Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem megy el ezeken a gyújtás csak úgy hipp-hopp.
Elsőnek egy új gyertya kéne bele.
Utána légszűrőpuccantás, majd karbi.
Úszószint-ellenőrzés, benzincsap, tanksapka.
Lehet hogy nem enged utána nyálat.
Ha mégis gyújtás lenne, szerintem a gyújtótrafó cseréjével orvosolható, más nagyon nem megy tönkre.
CDI általában elkötéstől hal meg, jeladóról és tekercsről még nem hallottam hogy tönkrement volna.
Mindamellett ezek mind kimérhetők egy multiméterrel, manuálban le van írva a mért ellenállás.
De én azzal kezdeném, ahogy leírtam.
Úgy hogy raksz fel róla képet, és megmondjuk.
A bele való, a B9ES, vagy a BR9ES.
Az utóbbi zavarszűrős.
Lényegesen kisebb szikrával bír.
(Tapasztalat)
Na nem tudtam,és mertem elmenni a motorral.
Vagyis elindultam,de 5km után visszafordultam,mert elkezdett nagyon szaggatni,és alapjárat sem nagyon volt.
Első utam a szerelőhöz vitt,ő átvizsgálta,és mondta hogy a gyújtásával van valami,de ő a tirisztorossal nem sokat tud kezdeni,mert mindent ki kell mérni.................
Ajánlott egy másik szerelőt aki meg tudja csinálni,de nem vittem még el,mert most nincs rá keret sajnos,az a szerelő meg drágán dolgozik.
Muszáj voltam a robogóval menni,de annak meg se kottyant ez a táv.
szerintetek az NGK BR9ES gyertya jól szuperál vagy másmilyen lenne jó?
sziasztok ha nem vagyok benne biztos hogy a dt-m R-es akkor honnan tudok meggyőződni 100%osan? köszi!
Valaki tudja az első féktárcsa pontos méreteit?
Köszönöm az infót.
Sajnos a karbi beállítás nekem nem megy,és jelenleg más sincs a közelben.
Egyébként léghűtéses a motor,remélem nem lesz vele gond.
Lassan indulok is az útra.
remélem jó lett!
Van aki szalonnát süt......van aki-pufogót....

azta ebbe van anyag rendesen ....nagyon kokszos akkor most kiégeted a kiput? remélem sikerül megcsinálnod hogy végig kipörögjön és jó legyen! majd írj hogy milyen lett...
Ez már a kocsiban is kétszer annyit futhatott, mint kellett volna.
Atya ég...
Ezért mondtam, hogy keverésre Castrol Pover1 olajat használj, nem pedig 4T-t!
Benzin nem sok fog maradni, mert hangolni nem tudom sajna úgy, hogy nem indítom be.....
Itt vannak a fotók a gyertyáról, meg a kipuról.
Lelöktem egy helyen a kormot, hogy látható legyen a vastagsága.
Mehetsz vele normálisan, ahogy szoktál.
Max 75%-os fordulatig húzzad, mint előtte.
Ha vizes, akkor nem lehet baja.
Ha levegős, akkor az erőltetést inkább hanyagold, pörögjön inkább az a szar.
Tudniillik a benzin is hűt.
Ha rossz a karbi beállítása, azért jó lenne beállítani, nehogy megakadjon.
Mellesleg inkább most akadjon, mint 500km után.
Ha szarul van megcsinálva, 500 után is meg fog akadni.
Ha jól van megcsinálva, akkor most sem fog.
a fótót akkor rakd majd fel
már nem akarok olyan sokat fizetni inkább csak égesd ki majd én lefestem ha lesz pénzem! már így is kicsit sok lesz , benzinre sincsen már pénzem csak annyi amennyi a motorban van meg még itthon egy kicsi! ha elhozom tőled akkor a vissza út lesz az össz. motorozásom, aztán 1 hónap pihi gyűjtenem kell a pénzt!
amúgy nagyon csúnya lesz égetés után?
Fúrás óta eddig mentem szépen csendesen 60 km-t,szerencsére semmi problémát nem vettem észre csak a szokásos karbi beállitás hiány miatt néha dadog.
Holnap lesz egy kicsit hosszabb utam vele,k.b.60km.Mit javasoltok,áljak meg vele 10-15 km-enként pár percre,vagy mehetek csendesen?
Ha a bovdenek fordítva lennének, akkor teljesen ellentétesen dolgozna.
Gyújtásra csekkol.
Beáll nyitott állásba a povernyelv.
Beindítod, s lezár.
Adsz egy kis gázt, kb 1500-as fordulat, a nyelv ismét fordul a lezárt irány felé, és vagy 0,5cm-ert jobban lezár.
Na ez az állapot, 7000Rpm-ig nem változik, ott kezd el lassan mozdulni visszafelé, és olyan 10.000.-nél van teljesen nyitva.
Későre dolgozik a pover.
Ha eltolom, akkor jobban ugrik alul, de fent már átfordul a kipu irányába, és elkezd lezárni.
Na ezt kéne valahogy megoldanom.....

Gondolom így érthető...
Nem.
7000-nél kezd el nyitni.
Viszont abból a tartományból mozdul, amire lehúzza.
Az meg késő neki.
Most lerúgtam a dobot, hát förtelmesen kokszos.
Ki kéne égetni, viszont a festés plussz költség, a hőálló festék vagy 2 rugó.
Vagy lefested te, mert a festék le fog égni róla.
Mentem vásárolni, addig szüld meg.
Majd lefotózom, ha hazaértem.
Ugyanis terhelés alatt, nem forog 7 fölé.
Nem tudom mitől lehet, egyenlőre tapogatózom a sötétben....
De ez is lehet a kiváltó oka.
a powerral kapcsolatban mondtad hogy 7000-nél elkezd viszacsukódni, és az nem lehet hogy a bowdenek fordítva vannak bekötve és a power nyelv meg jól? vagy fordítva!?(csak tippelek hátha ez lehet a baja)
igen mehet!
Üdv.
Kell bele egy gyertya is, mivel VW-Audi gyertya (3 pólusú) van benne.
Mellesleg tiszta korom, meg a középérintkező is el van égve.
1200 körül van egy belevaló NGK.
Mehet?
Üdv!

Van egy 1992-es évjáratú DT 125-ös gépezetem. Ezeken volt gyárilag hátul, az ülés mögött csomagtartó? És ha igen, akkor valaki tudna róla képet felrakni? Esetleg volna valakinek ilyen csomagtartója fölösbe?
Apuci!
Köszi hogy írtál. Eléggé megdöbbentem azon, hogy ennyi baja van meg estek is vele! nekem még amikor vettem (januárban), azt mondták hogy nem volt esés vele stb... motorikusan jó; ilyet meg olyat cseréltek rajta, (pl kuplungbowden)! egy hónap alatt elszakadt az "új bowden" vettem bele egy másikat és most is az van benne!
ha találok munkát, mert úgy néz ki hogy augusztusban lesz akkor ha összejön egy kevéske majd a kormány részt is ki kellene javítani!
köszönöm az eddigi munkádat is!