ezért gondolom hogy a powerszelepen, meg az ürtartalmon kívül semmiben sem különböznek.
Mert én a gyönge agyammal csak azt vettem észre hogy mindkettő yamaha dt, 2 ütemű, membrános, vizhűtéses, 6sebességes endúró moci. Bár csendesen megjegyzem hogy az enyémben még nincs ott a power, ezért az még abban sem különbözik, de ettől még mindíg yamaha dt 125.
Azt meg már nem is merném kétségbe vonni, hogy a gyár mérnökei, akik elvileg ezeket a motorokat tervezték, mind, kivétel nélkül idióták. Így ezek a nyomorultak még azt sem tudják milyen olaj kell ezekbe a vasakba.
Nyilván az ő gyerekük, húguk nem krosszozik, igy nem juthattak annak az egyetemleges műszaki tudásnak a birtokába, ami szerencsére nektek megvan. Majd azért a kutatási eredményeiteket küldjétek el nekik, had fejlődjön a japán motoripar, tanulni sosem szégyen.
Bár a gyenge agyammal azt sem értem, hogy az hogy valakinek van pár százezer felesleges forintja a gyereke motoroztatásásra, hogyan fejleszti a műszaki hozzáértést.
Azt meg végképp nem értem, hogy ha esetleg nem a pénzen múlik, hanem a motoroztatáson, akkor én miért nem értek mindenhez. Az én fiam is motorozik...
Látom fogyatékos vagy! Írtam hogy Yamaha DT125R mocim van nem 80as, írtam hogy a húgomnak meg 125ös YZ-je. Egyébként mikor a 80as dt lcII megjelent nem is ismertek még 85W-110es olajat!
Üdv
Még néztük is haverral hogy mine van ott az a szélesebb pont annak az alátétnek a helye..
negyed litert száranként...
De most nem lényeges, még mindig fék problémáim van, vettem bele légtelenítő csavart mert eltört, de csak hosszabb volt 4mm-el hát megvettem, és jó csak nem tudom koppig betekerni de meghúzni megtudom.