Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem 2 ütemű lc2-es dt-m van és most magneti marelli van benne de ha igazit akarsz NGK-t vegyél bele.....
de jó ha tudod gyárilag milyen kell bele hogy milyen kulcs nyilású meg milyen hossz a nyaka ilyenek.......
csá nekem is pont ilyen dt-m van (önindítós) még nem szedtemm széd de lenne egy kérdésem evvel kapcsolatban neked könnyen indul hidegen önindítóval?
ngk gyertya sztem tökéletes...
Kiderült hogy a Dt ben 4 ütemü autohoz való gyertya volt ezért nem pörgöt rendesen .MIlyen speciális gyertyát kéne bele vennem hogy jóbban pörögjön? ,mert most valami wartburg gyertya van bele rakva .Amugy a négy oldal idom hiányzik róla van pest megyén belül yamaha bontó ?
ja és ha vki tud lc2-es 80ccm-es DT-ről robbantott képet a blokkról az jó lenne......
nah köszi azért ha valaki tud még valami javaslatot a berugókarra írjatok lécci......
Helosztok srácok!Valaki tudna küldeni 125-ös dt -hez való öndítóról valami robbantot képet!Vagy valaki szedett már szét ilyet?Valaki tudja, hogy lehet e hozzá külön alkatrészeket kapni!?
köszi
Ha nincs levdve a mérete,akkor besétálsz egy mezei csapágyboltba,leteszed az asztalra a régit és már kapod is az újat.Pár száz forintos tétel..ha van.
Hát nemtudom nekemisolyasmi van benne a sapka melett van egy sapka szerűség és ha kihúzon akkor 2 villaszerűség van rajta az alján meg ilyen műanyag szerűség a tetejéről meg kijön 1 kábel
Hello. Nekem 25 ös Dtm van és ott az olajviszajelző úgy müködik hogyha rárakom a gyujtást akkor világit (így jelzi hogy jó az izzó és müködik a rendszer) ha beinditom és berakom egyesbe akkor kialszik és ha fogytán van az olaj akkor sebeségbe is világítani fog. Amugy enyémbe nincs úszó vagyis hát nem látam még olyat :D Van egy cső szerü dolog és mintha 2 érinkező lenne belevezetve egyik alul másik meg a szintnél, érdekes megoldás. Javitson ki valaki ha úgy érzi hogy nagyon félrenéztem a dolgokat :D
és még annyit szeretnék mondani hogy köszi a segítséget nélkületek én nemtudom hol lennék:)
Hát kössz a sok hasznos infót de nem nagyon nézegettem menet közbe megy a olaj visszajelző.......
most egyenlőre nem is tudom mert az aksim annyira csumán van hogy az üres visszajelző nem megy meg ilyenek bár lehet nem az aksi gondja de ilyenek hogy index meg ilyenek nem mennek és sztem azért mert levan merülve mert menet közbe van világítás....mindegy.
a berugókarról meg annyit nézegettem ha elcsúszik akkor a tengely forog vele csak könnyebben mozog és szerintem a blokkban a karmokkal lessz valami.
mindegy a váltóóldali szimering kb. mennyi?
és csak készletbe lehet kapni nem?
Hy!

Olajjelző: utánna kell csak állítani mert szintjelzős! olyan mint a kocsikban a benzin szint mérő! Semmi köze ,h müxik e az olaj pumpa vagy sem! Lehet már szar benne a hungaroceles cucc ami lebeg az olajban! Nekem is volt már ilyen!
Hőfokmérő: Kiveszed elmész az első autos boltba és aztmondod ilyen kell! Nekem is Opel van benne 1000 Ft -os! De a Golf I esé is jó bele! A gyári amugy 10.000 pénz!
Berugókar és tengely bontó! De bármelyik motoros boltban meghozzák neked! Mint ahogy az előzöekeben már megirták! És nem drága!

