Helló
Szerinted olyannal van értelme kísérletezni, hogy a kipufogó és a henger közé vágnék egy karikát azbesztből és kicsit lefojtani vagy ez hülyeség.Mer ez a kipu ami rajta van vastagabb mint a gyári.
Üdv.
Ha a gyárija a 105-ös, akkor azzal kell használni!
Ha középtartományban torpan, annak semmi köze a főfúvókához!
Ha kisebbet teszel bele, eldetonálhat fölül, majd lesz egy szép lukas dugattyúd a polcon.
A tűvel lehet variálni, ha valami nem ok.
Létezhet hogy az a rendszer nem erre a hengerpalást kiosztásra van tervezve.
Én mégis azt mondom, valami karburálási hiba lehet, esetleg kosz van valamelyik csatornában a karburátorban.
Először is köszi a hozzászólásod a bajomhoz.Gyárilag 105-ös fúvóka van benne de azzal se jó.A kipufogó égetésen túl vagyok.Félek, hogy az lesz a baj, hogy valaki aprilia rx kipufogó rendszert rakott rá.Ez befolyásolhatja?
Érdemes lenne nézni hozzá manualt, és visszatenni a gyári főfúvókát.
Az nem véletlen akkora amekkora.
Az nem kopik ki, max ha kitágítják.
A tűvel a középtartományon variálsz, és hirtelen rántásra, gázreakción változtatsz.
Szerintem sötétben tapogatózol, s a hiba nem is karburálás.
Jártam már én is úgy, hogy hoztak egy erőtlen kecskét, mondván motorgenerálra, majd karbipuccantás, poverbeállítás sem hozott eredményt.
Aztán csak tele volt korommal a kipufogója......
De a tulaj ugyanazt játszotta mint Te....
Helló
Ez egy tsr 125 lenne azért is írtam ide mert a dt múltamból tudom, hogy talán ez a topik pörög a legjobban.Előzményt sajnos nem tudok mert már így vettem.
Sziasztok
A problémám a következő lenne.A motor gyorsításkor kb 6-7000 fordulatnál tétovázik.Kell neki egy kis idő míg elkapja.Ha már belendült és nem eresztem vissza 7000 alá akkor tökéletes egész hatodikig.Ha a power kikötöm és kinyitom akkor is ezt produkálja tehát power kizárva.A főfúvókával már vissza mentem egész 95-ig így a legjobb de még mindig torpan.A szívatót még nem ellenőriztem le mert nem tudom, hogy kell.A levegő szűrő tiszta de próbáltam nélküle is.Terhelés nélkül tökéletes.A motort már ezzel a hibával vettem .A súber tű is már teljesen le van engedve.Ha valakinek lenne ötlete azt megköszönném.
Sziasztok. Van egy dt 80 lc1 em barátnőmnek vettem tanulomotornak. De olyan bajom adodott, hogy a berugokar tengely végét megfurták berugokarodtó. Tudok ilyet venni valahol? Vagy valakinek van eladó? Ha blokk van elado az is érdekel. Illetve a karbinak mi baja lehet kitakaritottam de ugyan ugy folyik a tulfolyo?!
Hali!
Megvételre keresek yamaha dt 125 lc2-t. Aki megunta vagy kategóriaváltás miatt eladná ne tartsa magában inkább írjon.Ja és lehetőleg Bács megye környékén de picit lehet messzebb is.
Szia! Ha szépen kiforog akkor nincs benne. Nekem is gyári, de nincs vele gond. Volt Giannelim is hozzáhangolt karbival, de azzal alul lustább volt. Gumi meg szinte bármilyen felfér. Nekem most hátul 120as van de a 140is befér még.
Sziasztok
Segítségeteket kérném vettem egy dt 125 r 2000 évj az lenne a kérdésem találni e benne valami fojtást a kipufogóba? Ha igen hol és milyen modon lehet megszabadulni tőle? :) És gumi köpenybe is kérném véleményeteket mert nehezen találni méretazonost mert krossz gumit szeretnék venni rá mindenkép! Előre 80/100-21 re gondoltam hátra meg 100/100-18 véleményetek?
Sziasztok 125 ös LC2-höz aminek a vázszáma 35e vel kezdődik keresek 1 darab T.K.R.J gyűrűt 57.5 ös méretben ! Sajnos boltban csak dugóval együtt lehet venni nekem 1 eltört összerakásnál hátha akad valakinél ! Köszi !
Esetleg nem tudnál hozzá olcsón?Mert amikor rá rugok a semmit rugdosom és néha bele kap a fogaskerékbe.De már az egész berúgótengely halott szerintem mert már a berúgókar fogainál is el van kopva nagyon :)
Valszeg akkor az alapjárati keverék csavaron kéne állítani.
Ha befelé tekered, akkor dúsul a keverék.
Bár lehet az is szét van gyalázva, többnyire berohad, a felhasználó meg ezután széjjelgyalázza a lapolását.
Amit én találtam doksit abban 10W-s olaj volt írva azért rendeltem olyat a telóba.... Remélem nem lesz nagyon gáz...
A karburátorban a 6év állás után cseppkő képződmények voltak minden ami réz vastagon oxidos volt. Napokig azt takarítottam.
Mivel ez a motor 20éves technika legalább ezért a mostani akksik biztos tudjak azt amit az akkori társaik. De sajnos amikor élesztgettem akkor ugyanez volt a helyzet egy 54Ah-s Banner autó aksival is amit bika kábellel csatlakoztattam a motor akksi saruihoz.. Az előző tulaj is azt mondta, hogy nem indult be a motor soha az önindítóval, hiába forgatta rendesen.
Azért vettem bele egy yuasa 5.5Ah-s akksit, mert akksi nélkül az egyik relé zizegett az ülés alatt, ha járt a motor..
De én észrevettem, hogyha kifújom a karbiból a benzint a benzin csövön keresztül óvatosan egy kompresszorral(a túlfolyón dől ki a benzin ilyenkor, meg ahol tud) ezután visszateszem a csövet a csapra és kinyitom akkor egyből beindul az önindítóval....
Szóval nem tudom mi lehet a baj...
Vmi ötlet esetleg?
Üdv.
Szerinted olyannal van értelme kísérletezni, hogy a kipufogó és a henger közé vágnék egy karikát azbesztből és kicsit lefojtani vagy ez hülyeség.Mer ez a kipu ami rajta van vastagabb mint a gyári.