Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most akkor ez az ember egy hülye vagy én értelmeztem félre?
hmm!
Nem is rossz!
Köcc
....."például képzelnéd hogy egy kopottabb láncal akár 8 lóerőt elveszíthetsz a motor teljesítményéből?......
NOS, Én eltekintek minden badarság, ülyeség meg egyéb ijen kifejezésektől amivel arra utaltál hogy hülyeséget beszélek, ha beismered hogy okosabb vagy mint egy ötödikes na jó nem
Csak légyszi olvasd el és mondj valamit....
nagyon okos gyerek vagy...
A lóerőt mérhetik a főtengelyen és a keréken is, és nem azt mondtam hogy a motor ereje csökken hanem hogy nem tud anyi lóerőt átadni az aszfaltr a magyarul nem tudja a motor erejét leadni mert a kopott lánc megfogja a motort, és lehet azért nem tudja az akinek szaros romettje van mert annál nem is számiít mert baz egész egy szer és nem bír menni de aki már komolyabba pályán motorozik és számít a lóerő az nem jár kopott láncal ha jó köridőt akar menni...
A LE-t a motor "főtengelyén mérik", nem pedig a hajtott kerekén. Ha a keréken mérnék, akkor változna a helyzet, de az 1000% , hogy nem ott mérik Ebből következik, hogy a láncnak piszkosul, de semmi köze a lovakhoz, vagy te értelmezted félre azt a cikket (ez a sejtésem), vagy aki írta az egy hülye.
Már bocs, de nem oltok én senkit, csak megmondtam mit gondolok, erről a lánc témáról, amin még mindig mosolygok Leszarom az adatlapom, írjál itt, ha akarsz valamit, nem vagyok nagy fórumos.
De szerintem ez mindenkinek világos, aki kicsit is konyít a motorokhoz, nem csak az újságból, hanem volt már legalább egy Rometje, és szerelte is, vagy csak van némi műszaki érzéke, hogy a láncnak SEMMi köze ahhoz, hogy hány lovas egy motor. Ha rossz lánc van rajta, akkor kevesebb LE-s lesz talán a gép? Mi köze lenne ehhez? Teljesen független elem. (az most teljesen más dolog, hogy ha kopott, akkor nem bír akkora erőt átvinni, mert átugrik, vagy hogy egy erősebb motorra erősebb lánc kell, most nem erről volt szó) A lánctól a lóerő NEM változik.
akkor mértnem igy linkelted ?
http://www.bikepics.com/member...
http://www.bikepics.com/yamaha...
az elsö pár kép az enyém
hmm...nem tom...én is hallottam már rá panaszt...de nekem eddig bevállt...nem kellett hozzányulni...remélem ez igy is marad...aztan meg remélem 1 év és jön az a1es kategoria...
Ja meg töltsd ki az adatlapodat addig ne oltogass másokat !
Szerintem .
Hogy miért szar?Mert ha egyszer hozzá kell nyúlni,akkor onnantól kezdve amen.Szar a kivitelezésük.A főtengelyről állandóan lejár a két hajtó fogaskerék.Nálam a főtengő is kikopott a csapágyakból.A váltóban az egyes áttétel tropára ment a hajtó tengely meggörbült.Állandóan eszi a dugókat.mocskosul könnyű megfőzni,túlmelegíteni.Szóval olasz és kész..
Bár lehet más nem járt így velük(mint a ahogy te is),de én már nagyon sok embertől hallottam,hogy gyenge a minőségük.
Viszont volt 125ös dt-m is.Abban is minarelli blokk van.De nem csalódtam,sokkal megbízhatóbb volt.
még 1 kérdés...mennyibe kerul jo minöségu dugo; gyürü; fötengelycsapagy 50es dt-be...pl:prox...
a 2. pontodhoz szólt ez az egész,
Vedd meg azt a kurva motorrevüt és nézd meg bazdmeg... :S
Abban volt és motogp szerelő vagy ki a faszom moindta nem magamtól találom ki basszameg
Na majd lefényképezem és beteszem osztakkor meglátod ..
mentem már 94es 50es dtvel is; amibe a japan blokk volt...meg aprilia rxel is...50es gilerkaval is...és sztem egyik se volt jobb mint az én dt-m...sztem...egy 50eshez képest én nagyon meg vagyok vele elégedve...
köszi a tippet...
miért lenne szar a minarelli blok?
ezt nem nagyon értem...van aki dicséri...és van aki nagyon fikázza...én pl meg vagyok vele elégedve...
Ez aprilia-hoz szerzi az alkatrészeket,de a blokk ugyanaz a szar..minarelli am6
Az apróban is körül kell nézni néha!
Mező Gábor,Székesfehérvár
Tel:20 39 26 998
Tutira postai utánvéttel is küldi
nekem egy délelőttöm ráment mire kiszedegettem minden csavart
kicseréltem az összeset imbuszcsavarra
törött menetfúróból csináltam kis hidegvágót avval tekergettem ki a java részét
Hello!
Olyan gondom van h 2001es; 50es dtmröl hiányzik a blokk jobb oldalárol egy kis muanyag burkolat; az ami a kulönolajzast iranyitja...majd belinkelek egy képet...vki tudna segiteni h hol találok iet borsodban...
boltokban kérdeztem de nem igazán tudnak segiteni...
elöre is köszi
széles utat!
Hellósztok!
1.
Főtengely-csörgés témához: Nem csak a főtengely(csapágy, tűgörgők)kopoghat, hanem a kopott gyűrűk is zizeghetnek a dugattyúban. Pont tesóm DT-je csinálta ezt, csak alapjáraton és kis fordulaton hallani inkább, menetközben elvegyül. Másik dugóval-gyűrűvel teljesen csendes lett.
2. Az, hogy a kopott lánc elvesz akárhány LE-t is, ez így ebben a formában piszok nagy badarság, rég hallottam ekkora ökörséget :)Az más tészta, hogyha megugrik nagyobb terheléskor, de LE-t nem vesz el az biztos, max. nem tudod kihasználni, mert átugrik a lánc :)
3.Kéne egy kis segítság vizes DT80-hoz. Milyen tipusú, számú tűgörgős csapágy kell ide ?
Nembirom othon leszedni a deknit, anyira megvanak húzva a csavarok. Végülis azal nincs is baj hogy nem megy mert 120a vége
Most azt vettem észre hogy melegen meg menet közben nem nagyon csinálja csak üresben turáztatásnál.
Majd elviszem egy helyi autószerelőhöz hogy vegyük le a deknit, meg hátha tud rá valamit mondani mert szokott néha ilyen vasakat is bütykölni.
Üdv mindenkinek!
Az a hüyle kérdésem lenne, hogy egy 95ös olasz YAMAHA DT 125R első fényszórójában milyen izzó van?
mert nekem a 92es jappán dtbe h4es volt:D és a spanomnak akarok venni 1 fasza izzót csak nemtom az Ő olasz dt jébe milyen való!
S O S ben kellene!Pénteken születésnapja van
A gyújtás tutira nem,akkor nem menne,vagy nagyon szarul.A power akkor esélyes-nálam így tört el a dugó-ha a gyűrűk beleérnek.Bár az enyémben a stift adta meg magát a dugón és a gyűrű körbeforgott.A powernál meg kinyilt és máris ámen.
Nézz utána annak is.De ha a főtengő nem lóg,nézd meg a dugót és a hajtókart is.Ennyit megér.