Jo motorozást mindenkinek!
Lacinak lesz igaza az olajvisszajelzővel kapcsolatban.Ez általában minden motoron így működik,visszajelző ellenőrzés.A különolajzónak semmi köze hozzá.Ez csak az olaj szintet jelzi vissza a tartálynál."25ösnél 4dl alatt gyullad ki,80asnál nem tudom.Jobb ha a szemedben bízol és néha ránézel..
az olajszintjelző addig világit amig el nem alszik
ugyanolyan mint a régi olajkályhák szintjelzője a dtnek
a szintjelző az olajtartály szintjét jelzi
tök mindegy megy e a gép vagy nem
ki kell takarítani utánna egy darabig jó lesz
a hőfokjelzőt meg ismét forrasztani kell mert az olcsó
nekem egy darab vezeték van ráforrasztva meg egy csatlakozó
szinte mint a gyári
bocs hogy bele pofátlankodok de az olajszint jelzö addig világit minden motoron amig be nem inditod a motort ezzel"jelzi" hogy világít, a szervízkönyvek így irják
udv!
az olajszintvisszajelzö nekem is világit ha nincs beinditva; de ez érthetö sztem...mivel nem megy a motor és a szivatyu nem dolgozik...ezért nem jelzi h lenne olajozás...
a szimeringeket szerintem bármeik normálisabb motoros boltban meg tudod venni...
a berugokarrol csak annyit h lehet h berugokartengelycsere lesz!
ha bontoban nem találsz alvázszám alapján tudsz gyárit rendelni bármeik yamaha kereskedésben!
tomaschik, az olajszintjelző az ilyen "tipushiba" a DT-nél nekem kettő is volt mindegyiken ilyen volt. Szerintem azzal nem tudsz mit csinálni. Alkatrészt pedig bontóból is tudsz szerezni. Itt a Vértestolnai bontó száma: 0620 9104524 Korrekt bontó, postán is kiküldik az alkatrészt.
Sziasztok!
Tegnap vettem egy Yamaha DT 80 lc2 tipusó gépet és lenne egy kis gondom.
tegnap egyből ahogy hazahoztuk gyertya csere volt de az részletkérdés már vettem új gyertyát és kicseréltem.
Még annyi a gond hogy a berugókar csúszik a tengelyen vagy nemtudom de néha fog néha nem...
nem tudjátok mit lehet vele csinálni?
ja és a többi:
az olajszint visszajelző akkor alszik csak el ha beindítom ha csak a gyujtást adom rá folyamatosan világít.
a szimeringből folyik az olaj mert az előző tulaj be akarta kötni a fordulatszámmérő spirálját és kiszúrta a szimeringet.
a gombáról meg le van szakadva a kábel és nemhiszem hogy érdemes megforrasztani...... mert már volt forrasztva.
végül amiket én néztem hogy cserélni kellene:

szimering
gomba

a többit nem tudom lécci mondjatok már olyan oldalat ahonnan tudok rendelni alkatrészeket lc2höz és írjatok már vmit a berugókarra meg az olajszint visszaljelzőre.......
akkor kiegyezünk egy döntetlenben és mindenkinek igaza volt
Itt a pont.
Valószínűsítem, sőt tuti, hogy egy dologról beszéltünk, csak a megfogalmazások voltak pontatlanok, pont ezért tettem szóvá, hogy nehogy valami "kezdő" motoros így adja tovább a hallottakat !
Részemről is lezárva a vita, tényleg sok lett.
Ez amugy teljesen snassz mit érsz a teljesit,ényyel ha nem adod le? Ott van a blokkban és ne használhatod, nyilván való hogy arról beszéltem amit a motor átad az útnak...
De igazad van igy is lehetett érteni..!
Sztem am mind2en ugyan azt nyomjatok! Amivel én is egyet értek! A motor teljesitménye nem fugg a lánctól! De egy koptt lánccal/lánckerékkel nem tudjuk átadni az eröt az utra! És sztem ezt kifejezhetjuk ugy is; ha pl padon mérjuk kerekeken a teljesitményt...h gyengébb lesz...de valojaban nem gyengébb csak a kopott lánc miatt kevesebb eröt ad le...és remélem itt le is zárul ez a láncos téma mert már unalmas...