Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali olyan kérdésem van hogy miért 8500 furdulaton nyit a powerem ?:O
még egy valami!
most a felülről jövő két kábelt kell összeforrasztani vagy pedig az alulról jövőt? mert ha elvágom akkor ugye fönt is lesz meg lent is!
Így van!
A fehér téglalap, a jeladója.
Onnan oldja a jelet, 90km/h-nál.
Magyarul az alulról jövő 2 szálat, a piros-feketét, és a fehér feketét kell összeforrasztanod.
Ha nem fogja az ón, a réz belsőt mártsd egy kis akkusavba, utána befogja.
Használhatsz szigszit is, én zsugorcső párti vagyok....
Ügyes legyél!

Ha jó lett, oszd meg!
na szétszedtem! akkor most a fehéret és a piros kábelt kell elvágni és a 2-t egybeforrasztani? az úgy jó ha utána szigszalaggal körbevonom!? ja és mindkét kábel lefelé folytatódik azokkal mi legyen?
oké
úgy vágd el a kábeleket, hogy maradjon annyi, hogy vissza is lehessen forrasztani...
5.ben is letiltotta próbáltam úgy is akkor is 90-nél!
most ha elvágom a 2 kábelt akkor biztos hogy jó lesz?
vagy utánna vehetek egy újat!
majd szétszedem és csinálok képeket róla te meg irányítasz hogy is kell
Legalábbis leírásban úgy van, hogy csak a 6. sebességben nem engedi 7500 fölé.
Próbáld ki, hogy 5.-ben megy -e 90-nél többet?
Akkor viszont sebességfüggő fojtás van benne.
Én nem mentem vele 90-et, nem száguldozom más motorjával.
A fejidomot ha leveszed, a kilóméteróra alján lévő kis csapokból kihúzod a sas-szegeket.
Bovden kiteker.
Kiemeled az órát felfelé.
Középen lesz egy fehér téglatest, 2 kábel megy bele.

Állítólag a 2 kábelt el kell vágni, és kihagyva az érzékelőt, össze kell kötni.
Célszerű összeforrasztani, s egy zsugorcsövet ráhúzni.
Ha nem boldogulsz, felmotorozhatsz, megcsinálom neked.
Meg is várhatod.
Helló valaki meg tudná nekem mondani hogy miért állitódikel a benzinszintem? (yamaha dt 80)
Apuci!
Próbáltam megnézni hogy mennyit mehet a motor, és olyan gondom van hogy 90-nél letilt! nem engedi tovább pörögni a motort pedig csak 7500prm- nél van!Akkor most mégis benne van a folytás?
Várom válaszod!
ÜDV
hello, valaki nemtud dt 80 lc2-höz hengert+dugót? mert amik vannak azok mind tuninghengerek és attól félek nem bírja el a főtengely a 25ös vagy 110es hengereket..nem akarok nagyobb bajt csinálni! telószámot email-t szívesen olvasnék ezzel kapcsolatban!:D
nincs valakinek dt80lc2-es motor?

esetleg cserélné is egy 25-ösre?
Ja
:-D. Itthon fexek.
Ja
:-D. Itthon fexek.
te még élsz? :O
Igen.
Hello
A 80lc2 es a 125lc2 kerekeit ki lehet cserélni? már mint a tengely méretek egyformák?
Ha kell még vmi info akkor kérdezz!
Hát hol is kezdjem?
Nekem bevált, alkatrészt lehet hozzá kapni csak kicsit kutakodni kell.
Semmi buzi méretű csapágy nincs a blokkban, max 2 v. 3 tűgörgő (nálam már bronzpersely), egyszerűbb és igénytelenebb mint egy LC II vagy egy R-es (mondjuk ez saját vélemény).A power hiánya kicsit érezhető de elég jól lépést tart egy LC II-vel és lényegesen jobb, mint egy MZ.
sziasztok, nemtudjátok hol lehet a karburátorhoz súbertűt venni?
Halihó.
Be lett állítva a DT-n a gyújtás,semmi más baja nem volt!
Gondoltam jelzek már,mert páran írtátok hogy biztos nem az a baja.


Van egy eladó Y12P karburátorom eladó ha valakit érdekel e-mailben jelezzen.
A felfogatója el van törve,de meg lehet oldani egy kis barkácsolással,és az alapjárat állító csavarja nem gyári.
3000ft körül gondoltam érte.

E-mail címem:pergelaci@freemail.hu
Csapâgy 6305r1 c3 FONTOS AZ R1 MERT AZ 16MM A SIMA 6305 MEG 17.....
Dugó meg hajtókar tkrj omegamotor
szimerimget proxot vegyél mert amigy nem kapsz boltba nem.szabvány
szimering meg tömítes szett a motoroswebaruhaz.hu n (györi cèg)
Szimering5400ft tömites meg 4300ft
kn 50 böl mgvan mimden
vagy sok a 2t olaj vagy kuplung felöli főtengelyszimering vagy csak 1 gyertya csere
Helló!
Yamaha dt 125R vennék Nyíregyháza és környékéről!