Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ahha és hogyan szedjem szét a rezot ? és ha sikerül szétszednem mit kell ki vennem?
trafó,letestel valahol, szakadt kábel, esetleg vmi gubanc van a tekercsnél
hello!
a rezóbol érdemes kivenni, jobb hangja lesz jobban pörög stb...
Üdv! Mi okozhatja h nincs szikra? de egyik percről a másikra és gyertya jó.köszönöm
hali érdemes-e kivenni a folytást vagy csak szétpörögne a motor? (yamaha dt 80lc2)
fogszámot kell megnézned
eladó alkatrészek! gyujtás,lendkerék,berugótengely már elkelt
Szia! Apuci
Ok. Én sem unatkozom mostanában ,pedig munkanélküli vagyok
de az is lehet hogy a henger és a hengerfej közötti tömítés nincs berakva és kifújhat, tudtomal
Akkor oké
képgalériába írtam neki h lehet kopott a gyűrű.
de ez csak akkor derül ki ha leveszi a hengert :)
5,3:1-es sűrítési aránya van gyárilag annak a motornak. Szerintem úgy, hogy nem tudod milyen módszerrel, és hogyan lett mérve, milyen fordulatszámon, úgy ne ajánld, hogy megfúrassa. Lehet gyűrűtörés, kopás, nem tömítő hengerfej-, hengertapltömítés, túl vastag tömítések stb...
Sziasztok!
A kérdésem a következő lenne!
Pár héttel ezelőtt elkezdte a dt a túlfolyón kidolgozni a váltó olajat, a kidolgozás mennyisége fordulatszámfüggő természetesen! A generál után motul transoil (10W30) olajjal használom. Nekem eddig az volt az elképzelésem hogy vékony az olaj de előtte Motorex olajjal volt használva aminek a viszkozitása ugyanez volt és nem csinálta ezt.(eddig a viszkozitásra gyanakodtam de nem lehet ugye)
Félreértés elkerülése végett nem nincs túltöltve pontosan 750 cm3 van benne. vízet, benzint nem dolgozza össze az olajjal megnéztem.
Mitől lehet ez a hiba? már eléggé idegesít.
8 alatt fúrni kell
kérdezzél már meg pár emberkét hogy ők hogy emlékeznek rá mi az bizonyos határ
aszt mondod igaz egyenlőre elég nekem ha lesz pénzem majd meg fúra-tatom
5.5 az elég szar!
ha jól tudom 8 alatt illő fúrni!
Sikerült be indítani a motoromat tegnap ki takarítottunk mindet rajta karburátortól kezdve mindet tetűnk bele gyertyát nem kell megfúrni a hengert halistenek mert van benne kompresszió 5,5 felett van ahogy mértük le testtelt a motor azért nem dúlt
MIndamellett a betűs megjelölés, mint a számosorozat utáni jelölés ebben az esetben, az általánosn is hazsnált "DE "jelölésssel szemben vélhetően nem a napszakot jelöli.
(elnézést:)
Hoyg az élet ne legyen egyszerű, a du (ddu) akár különleges porvédelmet is jelenthet
Sherpa e vagy ?
D:)
Nálam van még a tükröd még mindig megpróbálom most már nem elfelejteni visszaküldeni
Igen, nagy nehezen megtalaltam én is angol oldalon, de vajon mivan ha én ehelyett egy sima 2rs csapagyat teszek be? Talán kibir egy generálnyi időt!?..
Ha jól tudom speckó bevonat van rajta, a kopásállóság végett, de nem 100%. Valami bronzos cucc rémlik.