Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezért írtam annó, hogy minden összerakásnál derékszög ellenőrzése.
Nem új alkatrészek beszerelésénél.....bár én ott is megnézem.
Realista-Ateista vagyok, amit látok azt hiszem el....

Amúgy Duky az e-mail címem: sex76@freemail.hu
A telószám meg ki van írva az adatlapra.
Nincs eldugulva ennek a motornak a rezsője?
meg, mintha valami nemannyira joe olajjal hajtóüdott volna..
Meg talán derékszögetlen is vót, az meg pláne nonszensz, hogy alul ahol a gyűrű nem is fut, ottan jobban levitte a honolási karcokat mint fölül:)
Vélhetően jó kúposra fúródott, anno.
Ne sajnáld rá a pénzt nem muszáj 20000-ért dugatyút venni Ki lehet hozni 12-ből egy dugót honolást csapgszeget tűgörgőt!Meg ha gondolod 2 főtengely csapágyat az +3000
Helló, Segítségetek, ill véleményetek szeretném kérni a helyzet a következő : kicsit csörgött a moci (volt gazdija újította fel még azóta 2000km ment) gondoltam szét is szedtem és ez fogadót :1 2 3null 4 5 6 szerintetek elegendő lenne új csapszeg, tűgörgő kosár ?
Ezt a henger megmérése alapján a gépműhelyes fogja neked megmondani, ahogy fúrják majd.
Szia Apuci fel tudnánk venni a kapcsolatot privátban? Lenne néhány kérdésem...

farago_bence@citromail.hu
mikor már 2szer szétszedem a karbit és még mindig nem jó neki állok kicsit vadabbul a 3.-nak és mikor lerántom a karbiról a benzincsövet és kiugrik egy kis szűrő ami szinte teljesen elvan tömődve na azaz érzés felbecsülhetetlen! ::D
Sziasztok

Lehet hogy egy eléggé amatőr kérésem lessz de szeretném fúrni a motort és honnan tudom meg h hány mm-es dugót kell rendelnem leirnátok a folyamatot?
Köszönöm szépen
nem köszönöm kaptam egyet.
az lehet hogy ami hátra nyúlik a rugóstaghoz abból folyik a benzin?
Akkor takarítsd ki még 1X.
Főfúvóka, vagy az alapjárati koszos.
Ami lentebb nyúlik, 6lapfejű az a főfuvi, mellette az üregben a sima csavarhúzós az alapjárati.
Ha kiveszed a főfuvit, felfelé ki tudod ütni a kehelycsövet is.
Vigyázz, mert a kehelycső a keverőlevegőt, a karbi jobb oldaláról kapja, a hátsó torokrészen egy kis mipolán csövön, az lóg lefelé a rugóstaghoz.
Ne legyen eldugulva, vagy megtörve!
mi lehet a baj ha kitakarítotam a karbit de csak szívatóval jár egy kicsit? már a tanksapkát is levettem hátha nem kap levegőt meg a levegő szűrőt is de semmi változás....
Sziasztok! Sokatok tud róla, de aki esetleg eddig nem hallotta volna: DT találkozót szervezünk Balatonakarattyán! Bővebb információ az alábbi linken, de SM eseménynaptárba is fel van töltve Aug. 5-i kezdéssel!

https://www.facebook.com/event...
vegyél tőlem[O02 egy 250yz villáját villahíddal mindennel :)
Felteszem, hegesztés után ki lett javítva a mellette lévő furat deformálódása marógépen...
Köszönöm a segítséget.
Az az igazság, hogy nem igazán van erre a kimunkálásra szerszámom és hát esetleges kárt meg nem igazán akarnék okozni.
Egyébként nem én leszek aki összerakja, hanem egy hozzá értő, de ha jól tudom előtte a váltó van, ez esetben mi lenne a célszerű !
Olajbevezető szerepe van a mélyedésnek.Ha nagy fordulatú tengely illeszkedik bele,akkor én kimunkálnám egy kicsit.
94 kg vagyok és utcán használom.
Ilyen hogy ideális nincs, nincs két egyforma ember.
Hova használod hány kg vagy ezek függvényében kell állítani.
Helló nekem egy yamaha dt 125 x-em van és az lenne a kérdésem h a gyári első teleszkópba menyi lenne az ideális nyomás jelenleg 1.8 bar van benne szerintetek mennyi lenne jó ?
Sziasztok !
Motor: 1988 Yamaha DT 80 lc2
A jobb oldali blokkfeleken pirossal bekarikázott részeken repedés miatt javítva lett, de sajnos így a bemélyedés jóformán fel lett töltve :(
Lesz e így valamilyen problémám a későbbiekben ha így lesz összerakva ?
Segítségeteket előre is köszönöm !
ja meg a szivocsonk is a hengeren van neked! akkor ez tuti nem jó mert enek a membrán a forgatyusházba teszi a cocot
karbi attól kel?
a hegerek stimelnek egymással csak anyi hogy neked másik oldalt van a pover bovdenek!
Szia nekem nem jó ez ijen kelene!
Minden eladó A képről kivéve a vascső és a fogkefe :DD
06-30-645-8739