még egy valami!
most a felülről jövő két kábelt kell összeforrasztani vagy pedig az alulról jövőt? mert ha elvágom akkor ugye fönt is lesz meg lent is!
Így van!
A fehér téglalap, a jeladója.
Onnan oldja a jelet, 90km/h-nál.
Magyarul az alulról jövő 2 szálat, a piros-feketét, és a fehér feketét kell összeforrasztanod.
Ha nem fogja az ón, a réz belsőt mártsd egy kis akkusavba, utána befogja.
Használhatsz szigszit is, én zsugorcső párti vagyok....
Ügyes legyél!
na szétszedtem! akkor most a fehéret és a piros kábelt kell elvágni és a 2-t egybeforrasztani? az úgy jó ha utána szigszalaggal körbevonom!? ja és mindkét kábel lefelé folytatódik azokkal mi legyen?
5.ben is letiltotta próbáltam úgy is akkor is 90-nél!
most ha elvágom a 2 kábelt akkor biztos hogy jó lesz?
vagy utánna vehetek egy újat!
majd szétszedem és csinálok képeket róla te meg irányítasz hogy is kell
Akkor viszont sebességfüggő fojtás van benne.
Én nem mentem vele 90-et, nem száguldozom más motorjával.
A fejidomot ha leveszed, a kilóméteróra alján lévő kis csapokból kihúzod a sas-szegeket.
Bovden kiteker.
Kiemeled az órát felfelé.
Középen lesz egy fehér téglatest, 2 kábel megy bele.
Állítólag a 2 kábelt el kell vágni, és kihagyva az érzékelőt, össze kell kötni.
Célszerű összeforrasztani, s egy zsugorcsövet ráhúzni.
Ha nem boldogulsz, felmotorozhatsz, megcsinálom neked.
Meg is várhatod.
Apuci!
Próbáltam megnézni hogy mennyit mehet a motor, és olyan gondom van hogy 90-nél letilt! nem engedi tovább pörögni a motort pedig csak 7500prm- nél van!Akkor most mégis benne van a folytás?
Várom válaszod!
ÜDV
hello, valaki nemtud dt 80 lc2-höz hengert+dugót? mert amik vannak azok mind tuninghengerek és attól félek nem bírja el a főtengely a 25ös vagy 110es hengereket..nem akarok nagyobb bajt csinálni! telószámot email-t szívesen olvasnék ezzel kapcsolatban!:D
Hát hol is kezdjem?
Nekem bevált, alkatrészt lehet hozzá kapni csak kicsit kutakodni kell.
Semmi buzi méretű csapágy nincs a blokkban, max 2 v. 3 tűgörgő (nálam már bronzpersely), egyszerűbb és igénytelenebb mint egy LC II vagy egy R-es (mondjuk ez saját vélemény).A power hiánya kicsit érezhető de elég jól lépést tart egy LC II-vel és lényegesen jobb, mint egy MZ.
Halihó.
Be lett állítva a DT-n a gyújtás,semmi más baja nem volt!
Gondoltam jelzek már,mert páran írtátok hogy biztos nem az a baja.
Van egy eladó Y12P karburátorom eladó ha valakit érdekel e-mailben jelezzen.
A felfogatója el van törve,de meg lehet oldani egy kis barkácsolással,és az alapjárat állító csavarja nem gyári.
3000ft körül gondoltam érte.
Csapâgy 6305r1 c3 FONTOS AZ R1 MERT AZ 16MM A SIMA 6305 MEG 17.....
Dugó meg hajtókar tkrj omegamotor
szimerimget proxot vegyél mert amigy nem kapsz boltba nem.szabvány
szimering meg tömítes szett a motoroswebaruhaz.hu n (györi cèg)
Szimering5400ft tömites meg 4300ft
kn 50 böl mgvan mimden
most a felülről jövő két kábelt kell összeforrasztani vagy pedig az alulról jövőt? mert ha elvágom akkor ugye fönt is lesz meg lent is!
A fehér téglalap, a jeladója.
Onnan oldja a jelet, 90km/h-nál.
Magyarul az alulról jövő 2 szálat, a piros-feketét, és a fehér feketét kell összeforrasztanod.
Ha nem fogja az ón, a réz belsőt mártsd egy kis akkusavba, utána befogja.
Használhatsz szigszit is, én zsugorcső párti vagyok....
Ügyes legyél!
Ha jó lett, oszd meg!
most ha elvágom a 2 kábelt akkor biztos hogy jó lesz?
vagy utánna vehetek egy újat!
majd szétszedem és csinálok képeket róla te meg irányítasz hogy is kell
Próbáld ki, hogy 5.-ben megy -e 90-nél többet?
Én nem mentem vele 90-et, nem száguldozom más motorjával.
A fejidomot ha leveszed, a kilóméteróra alján lévő kis csapokból kihúzod a sas-szegeket.
Bovden kiteker.
Kiemeled az órát felfelé.
Középen lesz egy fehér téglatest, 2 kábel megy bele.
Állítólag a 2 kábelt el kell vágni, és kihagyva az érzékelőt, össze kell kötni.
Célszerű összeforrasztani, s egy zsugorcsövet ráhúzni.
Ha nem boldogulsz, felmotorozhatsz, megcsinálom neked.
Meg is várhatod.
Próbáltam megnézni hogy mennyit mehet a motor, és olyan gondom van hogy 90-nél letilt! nem engedi tovább pörögni a motort pedig csak 7500prm- nél van!Akkor most mégis benne van a folytás?
Várom válaszod!
ÜDV
esetleg cserélné is egy 25-ösre?
:-D. Itthon fexek.
:-D. Itthon fexek.
A 80lc2 es a 125lc2 kerekeit ki lehet cserélni? már mint a tengely méretek egyformák?
Nekem bevált, alkatrészt lehet hozzá kapni csak kicsit kutakodni kell.
Semmi buzi méretű csapágy nincs a blokkban, max 2 v. 3 tűgörgő (nálam már bronzpersely), egyszerűbb és igénytelenebb mint egy LC II vagy egy R-es (mondjuk ez saját vélemény).A power hiánya kicsit érezhető de elég jól lépést tart egy LC II-vel és lényegesen jobb, mint egy MZ.
Be lett állítva a DT-n a gyújtás,semmi más baja nem volt!
Gondoltam jelzek már,mert páran írtátok hogy biztos nem az a baja.
Van egy eladó Y12P karburátorom eladó ha valakit érdekel e-mailben jelezzen.
A felfogatója el van törve,de meg lehet oldani egy kis barkácsolással,és az alapjárat állító csavarja nem gyári.
3000ft körül gondoltam érte.
E-mail címem:pergelaci@freemail.hu
Dugó meg hajtókar tkrj omegamotor
szimerimget proxot vegyél mert amigy nem kapsz boltba nem.szabvány
szimering meg tömítes szett a motoroswebaruhaz.hu n (györi cèg)
Szimering5400ft tömites meg 4300ft
kn 50 böl mgvan mimden
Yamaha dt 125R vennék Nyíregyháza és környékéről!